Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam wszystkich. Tak jak w temacie, mam problem z moim MF 590 4x4 78r. Mianowicie wałek wom kręci się cały czas, a po podłączeniu jakiejś maszyny nie da rady kręcić , wogole nie przenosi napędu na maszyny. Kupiłem ten ciągnik 4 lata temu i od razu wtedy nie działała przyspieszacz, a wom załączał się ale po dłuższej chwili od włączenia, tak z minutę musiałem odczekać aż prasa zaczęła kręcić, a potem całkiem przestał działać. I tak, 2 lata temu wymieniłem jedną pompę na nową, jakaś z wyższej półki, druga zregenerowali, a chamulec Wom też był regenerowany. Po wszystkim złożyłem ciągnik i okazało się że dalej jest to samo, mechanik ten co mi wszystko regenerował stwierdził że mam jeszcze cały multipower do regeneracji i że może zrobić mi to, wymieniając wszystko na części od ursusa i koszt tego był by kilkanaście tysiecy, odpuściłem. A teraz pomyślałem że może ktoś coś mi podpowie w temacie. Proszę o pomoc i dziekuje.

 

Aha dodam jeszcze że ciągnik chodzi z turem i też ciężko mu jest coś podnieść ciężkiego, tak 500 kg jeszcze podniesie a coś więcej to już nie daje rady😣

Opublikowano

To przecie u was mechanika do ciągnika znaleźć nie problem lepiej z tego tam żyć niż z samochodów. Trzeba sprawdzić ciśnienie zaraz za pompą i szukać miejsca wycieku. 

Opublikowano

Hym, no znajdziesz mechanika do c 360, c 330 ewentualnie 2812 lub 3512. Jak szukałem żeby ktoś mi wymienił pompy to żaden się nie chciał podjąć, dobra mniejsze o to. To mówisz że sam nie zdiagnozuje problemu? 

Opublikowano

Hym, film obejrzałem. Może ktoś coś jeszcze podpowie w temacie. Może ktoś jest na forum z podlaskiego co by dał radę na miejscu zdiagnozować ten wyciek. A Ty hubertb skąd jesteś jak oczywiście można zapytać?

Opublikowano

Ok, ten wał da się wyjąć bez rozpolawiania ciągnika? Wystarczy zdjąć pokrywę skrzyni biegów, czy trzeba rozjechać w którymś miejscu?

Może jak bym go wyja to ktoś by się podja jego regeneracji.

Opublikowano

Ja okolice bielska nowszą serię 30xx ogarniam starszej nie robiłem ale znam byłego serwisanta od MF i Fendt też nie za daleko od bielska chcesz to dam namiar na PW zadzwonisz pogadasz albo podpowie albo zrobi

Opublikowano

I dobrze rozumiesz, to jest układ połączony, pompa MP również ma powiązanie z pompą wysokiego ciśnienia hydrauliki zewnętrznej. Ten słaby udźwig tura też więc z tym jest związany. 

 

Opublikowano

Jak rozpolawiania pierwszy raz to przy odciąganiu nie odkręciłem jednego przewodu metalowego i on się trochę rozgia, przy składaniu ledwo go dopasowałem, może w nim zrobiła się jakaś nieszczelnosc jak sądzicie może od tego zacząć, tam wystarczy chyba tylko czapę zdjąć, już dokładnie nie pamiętam ale chyba wtedy jest dojście do niego.

Opublikowano
6 godzin temu, pawelp1987 napisał:

Czytając ten artykuł z linku widzę że powiązane też jest to z hamulcami. Hamulce też mi prawie nie działają, a czasami wogole ich nie ma.

