Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam forumowiczów mam problem z wyciekającym olejem z siłownika a mianowicie podczas opuszczania siłownika z dolnej części prawdopodobnie spod tej rurki odprowadzającej olej tryska olej pod cisnieniem 

siłownik jest po wymianie uszczelnien 

wszystkie śruby są dokręcone na tyle ile się dało więc to chyba nie przez to 

nie wiem jaka może być tego przyczyna 

może jest jakaś regulacja przepływu oleju w siłoniku ?

Opublikowano
33 minuty temu, przemek0099 napisał:

spod tej rurki odprowadzającej

Której ? Może uszczelnić trzeba ?

Opublikowano (edytowane)
14 minut temu, Pafnucy napisał:

Której ? Może uszczelnić trzeba ?

Oringi były nowe dawane 

a olej tryska z tej dolnej części 

siłownik t25.jpg

Edytowane przez przemek0099
Opublikowano

Źle spasowane, ścięło Ci uszczelkę/oring w tej rurce. Popuść śruby na siłowniku na górze,podnieś górę siłownika ale tak aby tylko dostać się do tej rurki, załóż nowe oringi i całość skręć. Przy przeciążeniu siłownika również ten problem się może pojawić.

Opublikowano

Ja w swoim Władku zrobiłem to tak, że najpierw założyłem na tą rurkę podkładkę miedzianą,taką żeby weszła w gniazdo i dopiero oring. Tak złożony siłownik już nigdy mi nie puszcza w tych miejscach.

Opublikowano
3 godziny temu, Marcelix napisał:

Ja w swoim Władku zrobiłem to tak, że najpierw założyłem na tą rurkę podkładkę miedzianą,taką żeby weszła w gniazdo i dopiero oring. Tak złożony siłownik już nigdy mi nie puszcza w tych miejscach.

Jaki rozmiar podkładek zastosowałeś ?

pasowały odrazu czy musiałeś je lekko przyszlifować ?

Opublikowano
12 godzin temu, mani51 napisał:

tam oryginalnie idą podkładki, są w katalogu pokazane.

Tak wiem sprawdzałem ale już po moim "uszczelnieniu* i też się okazało że tych podkładek nie miałem w zestawie naprawczym siłownika 

Opublikowano

A oryginalnych podkładek tam nie miałeś z dwóch stron ? Poszukaj uszczelniaczy/kompletu siłownika do t-40 ,nie do czołgu :). Tam powinny być podobne tyle,że plastikowe.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Wielkinikt
      Witam odkrecily mi się śruby z blokady mechanizu roznnicowego a mianowicie 2 kolki 4 podkladki i 6 srub , i nie mam pojecia jak maja byc zalozone podkladki czy maja zaslaniac kolki i nachodzic na siebie czy tylko 2 na zaslonienie kolkow , czy nie ma to znaczenia i jeden chu jak to jest załozone 
      ps przepraszam za bledy 

    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A  . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A 
    • Przez zubi1990
      Witam wszystkich będę robił teraz remont silnika w moim t25a i tu mam pytanie: jakim momentem dokręcić śruby mocujące głowicę do bloku , jaką siłą dokręcić stopy korbowodów, jaka ma być grubość panewek głównych i korbowodowych, jaka siła dokręcenia koła zamachowego, szerokość cylindra i luz w zamku pierścieni. Ciągnik z roku 1978 z dwoma drążkami do zmiany biegów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v