Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Tak jak w temacie szukałem na forum informacji na temat kalibracji skrzyni biegów lecz dokładnych nie znalazłem. Ciągnik to  massey ferguson 6180 rok 1996 skrzynia  dynaschift podpowie ktoś jak to poprawnie wykonać?

Edytowane przez marekjsp
Opublikowano

Słyszałem że się właśnie kalibruje A bardzo mało osób posiadajacych te ciągniki to robi nieoficjalnie wiem że robi się to w ten sposób: na rozgrzanej skrzyni przesuwasz dźwignię zmiany biegów na żółw/zając jednocześnie trzymając hamulec i wciskając włącznik blokady i chciał bym się dowiedzieć czy ktoś to praktykował 

Opublikowano
11 godzin temu, marekjsp napisał:

Słyszałem że się właśnie kalibruje A bardzo mało osób posiadajacych te ciągniki to robi nieoficjalnie wiem że robi się to w ten sposób: na rozgrzanej skrzyni przesuwasz dźwignię zmiany biegów na żółw/zając jednocześnie trzymając hamulec i wciskając włącznik blokady i chciał bym się dowiedzieć czy ktoś to praktykował 

To coś TY widział to była kalibracja Power shuttle a to jest chyba rewers w serii 6200

Opublikowano

Nie ma czegoś takiego jak kalibracja dynashift(przynajmniej w tej serii i 36xx 30xx).

Naogladales się chyba za dużo youtuberow... 

Skrzynia dynashift 32x32 jest to mechaniczna skrzynia gdzie biegi załączasz ręcznie i to ty Decydujesz jaki wybrać, a skrzynia z tarczkami ABCD tylko załącza poszczególne półbiegi które też operator załącza i decyduje jaki półbiegi wrzucić. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez manik
      Witam
      Problem leży w pompie Lucas, wycieka paliwo na zaznaczonym na zdjęciu elemencie.
      Jak zniwelować ten wyciek? Czy tą śrubę z talerzem można wykręcić samemu (i jaką spełnia funkcję?) czy niezbędny będzie mechanik/pompiarz? Podejrzewam że jest tam jakiś oring który przepuszcza paliwo?

    • Przez marcin80wlkp
      Mam wyciek z pompy paliwowej z elementu zaznaczonego na zdjęciu na żółto. Można tym obracać dookoła i wtedy paliwo wylatuje mniej lub bardziej. Za co jest on odpowiedzialny? Czy dostanę gdzieś coś takiego, nowego? Czy można to ewentualnie wykręcić i zaślepić? Z góry dziękuję za pomoc.


    • Przez xzibit0000
      Czesc. Mam problem z wałkiem wom. Podczas jazdy z rozrzutnikiem nagle wałek wom sie zatrzymał i zaczął zgrzytac. Po zdjęciu przekaźnika i wlaczeniu wom walek zaczął sie kręcić i zgrzytal i na ,,oko,, nie kręcił z ta prędkością co powinien kręcić patrząc na obroty silnika. Dzisiaj za każdym włączeniem walka zgrzytal i po wyłączeniu go tez zgrzytal dopiero po chwili przestawał.
      Za co sie zabrać? Kosz WOM czy cos innego? Dzięki za podpowiedzi
       
    • Przez darkowe1
      Pany da radę wymienić w rozdzuelaczu od ponosnika suwak na linkę? Teraz jest na panel ehr jednak sa z nim straszne problemy . Ostatnio przestał działać był jakis elektronik stwierdził ze panel jest dobry . Przerobiliśmy podnosnik na krótko nowe kable gura dół i tez się zacina ... chciałem przerobić sterowanie na linkę tylko czy da radę...
    • Przez szymon628
      Mam problem ponieważ rozebrałem przedni most w mf 3050 i zauważyłem że jedna półos jest dluzsza od drugiej czy ktoś wie z której strony powinna być 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v