Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W moim zetorze wskaźnik paliwa cały czas pokazuje pełny zbiornik, w rzeczywistości jest niecałe pół. Problem chyba tkwi w podłączeniu wskaźnika, kostka posiada trzy przewody niebieski, siwy i czarny. Ten czarny przewód zakończony jest wsuwką  i wisi sobie w powietrzu, gdzie powinien być podłączony?

spacer.png

Opublikowano

Wcześniej Ci to dobrze działało i się nagle zepsuło, czy poprawiasz to po kimś ? Na schemacie czarny kabel jest od kontrolki rezerwy. Mi się pływak zepsuł i też mi max pokazywało na zegarze. Po podgięciu blaszki na pływaku jeszcze mi rok pochodził, ale ostatecznie jest nowy. Próbowałeś wyjąć pływak i wtedy nim ruszać góra/dół i jak się zegar zachowuje ?

Opublikowano

Nic wcześniej nie było robione bo wszystko działało. Zepsuło się dzisiaj z tego co mi brat mówił to po wjechaniu w jakiś dołek na polu. Pływak wyciągałem, żadne poruszanie, przyginanie nic nie daje. Wskazówka na zegarze opadnie dopiero po wyciągnięciu kluczyka lub po odłączeniu kostki od zegara. Nawet odpięcie wszystkich wsuwek z pływaka nic nie daje.

Opublikowano

W kostce nie ma wolnych przewodów, ten czarny wystaje z kostki która jest podłączona do zegara. Jak dotknę do masy to pokazuje zero tak jak przy wyciągniętym kluczyku.

Opublikowano
38 minut temu, jacus napisał:

tu cos bylo kombinowane z instalacja wiec nawet schemat nie pomoze,  spruboj poprzekladac kable na czujniku albo wskazniku .

Sęk w tym że nie było, wiem to na 100% bo ciągnik jest od nowości na gospodarstwie. Dzisiaj rano odpaliłem ciągnik i wszystko działało i po kilku czy kilkunastu minutach pracy kabum.

Opublikowano

A jak pływak opuścisz do samego dołu to kontrolka od rezerwy się włącza ? Może po prostu masz już pływak do wymiany. Blaszka w pływaku przesuwa się po spirali z drutu i to się zużywa. Możesz spróbować ją docisnąć palcem i wtedy ruszaj pływakiem i zobacz czy wskazówka reaguje.

Opublikowano
5 godzin temu, Mares napisał:

A jak pływak opuścisz do samego dołu to kontrolka od rezerwy się włącza ? Może po prostu masz już pływak do wymiany. Blaszka w pływaku przesuwa się po spirali z drutu i to się zużywa. Możesz spróbować ją docisnąć palcem i wtedy ruszaj pływakiem i zobacz czy wskazówka reaguje.

Tak, kontrolka rezerwy działa. próbowałem dociskać tą blaszkę do spirali, niestety nic to nie daje. Pewnie pływak będzie do wymiany, tylko czy przy takiej awarii wskazówka nie powinna wskazywać zero?

Opublikowano

U mnie tez pokazuję max dopiero blisko rezerwy wskazowka pokazuje pol baku a jak zapali sie rezerwa to na dol opada. Wymiana plywaka nic nie dala, kable zamieniane w różny sposób i tez nic.

Opublikowano

Pływak pomierzony, tzn. rezystancja przy opuszczonym pływaku jest za każdym razem inna od 2,5 do 80 omów. Powyżej rezerwy nieskończoność. Czyli prawdopodobnie pływak się skończył.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez tomn95
      Według Was w zetorze 5211 można podpiąć lampy led przód tył pod istniejące przewody?
    • Przez Majjdann
      Witam mam taki problem z nadmuchem w zetorze 5211 włącze go i po jakis 5 minutach sie wyłącza bezpiecznik sie topi już po paru sekundach kiedy włącze nadmuch bezpiecznik zaczyna sie grzać. Dodam że jeden wiatrak kręci sie wolniej a drugi szybciej. Będe wdzięczny za pomoc Pozdrawiam.
    • Przez PiotrNaw
      WITAM. ZAKUPIŁEM CIĄGNIK ZETOR 5211. MAM PROBLEM Z NAGRZEWNICĄ. BRAK CIŚNIENIA - PŁYN NIE PODNOSI SIĘ DO NAGRZEWNICY. SPRAWDZAŁEM PRZEWODY - WSZYSTKIE DROŻNE. CO MOŻE BYĆ PRZYCZYNĄ ? PIOTR
    • Przez rolnicyzmazowszateam
      Witam Mam następujący problem z lewą pozycją w zetorze 5211 z przodu i z tyłu. Ostatnio jechałem i zobaczyłem że świeci się tylko jedna strona zobaczyłem do bezpieczników wszystko OK masa jest, aż kupiłem bezpieczniki i wymieniłem nic to nie dało, żarówki nie spalone nie wiem co może być. Może ktoś podpowie co to może być
    • Przez emtecc
      witam nagle przestały mi działać zegary i kontrolki w 7745. Po odpaleniu obrotościomierz i paliwo działa o świeci się kontrolka ładowania. Po zgaszeniu silnika paliwo nie działa. Prąd do stacyjki dochodzi bo można odpalić z przycisku. Zegary mają jakieś zasilanie, przekaźnik? Bezpieczniki sprawdzone - są ok. Jak to ugryźć?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v