News
pawelp1987

MF 590, nie działa WOM, przyspieszacz, a przedni napęd działa tylko przy wysokich obrotach

Polecane posty

pawelp1987    0

Witam wszystkich. Tak jak w temacie, mam problem z moim MF 590 4x4 78r. Mianowicie wałek wom kręci się cały czas, a po podłączeniu jakiejś maszyny nie da rady kręcić , wogole nie przenosi napędu na maszyny. Kupiłem ten ciągnik 4 lata temu i od razu wtedy nie działała przyspieszacz, a wom załączał się ale po dłuższej chwili od włączenia, tak z minutę musiałem odczekać aż prasa zaczęła kręcić, a potem całkiem przestał działać. I tak, 2 lata temu wymieniłem jedną pompę na nową, jakaś z wyższej półki, druga zregenerowali, a chamulec Wom też był regenerowany. Po wszystkim złożyłem ciągnik i okazało się że dalej jest to samo, mechanik ten co mi wszystko regenerował stwierdził że mam jeszcze cały multipower do regeneracji i że może zrobić mi to, wymieniając wszystko na części od ursusa i koszt tego był by kilkanaście tysiecy, odpuściłem. A teraz pomyślałem że może ktoś coś mi podpowie w temacie. Proszę o pomoc i dziekuje.

 

Aha dodam jeszcze że ciągnik chodzi z turem i też ciężko mu jest coś podnieść ciężkiego, tak 500 kg jeszcze podniesie a coś więcej to już nie daje rady😣

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertb    289

Układ hydrauliczny z wyciekiem na potęgę. Pokazać mechanikowi oblatanemu i szybko naprawi za mały pieniądz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelp1987    0

U nas ciężko o takiego mechanika, nikt się czegoś takiego nie podejmuje. Dlatego przeważnie robię sam. Czyli mówisz że to nie skrzynią?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

hubertb    289

A filtr pompy czysty w MF jet pod trójkątną zaślepką 

I skąd to jesteś że mechanicy wyginęli? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelp1987    0

Czysty, jak robiłem pompy to nowy filtr, nowy olej agroll utto. Woj podlaskie, dokładniej Hajnówka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertb    289

To przecie u was mechanika do ciągnika znaleźć nie problem lepiej z tego tam żyć niż z samochodów. Trzeba sprawdzić ciśnienie zaraz za pompą i szukać miejsca wycieku. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelp1987    0

Hym, no znajdziesz mechanika do c 360, c 330 ewentualnie 2812 lub 3512. Jak szukałem żeby ktoś mi wymienił pompy to żaden się nie chciał podjąć, dobra mniejsze o to. To mówisz że sam nie zdiagnozuje problemu? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelp1987    0

Hym, film obejrzałem. Może ktoś coś jeszcze podpowie w temacie. Może ktoś jest na forum z podlaskiego co by dał radę na miejscu zdiagnozować ten wyciek. A Ty hubertb skąd jesteś jak oczywiście można zapytać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertb    289

 Ja jestem z Podkarpacia. Filmów jest w sumie 3 pokazują budowę tego w środku. Najczęściej cieknie na uszczelnieniach tego wału z pierwszego linku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelp1987    0

Ok, ten wał da się wyjąć bez rozpolawiania ciągnika? Wystarczy zdjąć pokrywę skrzyni biegów, czy trzeba rozjechać w którymś miejscu?

Może jak bym go wyja to ktoś by się podja jego regeneracji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertb    289

Przecie widać na filmie co gość robi. Bez rozpoławiania możesz sprawdzić ciśnienia na obwodach. 

https://haapasalontila.fi/Suurtehopumppu.html

 

Odpal sobie w Google chrom to ci przetłumaczy stronę automatycznie. Dużo zdjęć może ci się coś rozjaśni. 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertb    289

Daj sobie wstecz d strony głównej jest tego więcej. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    220

Ja okolice bielska nowszą serię 30xx ogarniam starszej nie robiłem ale znam byłego serwisanta od MF i Fendt też nie za daleko od bielska chcesz to dam namiar na PW zadzwonisz pogadasz albo podpowie albo zrobi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelp1987    0

Czytając ten artykuł z linku widzę że powiązane też jest to z hamulcami. Hamulce też mi prawie nie działają, a czasami wogole ich nie ma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertb    289

I dobrze rozumiesz, to jest układ połączony, pompa MP również ma powiązanie z pompą wysokiego ciśnienia hydrauliki zewnętrznej. Ten słaby udźwig tura też więc z tym jest związany. 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelp1987    0

Jak rozpolawiania pierwszy raz to przy odciąganiu nie odkręciłem jednego przewodu metalowego i on się trochę rozgia, przy składaniu ledwo go dopasowałem, może w nim zrobiła się jakaś nieszczelnosc jak sądzicie może od tego zacząć, tam wystarczy chyba tylko czapę zdjąć, już dokładnie nie pamiętam ale chyba wtedy jest dojście do niego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miniek2    0

