Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam , przymierzam się do kupna deutz fahr`a serii agrotron . Interesuje mnie deutz z oznaczeniem "new" czyli 2005+ rok produkcji . Na co zwracać uwagę przy oględzinach ? Ciągnik ma bodajże deklarowany przebieg rzędu 10000h ... Ma ktoś rozpiskę błędów do tych agrotronów po 2005 roku ? czy ona nie uległa zmianie względem serii mk3 ? Te ciągniki mają mniejszy silnik 6.1 litra z tego co słyszałem ? Jakie są opinie na ich temat ? Są jakieś zmiany oprócz wizualnych względem mk3 i 108-128 ? One mają Common Rail czy pompo wtryski ? Jaki jest kosz naprawy układu wtryskowego na "pompo" ?

Edytowane przez AgroRolnikŚląskiTeam
Opublikowano

mam 150 z 2008. tam jest pompka wtrysk nie pompowtrysk. koszt wymiany końcówek wtryskow to 1200-1500zl.a samych pompek od 1000 za sztukę. skrzynia jeśli była kalibrowana i olej regularnie wymieniany to te 10k.nir jest wcale dużym przebiegiem

Opublikowano

new 150 ma silnik 6,1 a 150.7, 165.7 i 180.7 silnik 7,1  ciągnik praktycznie bez wad poza słabą klimatyzacją wymiennik jest pod siedzeniem nie jest to dobre rozwiązanie

mechaniczne zawieszenie kabiny też nie jest przemyślane do końca,  skrzynia ZF 7200 pancerna, poza tym nie kalibruje się jej jedynie sprzęgło rewers  wymaga kalibracji

ale to bardzo rzadko  bardzo mocna hydraulika, silnik bardzo oszczędny części ogólnie dostępne most przedni Carraro wytrzymały i w miarę  tanie i dostępne części  użytkuje 165.7 od nowości 2006 rok 8000 godzin

Opublikowano

tam nie ma rewersu i kalibruje się tylko sprzęgło centralne

uszkodzenie centralki skrzyni begów skutkuje unieruchomieniem ciągnika na amen ponieważ w sprzedażny są centralki z wadliwy oprogramowaniem i nie ma podstawowy serwis możliwości zaprogramowania centralki (w razie potrzeby mamy odpowiedni poziom dostępu i jako jedni z nielicznych jesteśmy w stanie zaprogramować)

 

przy używaniu dobrej jakości filtrów kabinowych i drożnych odpływach z układu klimatyzacji problem nie występuje z zatykaniem !!!

Opublikowano

nie istnieją takie filtry poza tym ułożenie chłodnicy pod siedzeniem nad skrzynią to był idiotyczny pomysł i nie ma co tu dyskutować o tym żadna dodatkowa izolacja nie pomoże ogólnie cały układ rozprowadzenia powietrza po kabinie jest do d*py

Opublikowano
Dnia 18.07.2020 o 21:25, tlewandowski napisał:

nie istnieją takie filtry poza tym ułożenie chłodnicy pod siedzeniem nad skrzynią to był idiotyczny pomysł i nie ma co tu dyskutować o tym żadna dodatkowa izolacja nie pomoże ogólnie cały układ rozprowadzenia powietrza po kabinie jest do d*py

jeżeli ktoś zakłada jakiś zmiennik z 30-50 pln który jest z 1cm lub ze 2 za krótkie nie dolega dobrze w dodatku taki filtr czyści się często nawet codziennie przy pracy w zapyleniu a oczywiście wielu ludzi nie pamięta o tym!

montaż wymiennika ciepła gdzie jest to nie ma znaczenia bo zakleja go bród pył syf

Opublikowano

i powiesz jeszcze że w ogóle nie nagrzewa się od skrzyni , poczytaj opinie o klimatyzacji i wentylacji w tym modelu, wszyscy zakładają słabe filtry i nie dbają najwidoczniej

nawet podczas testu który był robiony nie pamiętam już przez kogo profi, rtp czy top agrar układ wentylacji zdobył 2 punkty na 5 możliwych też mieli złe filtry?. nie ma co czarować rozwiązanie to jest po prostu spierdzielone konstrukcyjnie ale to jest jedna z niewielu wad tego modelu bo ogólnie ciągnik jest bardzo dobry  

