gregor22

Zetor 7211 uszczelka pod głowice

Polecane posty

gregor22    0

Witam co sądzicie o miedzianej uszczelcze pod głowice takiej jak ta https://www.olx.pl/oferta/uszczelka-glowicy-miedziana-zetor-7211-lub-pochodne-zestaw-4szt-CID757-IDBQLoH.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sean    2508

Proponuję nie zakładać tego.

  • Like 1

Czasami człowiek sądzi że ujrzał już dno ludzkiej głupoty,     :) 

ale spotyka kogoś, dzięki komu dowiaduje się,

że ta studnia jednak nie ma dna.      ;) 

 

                                                                          STEPHEN KING

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Sean    2508

Bo kiedyś próbowałem do 60-tki i zaraz zakładałem normalne.


Czasami człowiek sądzi że ujrzał już dno ludzkiej głupoty,     :) 

ale spotyka kogoś, dzięki komu dowiaduje się,

że ta studnia jednak nie ma dna.      ;) 

 

                                                                          STEPHEN KING

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sean    2508
Napisano (edytowany)

Taki że woda wyłaziła bokiem. Może to by było, ale do nowego silnika, a nie do starych trupów.  A jeszcze zależy kto to robi i jaki stop, zazwyczaj za twardy i się nie ułoży

Edytowano przez Sean

Czasami człowiek sądzi że ujrzał już dno ludzkiej głupoty,     :) 

ale spotyka kogoś, dzięki komu dowiaduje się,

że ta studnia jednak nie ma dna.      ;) 

 

                                                                          STEPHEN KING

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sean    2508

Taką jaką miałeś, chyba że były wyciągane tuleje, wtedy zależy jak są osadzone nowe.


Czasami człowiek sądzi że ujrzał już dno ludzkiej głupoty,     :) 

ale spotyka kogoś, dzięki komu dowiaduje się,

że ta studnia jednak nie ma dna.      ;) 

 

                                                                          STEPHEN KING

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PRIMO    2338
20 minut temu, gregor22 napisał:

A jaką najlepiej uszczelke zastosować 1.2mm czy 1.5mm?

Proponuję założyć 1.2 a tylko dlatego że mają lepszą jakość wykonania. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pafnucy    1777

 W którym dokładnie miejscu ? Pewien jesteś że to nie brok ? Uszczelkę to tak jak Sean napisał ? No bo czemu inną jak była ?

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gregor22    0

Bo widać jak z pod pierwszej głowicy wydostają się bąbelki powietrza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PRIMO    2338

Jeśli tak to uszczelka na bank a jeszcze jedno czy w chłodnicy nie robi się dżakuzi?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gregor22    0

A oryginalne montowali 1.2 czy 1.5 czy obydwie? Pytam ponieważ silnik jeszcze nie miał nigdy robionego remontu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sean    2508
Napisano (edytowany)

Nikt Ci na to nie odpowie, bo to zależy od osadzenia tulei, ale jeżeli nie miał remontu, to taką trzeba założyć jak była założona, tylko pytanie, czy pisze gdzieś jaka była, i czy na nowych pisze, bo do 60-tki to robią jak chcą, grubsze cieńsze, nikt tym się nie przejmuje, byle uszczelka, nawet spotkałem już bez zbrojenia, zwykły papier.

Edytowano przez Sean

Czasami człowiek sądzi że ujrzał już dno ludzkiej głupoty,     :) 

ale spotyka kogoś, dzięki komu dowiaduje się,

że ta studnia jednak nie ma dna.      ;) 

 

                                                                          STEPHEN KING

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sean    2508
Napisano (edytowany)

Właściwie to źle to ująłem, popitoliło mi się z całym remontem, na fleku lepiej nie doradzać  :P   xD ale dzisiaj jest ok.   :)  chyba  :D  tuleje owszem muszą ileś wystawać,  ale przy doborze grubości uszczelki mierzy się odległość płaszczyzny denka tłoka w GMP, od płaszczyzny kadłuba silnika i tu bardziej ważne jest jak jest wyjmowany tłok, korbowody.

A mierzy się to takim przyrządem. Tuleje też tym zmierzy, tylko pomiar nowych dokonuje się po dociśnięciu ich z siłą 100 kg.

https://www.ms-motorservice.com/pl/technipedia/post/mostek-pomiarowy-do-napraw-silnikow/

Edytowano przez Sean

Czasami człowiek sądzi że ujrzał już dno ludzkiej głupoty,     :) 

ale spotyka kogoś, dzięki komu dowiaduje się,

że ta studnia jednak nie ma dna.      ;) 

 

                                                                          STEPHEN KING

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    156

Najprosciej to zmierzyc stara uszczelke (tym bardziej jak nie byl jeszcze rozdziewiczony) i zalozyc taka sama.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Dewro
      Witam
      Kolektor wydechowy w Zetorze jest w kiepskim stanie i chciałbym go wymienić. Był parę razy spawany ale po niedługim czasie znowu pękał. Niestety nigdzie nie mogę znaleźć tego kolektora (nawet w google) Dzwoniłem na traktorowe złomy ale też nie mają. Może ktoś wie gdzie jeszcze powinienem szukać?
      Zetor jest z 89r. więc turbo jest bliżej kabiny, a kolektor wygląda tak
       

    • Przez robadas78
      Witam. Mój Zetor 5011 jak postoi kilka godzin to nie zapali bez podpompowania pomką. Muszę pompować kilkadziesiąt razy i w ostojniku widać ubytki paliwa i powietrze.
    • Przez damian350z
      Witam. Mam taki problem otóż Zetor wali olejem z odmy, dodam że w transporcie jak zrobię nim 40 km to około 1l wyrzuci, problemy zaczynają się największe gdy dostanie gazu powyżej 2000 obrotów czy w transporcie czy pracach polowych to się leje. na zimnym po odpaleniu ciśnienie oleju około 3-4 bar, na rozgrzanym przy około 500 obr/min cisnienie wynosiło około 1, w pracy 2-3 bary obroty do 2000. Co poradzicie jeździć tak czy remont ? A jak remont to czy pierścienie, tuleje i panewki czy coś jeszcze ? a dodam że siłę ma.
    • Przez m3tysek
      Witam, dwie głowice są wilgotne na wydechu albo olej lub paliwo wymienione pierścienie i tuleje dotarły głowice po remoncie nowe wtryskiwacze, została tylko stara pompa. Głowice 1czeska 2 Chełmna i tu jest zagadka gdzie nie przykrece głowicy czeskiej jest sucha tylko w zamiennik jest mokry, nie mam pojęcia dlaczego poprzedni właściciel zamienił głowice. Pompą wtryskową też przyspieszałem i opóźnialem zapłon nic to nie daję, wtryskiwacze dwa podtoczone żeby były głębiej nic nie dało już brak pomysłu


    • Przez dragonmt852
      Witam, czy króciec wtryskiwacza z C360 będzie pasował do wtryskiwacza do zetora 7211?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj