Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

aż tak , ale przy podobnej cenie to dużej różnicy nie ma , to niezłe pier... uderzenie musi mieć ten red , ale czy to pomaga ? Duży prąd szybko i koniec , a co na to rozrusznik ? Chyba że to jak przy instalacji na 24 V działa - inne wartości mniejsze straty 

4 godziny temu, plati napisał:

W ladowarce mam perkinsa 4 bez turbo to już miał straszny przedmuchi i jak tylko spadlo poniżej zera to był dramat. 

Właśnie w ładowarce to mam , u mnie takie zużyte tuleje że ciśnienie słabiutkie że poniżej 5 C tylko z grzałką i to do 0 , Bo na minusie ni hu hu , teraz już po remoncie to odrazu lepiej , do tego planowanie bloku było po roku ...

3 godziny temu, Lukash3060 napisał:

Mój 3060 miał ten sam problem  (...)Teraz w 6160 bez podgrzewania idę, wsiadam cyk chodzi a było już i - 6 którejś nocy także nie wiem od czego zależy 🤷‍♂️

 

To teraz wiesz miąłeś niesprawny silnik i tyle , w ładowarce to samo miałem i wtryski pompa też sprawdzane , oleju nie brała ale pod górę przed remontem kupa dymu , po już tylko smużka 

Opublikowano

że był robiony nie znaczy że zrobiony 😉 , może zapłon był deko nie w tę stronę jak CI teraz drugi odpala bez problemu to coś znaczy , albo coś z instalacją gdzieś prąd nie stykał dobrze , albo paliwo się cofało , mam tak przy ładowarce 

Opublikowano

Znak na pompie swoją droga... dla pewności musiałbyś sprawdzić znak w pompie czy się z tym na zamachu pokrywa... było o tym na forum chyba z wiosny w temacie ze zdjęciami nawet...

Też grzebałem aż w końcu remontowałem silnik po partaczu :P

Opublikowano
22 godziny temu, lukbold napisał:

Znak na pompie swoją droga... dla pewności musiałbyś sprawdzić znak w pompie czy się z tym na zamachu pokrywa... było o tym na forum chyba z wiosny w temacie ze zdjęciami nawet...

Też grzebałem aż w końcu remontowałem silnik po partaczu :P

Ja swoje koło przekręciłem x razy w poszukiwaniu znaku i du..pa nawet rozpuchem umyłem i nic po czym mechanik powiedział że nie ma tam znaków (nie popatrzyłem jak było wyjęte przy remoncie) i że ustawia się je na kołku i inaczej nie da się przykręcić a ustawienia samą pompą

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez xzibit0000
      Czesc. Mam problem z wałkiem wom. Podczas jazdy z rozrzutnikiem nagle wałek wom sie zatrzymał i zaczął zgrzytac. Po zdjęciu przekaźnika i wlaczeniu wom walek zaczął sie kręcić i zgrzytal i na ,,oko,, nie kręcił z ta prędkością co powinien kręcić patrząc na obroty silnika. Dzisiaj za każdym włączeniem walka zgrzytal i po wyłączeniu go tez zgrzytal dopiero po chwili przestawał.
      Za co sie zabrać? Kosz WOM czy cos innego? Dzięki za podpowiedzi
       
    • Przez darkowe1
      Pany da radę wymienić w rozdzuelaczu od ponosnika suwak na linkę? Teraz jest na panel ehr jednak sa z nim straszne problemy . Ostatnio przestał działać był jakis elektronik stwierdził ze panel jest dobry . Przerobiliśmy podnosnik na krótko nowe kable gura dół i tez się zacina ... chciałem przerobić sterowanie na linkę tylko czy da radę...
    • Przez szymon628
      Mam problem ponieważ rozebrałem przedni most w mf 3050 i zauważyłem że jedna półos jest dluzsza od drugiej czy ktoś wie z której strony powinna być 
    • Przez Sadownik3650
      Witam . Posiadam MF 3650 sadownik, co może być przyczyna takich objawów:?
      Przy pracy ze siewnikiem ciągnik wszedł w tryb migającej kontrolki oleju. Stracił moc, po kilku minutach odcina zapłon. Po ponownym odpaleniu objawy są podobne nieregularna praca. 
      Filtry paliwa są wymienione pompka działa tłoczy paliwo, filtr oleju nowy jak i olej. 
      proszę o jakaś podpowiedz...
       
       
    • Przez Mateusz1254
      Massey Ferguson 6160 skrzynia speedshift podczas pracy na polu na desce rozdzielczej zniknął napęd półbieg blokada i drążek od zmiany biegów ciężko chodzi i nie można załączyć zająca gdzie trzeba szukać przyczyny? Sterownik z prawej strony pod kabiną był sprawdzony i naprawiony Autotronic 3.przy akumulatorze u góry bezpieczniki mają prąd.Główne bezpieczniki w kabinie też sprawdzone 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v