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez hiper81
      mam problem z prawidłowym pomiarem temperatury oleju w silniku. Wskaźnik się ustawił na MAX... wymieniłem czujnik, i mam wrażenie że odczyty nie są prawidłowe bo dość szybko licznik zaczyna wskazywać maksymalną temperaturę. Szukam przyczyny dalej... 
      Rezystancja czujnika rozpoczyna się na pokojowej temperaturze od ok 1,8 kOhm i leci w "dół" w miarę ogrzewania czujnika. 
      Czujnik uszkodzony ma rezystancje w temperaturze pokojowej ok 7,5 kOhm - zakładam że uległ uszkodzeniu skoro nowy ma niższą. 
      ALE.. 
      w liczniku wymieniałem również żarówkę od kontrolki i musiałem go zdemontować i otworzyć - na jego płytce jest przełącznik nie dostępny bez rozebrania - ale nie ma opisu od czego on jest - to jest jedyny przełącznik na tej płytce elektronicznej licznika. 
      Macie może wiedzę co to? 
       
      Nie zrobiłem zdjęcia - ale rozbiorę ponownie i zrobię fotkę, na ten moment pokazuje tylko jaki to typ licznika (znalazłem w necie wygląd) - ale mój ma "nie cyfrowy" wskaźnik motogodzin reszta wygląda tak samo. 
      https://pl.aliexpress.com/item/1005004460813453.html
       
       
       
       
       
       
    • Przez asus921
      Witam.
      Co moze byc przyczyna wycia hydrauliki? Swieci sie kontrolka od hydrauliki i wyje. Podnosnik dziala normalnie. Jak deliktnie nacisne na sekcje to wycie ustepuje, jak cofne dzwignie to wyje. Olej dolalem, bo bylo malo, ale podnosnik i wyjscia hydrauliczne dzialaja normalnie tylko na luzie cos wyje jakby sie jakis zawor zacial?
      Ciagnik nie uzywany 2 lata, potrzebny teraz na kilka godzin do podciagania przyczep. Stal i sie zepsul xD.
    • Przez daizor
      Tak jak w temacie kompletna serwisów-ka w języku angielskim.
       
      Instrukcja do pobrania :
      http://www.wrzucaj.com/518069
       
      Proszę o wciśnięcie "głosuj na post do góry"
      W sprawie hasła do archiwum pisać na PW
    • Przez arty
      Jak prawidłowo używać tzw sprzęgło pięciominutowe WOM w ciągniku Deutz/Same/lamborghini?

      Mam z lewej strony dźwignie z pozycjami - Wałek WOM zależny od prędkości jazdy/luz/wałek zależny od obrotów silnika.
      Aby przełączyć dźwignię z luzu na zależne od prędkości jazdy mogę to zrobić przy pracującym silniku - nic nie zgrzyta - aby przełączyć z luzu na zależne od obrotów murze zgasić silnik bo w przeciwnym razie jest zgrzyt.... (sprzegło pieciominutowe cały czas wyłączone). Aby wałek zaczął się obracać muszę jeszcze przekręcić elektryczny przełącznik....  -nie znam sie na tym ale to chyba to sprzęgło pięciominutowe.... - tym też wyłanczam WOM np na nawrotach...
      Gdzieś słyszałem ze  aby nie zużywało się jakieś tam łożysko powinno sie po skończonej pracy z WOM wyłączyć sprzegło pieciominutowe - właczyć luz na dzwigni i następnie sprzegło pieciominutowe znow przelaczyc na pozycję załączone tak jak w trakcie pracy WOM. Nie wiem czy ta instrukcja dotyczy konkretnej marki czy w ciagnikach SDF też powinno sie tak robić???
    • Przez tomek3105
      witam mam problem z ciagnikiem lamborghini premium 1060 
      mianowicie problem polega na tym że ciezko wrzucic bieg roboczy szybkie wolne każdą serię jak przerzucę na jadę do przodu to jest troszkę ciszej tak samo do tyłu na luzie na rozłączonej skrzyni jest najciszej jest to wersja bez połbiegów
      pompa hydrauliczna nowa
      nie wiem już czego się złapać
      kalibracja zrobiona 
      tarczki sprzęglowe zrobione 
      brak błędów na komputerze
      jest taki objaw e stuka po lewej stronie skrzyni przy silniku na wysokości jak kończy się kosz sprzęgłowy ale w samym koszu nie  było nic uszkodzone poszły nowe uszczelniacze  nie wiem co jest 
      już dużo kasy włożone i nie wiadomo o co chodzi 
      proszę o pomoc 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v