W "artykule" jest opisany hamulec WOM... Także hamulce to osobny temat, zalany płynem hamulcowym- pompa MP nie ma nic do ich działania w ciągniku

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez karol_365
      Witam. Może ktoś podpowie, czy mam słuszne podejrzenie odnośnie wycia w skrzyni i ewentualnie doradzi jak to zlikwidować. Jakieś 2 lata temu zakupiłem MF 698 w tanich pieniądzach z niesprawnym wzmacniaczem momentu ( dźwigienka pod kierownicą, czyli skrzynia na 2 wajchy). Wzmacniacz ogarnąłem. Były pęknięte pierścienie w nim i przy okazji zregenerowałem kosz wzmacniacza. Przed remontem nie było praktycznie ciśnienia na skrzyni z jazdą, więc dla spokojności wstawiłem nową pompę hydrauliczną. Podczas wymiany zauważyłem że na przekładni pompy hydraulicznej na takiej płycie ( dołączam na zdjęciu) jedne koło zębate było luźne( strzałka na zdjęciu) . Niestety zignorowałem to i złożyłem wszystko do kupy. Efekt? Wszystko działa jak żyleta, wzmacniacz ,wom , podnośnik, cisnienia są luks. Jedynie pozostało głośne wycie. Wycie pojawia się tylko i wyłącznie wtedy gdy załączony jest wzmacniacz momentu, tzw. przyspieszacz. I moje pytanie brzmi, czy te wycie może powodować te małe koło zębate, które miało luz , które ja zignorowałem i zostawiłem? Ciągnikiem dużo nie jeżdżę ale jak już coś robię , to mnie szlak trafia , bo wyje to głośniej niż c360 z kosiarką 😅 W wolnej chwili chciałbym to zrobić ale przed tym wolę się upewnić czy dobrze myślę. Pozdrawiam 




    • Przez kuna9977
      Zastanawiam się nad opryskiwacza wpadł ładny pilmet 1215 używany. Tylko mam górzysty teren i zastanawiam się czy MF 255 z pełnym da radę na 2 biegu. Też mam kilka kawałków w klin jak wygląda sprawa ze zwrotnością? Czy lepiej kupić 800l. Na Zetora 7340. Mf mały zwinny mało pali chodzi również z rozsiewaczem. 
    • Przez Mateusz0110
      Witam
      Niedlugo zaczynam remont mojego MF 255 , może ktoś podpowie jak I czy wg da się przerobić hydraulika w MF 255 żeby hydraulika była niezależna z podnosnikiem, było by to milion razy wygodniejsze. 
      Dzięki za informacje 
      Np jakbym zalozyl dwa takie rozdzielczego jeden z lewej strony do hydrauliki a drugi po prawej do podnośnika żeby nietrzebabylo przekręcać tej dźwigni pod siedzeniem jets to uciążliwe przy rozsiewaczu do nawozu gdzie jest otwierany hydraulicznie 

    • Przez Clark
      Witam. Jestem na etapie wymiany instalacji w MF255. Poza kontrolkami od kierunków wszytko niby działa ale jest jeden podstawowy problem- brak ładowania. Jeśli wzbudzę alternator to wszystko hula jak złoto. Teraz pytanie w jaki sposób w oryginalnej instalacji poprowadzone jest wzbudzenie. Instalacja którą kupiłem ma tylko dwa przewodu. Jeden główny i drugi od kontrolki. Ten od kontrolki nie podaje plusa więc wzbudzenia nie ma. Jeśli podam plus wszystko działa. Co najważniejsze- nowa instalacja jest zrobiona na wzór oryginału a ja mam alternator przerzucony na drugą stronę i jest to on od samochodu. Nie wiem jak w oryginalnym było rozwiązane wzbudzenie. Poprzednio alternator zakładał mi elektryk ale zrobił to metodą gospodarczą i po linii najmniejszego oporu (sama kontrolka od początku nie działała). W necie znalazłem informację, że przez przewód kontrolki chwilowo powinien być podawany plus ale tak się nie dzieje. Czy w oryginale jest jakiś dodatkowy przewód?     
    • Przez kiken
      Witam ogólnie szukam opinii na temat MF 264 najlepiej użytkowników wady i zalety kto co wie i na co zwrócić uwagę przed kupnem ? Jak radzi sobie z turem ten konkretnie jest z napędem 4x4  był plan założyć turą do 3p a teraz zastanawiam się nad takim rozwiązaniem pozdrawiam 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v