Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam co sądzicie o miedzianej uszczelcze pod głowice takiej jak ta https://www.olx.pl/oferta/uszczelka-glowicy-miedziana-zetor-7211-lub-pochodne-zestaw-4szt-CID757-IDBQLoH.html

Opublikowano

Bo kiedyś próbowałem do 60-tki i zaraz zakładałem normalne.

Opublikowano (edytowane)

Taki że woda wyłaziła bokiem. Może to by było, ale do nowego silnika, a nie do starych trupów.  A jeszcze zależy kto to robi i jaki stop, zazwyczaj za twardy i się nie ułoży

Edytowane przez Sean
Opublikowano

Taką jaką miałeś, chyba że były wyciągane tuleje, wtedy zależy jak są osadzone nowe.

Opublikowano
20 minut temu, gregor22 napisał:

A jaką najlepiej uszczelke zastosować 1.2mm czy 1.5mm?

Proponuję założyć 1.2 a tylko dlatego że mają lepszą jakość wykonania. 

Opublikowano

 W którym dokładnie miejscu ? Pewien jesteś że to nie brok ? Uszczelkę to tak jak Sean napisał ? No bo czemu inną jak była ?

Opublikowano

Jeśli tak to uszczelka na bank a jeszcze jedno czy w chłodnicy nie robi się dżakuzi?

Opublikowano (edytowane)

Nikt Ci na to nie odpowie, bo to zależy od osadzenia tulei, ale jeżeli nie miał remontu, to taką trzeba założyć jak była założona, tylko pytanie, czy pisze gdzieś jaka była, i czy na nowych pisze, bo do 60-tki to robią jak chcą, grubsze cieńsze, nikt tym się nie przejmuje, byle uszczelka, nawet spotkałem już bez zbrojenia, zwykły papier.

Edytowane przez Sean
Opublikowano (edytowane)

Właściwie to źle to ująłem, popitoliło mi się z całym remontem, na fleku lepiej nie doradzać  :P   xD ale dzisiaj jest ok.   :)  chyba  :D  tuleje owszem muszą ileś wystawać,  ale przy doborze grubości uszczelki mierzy się odległość płaszczyzny denka tłoka w GMP, od płaszczyzny kadłuba silnika i tu bardziej ważne jest jak jest wyjmowany tłok, korbowody.

A mierzy się to takim przyrządem. Tuleje też tym zmierzy, tylko pomiar nowych dokonuje się po dociśnięciu ich z siłą 100 kg.

https://www.ms-motorservice.com/pl/technipedia/post/mostek-pomiarowy-do-napraw-silnikow/

Edytowane przez Sean

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez tomato21
      Witam mam zetora 6245 w ktory założyłem nowy blok po przemrożeniu. Nowy blok jest od 72XX-średnica tłoka 102(bo podobno do 62XX-średnica tłoka 100, już nie produkują). Pompa wtryskowa jest ta sama, nie została zmieniona ani oddana do regulacji/sprawdzenia.
      Wie ktoś czy pompy wtryskowe w 62XX i 72XX różnią się wydatkami lub dawkami paliwa. Jeśli ktoś posiada takie dane to proszę o zamieszczenie.
      Pozdrawiam i dziękuje z góry
    • Przez Piotruniu25
      Ile wchodzi płynu do układu chłodzenia w 5211?Dzisiaj wymieniałem i nie wiem ile powinno wejść.
    • Gość
      Przez Gość
      Witam. Czy orientuje się ktoś

      jaki powinien być nominalnie luz na wale w silniku perkins 6, dokładnie jest to T6.354.? Silnik odebrany ze szlifierni i przy mierzeniu występu tłoka, jest wyczuwalny luz, czujnik zegarowy pokazuje 0,04mm - 0,05mm. Czy jest to dopuszczalne? Pozdrawiam serdecznie 
    • Przez wojt
      Witam
      Doradzcie czy to objedzie dajac nowe panewki czy nadaje sie do szlifu, na 4 cylindrze takie rysy na wale, roznica pomdzy gladka powierzczhnia a gdzie rysa jest tak od 0.05 do 0.1.
      Wał nominał 
       








       


    • Przez Włader
      Witam potrzebuje pomocy mam problem z odpalaniem zetora majora 80 z silnikiem deutz 2016 rok. Włączam zapłon kontrolki się zaświecą po chwili zgasną wszystko jest jako powinno być przekręcam kluczyk zakręci  krótko coś rozłączy i nie odpali czy miał ktoś taki sam problem ? Dodam jeszcze że od nowości jest przejechane 500 motogodzin i akumulator jest nowy założony 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v