Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano (edytowane)

Witam forumowiczów mam kilka pytań odnośnie hydrauliki w t25

1.w którym miejscu znajduje się korek do wylewu oleju z plecaka?

2.gdzie się sprawdza poziom oleju w plecaku?

3.w ostatnim czasie uszczelniałem układ hydrauliczny (rozdzielacz i siłownik) po tej operacji bardzo słabo podnosi na niskich obrotach(prawie wcale)  na wysokich podnosi ale dużo wolniej niż przed uszczelnianiem jaka może być tego przyczyna czy może być tak że gdzieś zasysa powietrze i przez to tak powoli podnosi ?

4.w którym miejscu na rozdzielaczu ustawia się ciśnienie oleju podawanego na siłownik ?

Edytowane przez przemek0099
Opublikowano

Po prawo poniżej przewodu ssawnego pompy hydraulicznej masz korek, wchodzi 6 litrów oleju.

Opublikowano
16 godzin temu, przemek0099 napisał:

Witam forumowiczów mam kilka pytań odnośnie hydrauliki w t25

1.w którym miejscu znajduje się korek do wylewu oleju z plecaka?

2.gdzie się sprawdza poziom oleju w plecaku?

3.w ostatnim czasie uszczelniałem układ hydrauliczny (rozdzielacz i siłownik) po tej operacji bardzo słabo podnosi na niskich obrotach(prawie wcale)  na wysokich podnosi ale dużo wolniej niż przed uszczelnianiem jaka może być tego przyczyna czy może być tak że gdzieś zasysa powietrze i przez to tak powoli podnosi ?

4.w którym miejscu na rozdzielaczu ustawia się ciśnienie oleju podawanego na siłownik ?

Na wierzchu plecaka(zbiornika) po prawej stronie jest duży korek, i to jest wlew oleju ,i za tym korkiem kawałek dalej jest śruba na klucz 14mm lub 13mm tam jest bagnet wkręcany,a ilość oleju w układzie hydraulicznym to 7 litrów.Odnośnie słabego podnoszenia to tak może być za niski stan oleju ,zacięty zawór przelewowy, lub żle ustawiony zawór ciśnienia oleju, który jest umieszczony pod rozdzielaczem, zaś zawór przelewowy na wierzchu rozdzielacza taki eliptyczny dekielek przykręcany na dwie śruby m8.

Opublikowano

 

3 godziny temu, wieslaw16 napisał:

Na wierzchu plecaka(zbiornika) po prawej stronie jest duży korek, i to jest wlew oleju ,i za tym korkiem kawałek dalej jest śruba na klucz 14mm lub 13mm tam jest bagnet wkręcany,a ilość oleju w układzie hydraulicznym to 7 litrów.Odnośnie słabego podnoszenia to tak może być za niski stan oleju ,zacięty zawór przelewowy, lub żle ustawiony zawór ciśnienia oleju, który jest umieszczony pod rozdzielaczem, zaś zawór przelewowy na wierzchu rozdzielacza taki eliptyczny dekielek przykręcany na dwie śruby m8.

Dzięki za odpowiedż 

Opublikowano

Podejrzewam że to może być wina zaworu przelewowego po wyciągnięciu go i przeczyszczeniu wszystko działało tak jak trzeba lecz tylko przez kilka pełnych ruchów siłownika  po tych kilku razach ponownie zaczął strasznie wolno podnosić 

być może też jest zasyfiony olej i przez to ten zawór nie działa poprawnie 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Wielkinikt
      Witam odkrecily mi się śruby z blokady mechanizu roznnicowego a mianowicie 2 kolki 4 podkladki i 6 srub , i nie mam pojecia jak maja byc zalozone podkladki czy maja zaslaniac kolki i nachodzic na siebie czy tylko 2 na zaslonienie kolkow , czy nie ma to znaczenia i jeden chu jak to jest załozone 
      ps przepraszam za bledy 

    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A  . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A 
    • Przez zubi1990
      Witam wszystkich będę robił teraz remont silnika w moim t25a i tu mam pytanie: jakim momentem dokręcić śruby mocujące głowicę do bloku , jaką siłą dokręcić stopy korbowodów, jaka ma być grubość panewek głównych i korbowodowych, jaka siła dokręcenia koła zamachowego, szerokość cylindra i luz w zamku pierścieni. Ciągnik z roku 1978 z dwoma drążkami do zmiany biegów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v