Oskar2104

Pompa wtryskowa zetor 8145

Polecane posty

Oskar2104    0

Witam , przerabiałem swojego Zetora 8145 na turbo , wszystko co należało wymieniać , wymieniłem. Pompe zostawiłem swoją ale zawiozłem do Pana który się zajmuje takimi sprawami , i zmienił mi części które trzeba min ten regulator , a mam pytanie czy sekcję też są inne ? Zadaję to Pytanie bo doszukuje się przyczyny czemu jest taki słaby , nie wkręca się odrazu na obroty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Oskar2104    0

A jak ją zmienić , znaczy otwierałem kiedyś to okienko z tyłu pompy i są tam 3 śruby i która jest od zwiększenia dawki 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

tomek1974    7

nie kombinuj zawieź do pomparza ,niech lepiej na listwie podniesie dawkę 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Arek
      Przymierzam się do remontu silnika w 12145. Jakiej firmy zestaw naprawczy (tuleje+tłoki) polecacie ?
      Na allegro znalazłem:
      Granit - 99zł
      THM - 150zł
      MAHLE - 205zł
      Wiadomo, że nie chcę wydać majątku ale ma być zrobione porządnie. Jestem ciekaw czy te z granitu czy to jakaś chińszczyzna i nie warto sobie tym głowy zawracać ?
    • Przez szygab
      Witam.
      Potrzebuje podpowiedzi odnośnie mojego zetora 8145, może ktoś miał podobny przypadek.
      Od niedawana posiadam zetora jak w tytule, w okresie zimowym został przygotowany do sezonu, wymiany oleju filtrów itp. dodam że jest został zakupiony z importu w tym roku.
      Po wyjechaniu w pole z agregatem uprawowym (praca lekka) i uprawieniu około 3ha na miarce oleju zauważyłem znaczny ubytek oleju. Silnik odpala bez problemu, na strzała, nie dymi, sprawia wrażenie całkiem zdrowego, według licznika ma przejechane około 4900mth. Jest wyciek oleju w okolicy bąka ale chyba nie jest aż taki żeby po kilku godzinach pracy ubyło z silnika około 1.5l oleju. Czy oznacza to ze silnik jednak nadaje się do remontu?
      Z góry dziękuję za wszelkie sugestie i opinie.
    • Przez Bialy8011
      Witam.  
      Mam taki problem z moim Zetorkiem 8011.  Wypala mi olej z filtra powietrza, naleje do tego wyżłobienia w misce i po 5 kilometrach jazdy zaczyna dymic na niebiesko i pali normalnie ten olej bo czuć. Pod filtrem jest sucho. Jaka może być tego przyczyna?  Jak go przywiozłem z czech 2 lata temu to był normalny stan, zrobiłem 400 mth i odkąd zauważyłem ( gdzieś od półtora roku ) pali ten olej. Siłę ma jak głupi, jak na traktor 75 koni naprawdę jest mega.  Tylko martwi mnie ten olej czemu to tak się dzieje? Pomóżcie coś Panowie
    • Przez tespis17
      Witam. Mam problem z pukającymi zaworami. Cały czas pukają zawory aż urywają się i wpadają do środka do tłoka- średnio raz co dwa lata. Wyginają się laski zaworów.
      Zawory ustawiane były przez trzech różnych mechaników. Na początku nie pukają, a potem po rozgrzaniu  to samo. Rozrząd  ustawiony dobrze na znaki. Nie ma luzów na kołach. Wtrysk ustawiony dobrze, nie dymi, mocy nie brakuje. Na klinie od wałka rozrządu nie ma luzu. Pomysły mi się kończą co może być??? 
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj