Skocz do zawartości

Zetor 5211- Brak mocy i zapach spalenizny


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam! Mam problem z niedawno kupionym 5211, rok 88, traktor wyraznie niema mocy a po kilku minutach pracy w lekkich bronach z tylnego mostu zaczął wydobywać się straszny pisk a następnie niebieski dym i zapach palonej okładziny. Obstawiałem początkowo ze padło sprzęgło , ale następnego dnia traktor działał należycie i biegi wchodziły bez zastrzeżeń . Traktor był mało używany przez poprzedniego właściciela , wiec myśle ze cos może być nie tak z hamulcami . Raczej nie są zapieczone ale wydaje mi się ze hamuje niestety tylko na jedno kolo .

Opublikowano

Jeśli 31 lat nikt tam nie zaglądał, to na pewno tloczki do zrobienia, wymyc cały syf ktory dostaje się od góry, profilaktycznie zmienic pompki przy pedale hamulca z przewodami, czesto partnieja i nie widac płynu, ale powietrze juz przez nie przechodzi. 

Opublikowano

Nie znam dokładnie histori tego traktora bo został sprowadzony z Finlandii gdzie stał przez jakiś czas. Po sprowadzeniu zajął się jego remontem mechanik , dużo zrobił ale tyłu nieruszał  bo zalał tylko nowym olejem do pełna i tyle aby tylko sprzedać hehe. Pedał nożny hamulca wyraźnie nie dochodzi do samej podłogi a ręczny łapie tylko na jedno koło

Opublikowano

Sprawdź hamulce a w szczególności ręczny. Jak ten ciągnik wyglądał tak jak większość ze Skandynawii to nic dziwnego że masz z tym problemy.

"Pedał nożny hamulca wyraźnie nie dochodzi do samej podłogi" - to się ciesz, że tak jest, bo tak ma być,

"ręczny łapie tylko na jedno koło" - i tu jest problem. 

Opublikowano (edytowane)

 

Dzięki panowie za uwagi. Jak będzie trochę czasu wolnego to się temu przyjrzę , narazie używam drugiego traktora. Pozdrawiam

Edytowane przez Utoplaszek

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez fendt614
      Witam ,szukam pomocy z racji tego że założyłem rozdzielacz nieco do tura stoll robusty F35 podłączyłem go bezpośrednio z pompy  T1 jako szeregowo do podnośnika jako drugiego rozdzielacza a T2 wolny spływ w skrzynia,.Pierwsze podpięci i kombinacje podpięcia tura pod 4 gniazda powinno być złącze Faster, moje pytanie jest takie czy przez źle wpięcie od tura moglem rozerwać pompę A1,A2,B1, B2 , czy po prostu ktoś podkręcił zawór ciśnieniowy na maksa że pompa nie wytrzymała? Jak logiczne i tanio sprawdzić rozdzielacz bez uszkodzenia kolejnej pompy, założyć kolejny zawór ciśnieniowy zabezpieczający odrazu za pompą?


    • Przez grzechu17
      Witam,sprawa wygląda następująco sprężarka chodzi ale nie bije powietrza. Co może być przyczyną?
    • Przez lukaszeekk24
      Witam do czego służą te pokrętła
    • Przez rolnikus21
      Witam, wczoraj zaczęły mi wariować wskaźniki na desce rozdzielczej. Temperatura spadała i podnosiła się, paliwo oraz powietrze spadało do zera.
      A teraz mam jeszcze problem że piszczy pod wskaźnikami na desce rozdzielczej.
      Sprawdzałem alternator, naciągałem pasek, sprawdzałem przewody pod deską i wszystkie wydają się w porządku.
      Czy ktoś wie jak to naprawić?
       
    • Przez Radek221
      Hej. Zetor proxima 7441 zgasł w trakcie jazdy, podczas rozebrania silnika były połamane 2 laski popychaczy reszta wygięta, po wymianie popychaczy i kreceniu kluczem wału zawór blokuje o tłok, rozrząd ustawiony prawidłowo. Wałek rozrzadu jak nowy głowica dwa lata po naprawie co może być przyczyną ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v