502977497 Pacanow woj.Swietokrzyskie. ten gościu ogłasza się na olx przerabia skrzynię z multipower na zwykłą może Ci coś podpowie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelp1987    0

Widziałem jego ogłoszenie, ale wątpię że zdradzi co i jak jak proponuje dojazd do klienta, więc chce zarobić a nie podpowiadac, ale dzięki😀

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MF675ursus    649
6 godzin temu, pawelp1987 napisał:

Czytając ten artykuł z linku widzę że powiązane też jest to z hamulcami. Hamulce też mi prawie nie działają, a czasami wogole ich nie ma.

W "artykule" jest opisany hamulec WOM... Także hamulce to osobny temat, zalany płynem hamulcowym- pompa MP nie ma nic do ich działania w ciągniku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelp1987    0

Wydaje mi że się mylisz, wiem że w tych MF-ach były dwa rodzaje hamulców. U mnie na przykład nie ma żadnego zbiornika na płyn hydrauliczny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertb    289

Zapamiętaj kochany do końca życia kompletacja ciągników MF zależy od miesiączki pingwina i skali występowania zorzy polarnej. 

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez JLC
      Witam.
      Chciałbym wymienić przewody chłodnicze w MF-255. Znalazłem już w internecie 2 z potrzebnych części( przewód dolny i kolano). Zostały jeszcze 2 proste przewody. Jak się one nazywają? (np. https://sklep-rolnicze.eu/przewod-chlodnica-termostat,3,75624,3305 a drugi z tych przewodów?)
    • Przez Grzark
      witam tak jak w tytule jaki polecacie akumulator do MF 590 to jest 4P jak go kupiłem był w nim 175 AH nie za duży trochę?
    • Przez ŁUKASZP
      Witam
      Może ktos podpowie jak to ugryźć.. przy niewielkim obciażeniu wyskakuje 2 szosa... inne pewnie też wywali przy wiekszym... gdzie szukać przyczyny???
      Pozdrawiam
    • Przez Norek1994
      Witam.
      Od Jesieni mam pewien problem z moim ciągnikiem.
      Sprawa wygląda tak, gdy go odpalę  nie równo  pracuje  przy prędkości silnika na poziome 1500 obr/min i  wyżej bądź też  niżej (oczywiście od razu nie wciskam pedału gazu tylko czekam aby troszkę się rozgrzał) . Silnik nie równo  pracuje i dymi z przerwami na niebiesko dodam też, że silnik przeszedł remont silnika 2 lata temu.
      Odpala dosyć ciężko rozrusznik kreci znakomicie, ale ciągnik nie może "wejść" na obroty i należy go odrobinę dłużej  przytrzymać po rozgrzaniu ta nierówna praca delikatnie ustępuje. Na jego moc nie narzekam jest żwawy i szybko wchodzi na obroty  chyba to wszystko co zdołało mi się zauważyć.
      Pozdrawiam

      Dodatkowo załączam film z prazy silnika
      https://www.youtube.com/watch?v=ZhnQCR111zE&list=UUDwRUvbrxHy4m4sHfhdaajA  
    • Przez 25bogus
      Witam wszystkich, posiadam mf690 83rok z przednim napędem. Mam pytanie do znawców, mam chyba kłopot z podnośnikiem. Podnosnik działa podnosi ale i to ale, w momencie po podniesieniu do określonej wysokości zaczyna pulsować hydraulika, np podskakuje podnoszony opryskiwacz. Sprawdziłem ciśnienie na wyjściu euro 160 barów oraz na dodatkowym siłowniku także 160 barów. Rok temu wyczyscilem filtr oleju i uzupełniłem stan agro utto 10w30. Wałek wom się kręci czasem się zatrzyma po wyłączeniu. Napęd przedni działa bez zarzutu. Gdy się olej rozgrzeje to wspomaganie ciężej chodzi. Teraz pytanie do Was czy to koniec pomp, czy może trzeba zwiększyć ciśnienie pompy do 180barow ale ni choroby nie mogę znaleźć tej śruby. A może to wina zaworu przeciążeniowego. Prośba o pomoc i pytanie gdzie jest ta sruba i czy trzeba zdjąć cały plecak czy tak jak wyczytałem dojście do śruby jest po odkręceniu śruby na klucz 18 ale nie mogę tego namierzyć. Książkę dopiero zamowilem. Będę wdzięczny za podpowiedzi. I prośba do użytkowników- tak wiem jak sobie nie poradzę to fachowiec. Będę wdzięczny za wszystkie podpowiedzi a napewno od właścicieli 690 i fachowców. Pozdrawiam 
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj