Skocz do zawartości

pawel8891

Members
  • Zawartość

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O pawel8891

  • Ranga
    Nowicjusz
  1. Tak jak w temacie, nie mogę uzyskać wysokiego ciśnienia na opryskiwaczu polowym. Pompa wygląda na pilmet P40 lub P60 (nie mam pewności) szerokość belki 12m. Maksymalne ciśnienie jakie uzyskuje to 1,2MPa w porywach, bo co jakiś czas na chwilę spada nawet do 0,4.   Dziwne bo pompa jest praktycznie nowa, przepony i zaworki nowe, wałek i łożysko mimośrodowe wymienione bo było przytarte. Wody w oleju też nie ma. Zawór stałocisnieniowy jest praktycznie nowy. Filtry i przewody drożne. Opryskiwacz już swoje lata ma, kiedyś uzyskanie 1,5 MPa nie stanowiło problemu.   Przy opryskiwaniu drzewek w szkółce muszę pracować na takim dużym ciśnieniu bo inaczej nie da rady dopryskać dolnych liści. Kilka lat temu zostały zmienione rozpylacze na 1,5mm fabrycznie prawdopodobnie były założone 1.0mm, niestety nie pamiętam czy problem się zaczął od tej wymiany czy później. Czy zamiana rozpylaczy na większe może mieć aż taki wpływ?
  2. Od jakiegoś czasu mój zetor na zimnym silniku odpala coraz gorzej, na samym początku myślałem że to wtryskiwacze i faktycznie ciśnienie otwarcia było trochę za małe. Po ustawieniu wszystkich wtryskiwaczy tak jak trzeba niewiele się zmieniło, ciągnik nadal ciężko odpala na zimnym silniku. Sprawdziłem początek wtrysku i okazało się że był tuż przed GMP pierwszego cylindra. Teraz pompa leży na kolektorze wydechowym i nadal początek tłoczenia nie łapie się nawet na ostatnią kreskę. Czy problem może tkwić w kole pośrednim rozrządu? Dodam jeszcze że silnik na zimno bez przepompowania ręczna pompką nawet się nie odezwie(po przepompowaniu zapala tylko z gazem w podłodze), dziwne bo paliwo nie schodzi wystarczy ruszyć pompką 3 razy i słychać jak puszcza zawór nadciśnieniowy z tyłu pompy.
  3. C-330 Podnośnik

    Najlepiej byłoby dorobić pierścienie z luzem w zamku 0,1mm albo mniejszym, tylko muszę popytać czy ktoś się tego podejmie.
  4. C-330 Podnośnik

    Wczoraj zabrałem się za remont podnośnika, wymieniłem cylinder, tłok i pierścienie. Niestety jest gorzej niż było, podnośnik po jakimś czasie opada nawet pod własnym ciężarem. Dzisiaj znowu wszystko rozebrałem sprawdziłem dopasowanie tłoka do cylindra i jest ok po włożeniu tłok (bez pierścieni) bardzo wolno opada. Zdziwił mnie jedynie duży luz w zamkach pierścieni 0,4mm, to chyba trochę za dużo. Jeździłem z cylindrem po sklepach, ale niestety nie udało mi się nic dobrać. Czy taki luz w zamkach może się przyczyniać do tak szybkiego opadania podnośnika?
  5. case 1394 sprzęgło problem

    Pedał sprzęgła masz miękki czy twardy? Posprawdzaj czy przy pompce i wysprzęgliku nie jest mokro, warto też sprawdzić stan przewodów. Może się po prostu sprzęgło kończy.
  6. Problem z podnośnikiem zetor 5011

    To dziwne. Sprawdź bezpieczniki skrzyni biegów, są wkręcone w górną pokrywę skrzyni biegów tylko musisz odkręcić tunel. Tam na każdym wodziku jest regulacja na klucz 13 dokręć śrubę na tym którym blokują się biegi, jak jest już dokręcony na maksa to wymiana. Powinno pomóc.
  7. Problem z podnośnikiem zetor 5011

    1.Co do problemu z podnośnikiem to powinieneś zacząć od sprawdzenia filtra hydrauliki który znajduje się w obudowie tylnego mostu od spodu ciągnika. Jeśli filtr jest zapchany to podnośnik może nie działać, oleju nie poleci zbyt wiele bo jest tam zawór odcinający. Zakładam że pompa jest włączona. 2. Jak skrzynia się kleszczy, wchodzą dwa biegi na raz czy jak? 3. Sprawdź czy linka jest cała i czy nie ma zbyt dużego luzu jak wszystko jest ok to zostaje regulacja sprzęgła jak to nie pomoże to pewnie sprzęgło do roboty.
  8. Zetor 7711 ciśnienie otwarcia wtryskiwacza

    Po sprawdzeniu okazało się że ciśnienie na 3 wtryskiwaczach nie przekracza 140 barów, po ustawieniu na 170 wszystko wróciło do normy, ciągnik zapalał z rana bez problemu. Niestety po bardzo krótkim okresie jest dokładnie to samo, zastawiam się czy końcówki wtrysków nie powiedziały papa.
  9. Zetor 7711 ciśnienie otwarcia wtryskiwacza

    Też tak słyszałem, ale jedni mówią 165 drudzy znowu 175 to spora rozbieżność a nie chcę katować niepotrzebnie pompy.
  10. Jak na sucho jest ok to obstawiam nieodpowiedni olej. Ja tak mam na sprzęgle wielotarczowym od wom-u, jak olej zimny to wałka nie idzie włączyć tak zgrzyta :D
  11. Jakie powinno być ciśnienie otwarcia wtryskiwacza w Zetorze 7711?
×