Skocz do zawartości

Renault 110.54 Nietypowy problem z hydraulika.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Dzisiaj chciałem przestawić agregat wraz z siewnikiem. Podczepiłem agregat,podłączyłem przewód,siewnik na agregat,przestawiłem i klapa. Nie idzie opuścić siewnika a ciśnienie jest takie,że nie idzie odpiąć przewodu. Gdy próbuje opuszczać wajchą to zero odgłosu,tak jakby w tą strone nie działała pompa lub jakiś zawór. Jak pozbyć się tego ciśnienia aby móc odłączyć przewód i podłączyć go pod inne wyjście?
Opublikowano

Tak przy zgaszonym też trzyma ciśnienie i nie idzie rozłączyć.


Czy zerwala sie linka? Podnosić podnosi bo gdy ruszam wajchą w strone podnoszenia to słychać pompe a gdy chce opuścić to cisza. Chyba że jest osobna linka od podnoszenia i od opuszczania.

Opublikowano (edytowane)

Jezeli rozdzielacz jest na linke, to zapewne jedna steruje podnoszeniem i opuszczaniem. Zabezpiecz jakos ten siewnik zeby o ziemie nie uderzyl i mozesz spróbować poluzowac przewod przy silowniku. Odkrec nakretke ze dwa obroty i puknij delikatnie. Uwazaj bo moze chlapać  

Mozesz też sprawdzic linke od rozdzielacza, moze sie poluzowal pancerz i dlatego dziala w jedna stronę... 

Edytowane przez peewee1984
Opublikowano

Miałem u siebie coś podobnego. Gniazdo hydrauliczne do wymiany. Sprężyna jest w tym starym za słaba i kulki nie trzymają wystarczająco mocno wtyczki, przez co grzybek przy dużym ciśnieniu zamyka odpływ oleju z zasilanego przewodu. Wtyczka jeszcze się nie wypina, ale delikatnie wzrasta dystans między wciskającymi się wzajemnie grzybkami. Ewentualnie, jeżeli gniazdo sprawne,, to może starł się grzybek we wtyczce. Kolega tak miał w przyczepie, przewód hydrauliczny ciągnął mu się po asfalcie.

Tak czy siak, musisz poluzować przewód, inaczej siewnika nie opuścisz.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez grzesiekgie
      Witam pacjent Renault Ares 620rz problem z WOM po załączeniu walka pracuje za każdym
      razem około 20sekund po czym wałek się wyłącza na wyswietlaczu zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka od wom, następnie jeśli ponownie włącznikiem go wyłącze i włączę ponowny objaw. Dodam ze w ciągniku przełączniki na błotnikach od wom zmutowane na „krótko” sprawdzony elektrozawor oraz cewka (bez uwag). Jakieś pomysły? 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam taki dziwny problem z renault 461 a mianowicie po ok 3-4 godzinach postoju ten zbiorniczek na paliwo do świecy płomieniowej jest pusty. Świeca  nowa ok, brak wycieków założyłem też zaworek zwrotny na powrocie od wtryskiwaczy i też nic nie pomogło.Nie wiem od czego zacząć diagnozę i liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam 🙂🤚
       

    • Przez Aprilars125
      Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna
    • Przez Michałł
      Witam od nie dawna założyłem tu konto i jakoś nie mogę się tu odnaleźć i dużych tematów więc jak zaczynam nowy to sorry. 
      Mam problem taki że oddałem pompę do regeneracji bo ciekła a wcześniej przed pompą sprawdziłem wtryski w moje renault 103.54 z ciekawości bo coś za dużo dymiła jak się okazło każdy lał. Kupiłem drugie za 150zl sztuka  ustawione na 190 bar założyłem a ciągnik nie chce zapalić więc pompa poszła do roboty. Przed wyjęcie czytałem oglądałem co zrobić że nie da się przestawić zapłonu bo ten talerzyk pasuje tylko w jednej pozycji i konieć nie do końca wierzyłem i zaznaczyłem dodatkowo na trybach znaki. Po zrobieniu pompy przyszedł czas na montaż. Poskładałem co i jak trzeba opdpowierzyłem pompę filtr paliwa przewody do wtryskiwaczy itd. Kręcę a ciągnik nie pali jakiś dymek leci ale słabo to wygląda. Jeszcze raz odpowierzyłem a tu dalej nic. Na starych wytryskach palił i pompie również choć paliwo z niej się lało i to ostro był po prostu brak siły.  Dodam że wtryski kupiłem i ustawiał mi je znajomy a pompę oddzielnie dałem do firmy która się tym zajmóje, i może źle zrobiłem bo pompę ustawiają pod wtryski, chociaż jak oglądałem filmiki to wtryski sam chłopak w garażu ustawił a pompę oddał do regeneracji i gitara i niego ciągnik odpalił po drugiej próbie. A  umnie  teraz jest bieda proszę pomóżcie co robić 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v