Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć wszystkim, planuje zakupić manometr diagnostyczny. O ile wiem jak ogarnąć to z zewnętrzną hydraulika, bo wystarczy wtyczka euro to niestety nie wiem jak sprawdzić ciśnienie np w skrzyni biegów. Czy mógłby ktoś podzielić się wiedzą jak sprawdzić ciśnienie skrzyni biegów w :

- case mx /51xx

- John Deere 6600/6610 itp

tzn. jakiej końcówki do manometru potrzebuje oraz gdzie mogę znaleźć punkty pomiarowe, albo namiary gdzie mogę znaleźć takie informacje. 

Z góry dziękuję za wszelka pomoc

Opublikowano (edytowane)

Manometry potrzebujesz raczej dwa, bo na wyjściach hydraulicznych jest 180bar a na sterowaniu skrzyni zależnie od marki i modelu 12-20. W case 51xx, są 4 porty pomiarowe od pólbiegów(prawa strona, obok każdego elektrozaworu-nie ma w kolejności 1-4 tylko są pomieszane), i pod kabiną od rewersu. W 5150 ma być 20bar na skrzyni, 5140 i mniejszych 18. Nyple są jakieś calowe z tego co pamiętam.

Edytowane przez JD1052
Opublikowano

Żeby sprawdzać hydraulikę to jednym manometrem mało zdziałasz, przy case gwinty są calowe i z redukcjami ciężko, ciśnienie pompy w Case 5100 sprawdza się na kompensatorze a nie na wyjściach. 

Opublikowano

W moich okolicach to nigdzie nie mogłem dostać, ale udało się dotoczyć takie redukcję, do pomiaru polbiegow wg serwisowki z tego co pamiętam, potrzeba  4 manometry na raz wkręcić i obserwować. Wszystkie pomiary są opisane w serwisówce, czasami do pomiaru potrzebny jest przepływomierz hydrauliczny. 

Opublikowano
Vroobel napisał:

W moich okolicach to nigdzie nie mogłem dostać, ale udało się dotoczyć takie redukcję, do pomiaru polbiegow wg serwisowki z tego co pamiętam, potrzeba  4 manometry na raz wkręcić i obserwować. Wszystkie pomiary są opisane w serwisówce, czasami do pomiaru potrzebny jest przepływomierz hydrauliczny. 

mógłbyś podać wymiary redukcji?

Opublikowano

Case 51... z tego co pamiętam to jest złączka unf 7/16- 20. Najlepiej dla pewności wykrec zaślepkę i zmierz porównując wymiar z tabela wystarczy wpisać "gwinty hydraulika siłowa" i masz tabele. 

Opublikowano

nie posiadam tych maszyn, dlatego nie mam możliwości sprawdzić po zaslepce. chce sobie zrobić taki amatorski zestaw diagnostyczny ponieważ chcę zakupić w/w modele

Opublikowano

Sprawdziłem z ciekawości gwint do 51 to tak jak wyżej pisałem mój amatorski zestaw wygląda mniej więcej tak. Dodatkowo zaopatrzyłem się w trójnik i kawałek wężyka żeby zmierzyć ciśnienie w układzie kierownicy. Wiadomo ilość manometrow zależy od tego ile wartości naraz potrzebujesz zmierzyć ale dwa zegary do 40 bar i jeden 250 na początek wystarczy. 

DSC_0399.JPG

Opublikowano

Niestety nie, mam po prostu znajomego który zajmuje się hydraulika siłowa i dał mi złaczki które najczęściej występują ale niektóre dokupiłem później. Przy okazji jak będę miał czas to mogę pomierzyc gwinty. 

Opublikowano

Orientuje się ktoś może jakie końcówki są najbardziej popularne w Ursusach i Zetorach? Chodzi mi głównie o mierzenie ciśnienia mikropompki oraz silnika. Może ktoś poleci jakiś zestaw?

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez AdrianFanDeutz
      Gdzie mozna kupic ile kosztuje obciaznik do ciagnika na przedni tuz waga jaka mnie interesuje to ok 800kg
    • Przez Dastan
      W zimie poskładałem silnik Cumminsa, robiona głowica, pompa paliwa, wtryskiwacze, nowe pierścienie blok honowany. Przyczyną remontu była zatarta panewka. Od początku dwa cylindry po odpaleniu bardzo kopcą na jasny gryzący dym dopóki się silnik nie zagrzeje potem to nie występuje. Dodam że przed remontem tak nie było.  Pompa ustawiona na znaki. Silnik ma przepracowane 30mtg i dalej to samo, a liczyłem że muszą się pierścienie dotrzeć, ale nie jestem pewny czy to to bo oleju nic nie ubywa. Jak to zdiagnozować? Może źle pierścienie założone? Ale to by brał olej? Kąt wtrysku?
    • Przez KatarzynaJeziorkowska
      dzień dobry,
       
      jestem pośrednikiem kredytowym i pozwoliłam sobie napisać do Państwa z propozycją finansowania skierowaną do Waszej grupy zawodowej a mianowicie - kredyt dla rolników poz zastaw ziemi na max 15 lat
      max kwota BRAK
      pod zastaw hipoteczny
      uproszczone procedury - do 500 tys na oświadczenie o osiąganym dochodzie
      na okres 15 lat
      szybka decyzja
      bez wpisu do bik
      spłacamy inne zobowiązania do 500k na uproszczonej procedurze, powyżej polisa i zestawienie faktur(bez faktur i przelewów;)) konsolidujemy inne zobowiązania wpisane na hipotece
      w każdej chwili możliwa wcześniejsza spłata bez żadnych dodatkowych kosztów hipoteka możliwa i na domu i na ziemi, itd, itp   zapraszam do kontaktu dkfinanse.spzoo@gmail.com tel 695 588 952 w swojej ofercie mam produkty zarówno dla osób z dobrymi bazami bik jak i złymi cała Polska   pozdrawiam   Katarzyna Jeziorkowska DK Finanse sp. z o.o. wpis do KNF RPK037045
    • Przez Fugeo
      Poszukuję sprawdzonych lamp roboczych ledowych na tył ciągnika.  Na chwilę obecną będą założone dwie. Preferowane z wbudowanym złączem typu AMP. Pierwsze jakie znalazłem to takie:
      https://elmoto.pl/lampy-robocze/4562-lampa-robocza-led-4000-lm-owalna-amp-wesem-kat-60-5905445633354.html
      Mogą być? Mają odpowiednią moc, strumień świetlny i kąt?
    • Przez przemyslaw111187
      Witam
      Mam dwie duże przyczepy Pronar 14 ton ciągnik 150km mam problem z wyjechaniem z kukurydzy po kiprowaniu na bok . Jazda prawie na wprost nie ma możliwości wykręcenia na bok lub zajechania drugi raz.Do tej pory miałem mniejsze przyczepy i nie było problemu
      Może ktoś doradzi jaka kolejność i jaka technika wyjeżdżania?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v