Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Dokładnie od ciśnienia w skrzyni, efektem palącej kontrolki moga być też filtry hydrauliki do wymiany, w którym miejscu jest czujnik niestety nie wiem bo nie mam takiego ciągnika ale obejrzyj dokładnie z każdej strony skrzynie i kable idące w jej kierunku i zapewne znajdziesz. 

Edytowane przez arturwojtowicz
Opublikowano
Dnia 21.01.2020 o 10:43, piotrbm_211320 napisał:

po co ci wiedzieć gdzie jest czujnik? powinieneś raczej zapytać gdzie masz manometr wkręcić aby sprawdzić cieśninie czy ono tam faktycznie jest a wkręca się za lewym przednim mocowaniem kabiny

Dlatego ponieważ kontrolki są dwie a ta od spadku ciśnienia w skrzyni się nie pali, niestety nie bardzo wiem w którym jest to miejscu. Możesz dokładniej opisać? Lub mogę się z Tobą jakoś skontaktować prywatnie w tej sprawie? 

Ogólnie Panowie dziękuję za wszystkie podpowiedzi. Olej w skrzyni jest na max, wymieniany rok temu razem z filtrami od skrzyni  i hydrauliki. Dodatkowo wtedy wymieniałem taki mały filtr, który wchodzi od spodu do skrzyni biegów.  Od skrzyni najprawdopodobniej jest ta druga która się nie pali - wiem z  tego względu że czujnik tamtej kontrolki jest przy filtrze od skrzyni. Paląca kontrolka według instrukcji którą posiadam jest  od ,,ciśnienia w układzie transmisji,, (przynajmniej tak to zostało przetłumaczone). Na początku potrafiła zapalić się i zgasnąć i później cały czas się palić. ( po uruchomieniu silnika zawsze gasła a po chwili pracy się zapalała). Tak mam oddzielnie olej skrzyni i hydrauliki. 

Czujnik znalazłem, był pod przewodami pod tylną częścią kabiny i okazało się że jest ,,zalany,, dziś go wykręciłem i jak zakupię nowy to na pewno napiszę czy to coś pomogło. 

Opublikowano

masz 2 kontrolki jedna od ciśnienia druga od zatkanego filtra najprościej jest ci zmierzyć ciśnienie i wtedy będziesz wiedzieć dlaczego ci się świeci ta kontrolka nie rozumiem tego kontaktowania się prywatnie jest podany telefon do mnie w stopce i jest to telefon do mnie bo firma to ja ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez asus921
      Witam.
      Co moze byc przyczyna wycia hydrauliki? Swieci sie kontrolka od hydrauliki i wyje. Podnosnik dziala normalnie. Jak deliktnie nacisne na sekcje to wycie ustepuje, jak cofne dzwignie to wyje. Olej dolalem, bo bylo malo, ale podnosnik i wyjscia hydrauliczne dzialaja normalnie tylko na luzie cos wyje jakby sie jakis zawor zacial?
      Ciagnik nie uzywany 2 lata, potrzebny teraz na kilka godzin do podciagania przyczep. Stal i sie zepsul xD.
    • Przez daizor
      Tak jak w temacie kompletna serwisów-ka w języku angielskim.
       
      Instrukcja do pobrania :
      http://www.wrzucaj.com/518069
       
      Proszę o wciśnięcie "głosuj na post do góry"
      W sprawie hasła do archiwum pisać na PW
    • Przez arty
      Jak prawidłowo używać tzw sprzęgło pięciominutowe WOM w ciągniku Deutz/Same/lamborghini?

      Mam z lewej strony dźwignie z pozycjami - Wałek WOM zależny od prędkości jazdy/luz/wałek zależny od obrotów silnika.
      Aby przełączyć dźwignię z luzu na zależne od prędkości jazdy mogę to zrobić przy pracującym silniku - nic nie zgrzyta - aby przełączyć z luzu na zależne od obrotów murze zgasić silnik bo w przeciwnym razie jest zgrzyt.... (sprzegło pieciominutowe cały czas wyłączone). Aby wałek zaczął się obracać muszę jeszcze przekręcić elektryczny przełącznik....  -nie znam sie na tym ale to chyba to sprzęgło pięciominutowe.... - tym też wyłanczam WOM np na nawrotach...
      Gdzieś słyszałem ze  aby nie zużywało się jakieś tam łożysko powinno sie po skończonej pracy z WOM wyłączyć sprzegło pieciominutowe - właczyć luz na dzwigni i następnie sprzegło pieciominutowe znow przelaczyc na pozycję załączone tak jak w trakcie pracy WOM. Nie wiem czy ta instrukcja dotyczy konkretnej marki czy w ciagnikach SDF też powinno sie tak robić???
    • Przez tomek3105
      witam mam problem z ciagnikiem lamborghini premium 1060 
      mianowicie problem polega na tym że ciezko wrzucic bieg roboczy szybkie wolne każdą serię jak przerzucę na jadę do przodu to jest troszkę ciszej tak samo do tyłu na luzie na rozłączonej skrzyni jest najciszej jest to wersja bez połbiegów
      pompa hydrauliczna nowa
      nie wiem już czego się złapać
      kalibracja zrobiona 
      tarczki sprzęglowe zrobione 
      brak błędów na komputerze
      jest taki objaw e stuka po lewej stronie skrzyni przy silniku na wysokości jak kończy się kosz sprzęgłowy ale w samym koszu nie  było nic uszkodzone poszły nowe uszczelniacze  nie wiem co jest 
      już dużo kasy włożone i nie wiadomo o co chodzi 
      proszę o pomoc 
    • Przez radek8817
      Witam posiadam deutz agrotron mk3 135 swieci mo się kontrolka emc ładnie zapala wszystko niby działa ma moc tempomat dziala od czego ona może byc. Kolejna kontrolka  to zolw cały czas swieci zokw Skrzynia 6biegow 4 polbiegi ciagnik jezdzi normalnie szybko jak ja wyłączyć?. Kolejna sprawa pokazuje mi włączony Przedni wom i obroty przedniego womu ciagnik nie posiada przedniego womu nawet włącznika do niego ktoś cos moze podpowie o co tu chodzi 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v