Skocz do zawartości

Pompa wtryskowa nie daje paliwa na wtryski


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, posiadam w swoim T-25 pompę od c330. Była w regeneracji. Założyłem ją, przepompowałem, że na powrocie nie było żadnych bąbli w rurce z paliwem. Chciałem ustawić kąt wtrysku, ale kręcąc pompą, ropa nie idzie na wtryski. Wszystko idzie na przelew i wraca do zbiornika.

Czy trzeba ją jakoś odpowietrzyć poza ręczną pompką? Gdzie może być problem?

Opublikowano

Jeżeli to jest typowa pompa od "trzydziestki" to powinna się odpowietrzyć bez problemu. Jeżeli od T-25 to odkręć ta śrubę odpowietrzającą i jedna osoba kręci rozrusznikiem a druga dokręca i odkręca tą śrubę dopóki nie pójdzie samo paliwo. A wymieniałeś może filtry paliwa na nowe ?

Opublikowano
4 godziny temu, dsbh napisał:

@Arasowsky odpowietrzyłeś czy bez zmian ?

Jeszcze się nie zabrałem za to, ale wydaje mi się, że kręcąc wkrętarką pompę to jakieś obroty są. Więc powinno pójść paliwo na wtryski, a nie poszło.

Opublikowano

Witam ponownie po dłuższym czasie. Udało mi się znaleźć chwilę, żeby sprawdzić pompę odpowietrzając ją śrubką między sekcjami. Paliwo poleciało tą śrubką, zakręciłem, ale niestety na sekcje nie idzie tylko słychać jak wraca do baku przelewem.

Jak ktoś ma jakiś pomysł jeszcze co może być to będę wdzięczny.

Opublikowano

Filtrów paliwa nie wyjmowałem. Ale czy jest możliwość, żeby tam się coś zapowietrzyło, skoro jak pompuję ręczną pompką to z filtrów zaciąga i idzie na przelew?

Opublikowano

Zgadza się. Ręczną pompką pompujesz i wtedy idzie powrót do zbiornika ale nie idzie na sekcje. Tutaj na forum z tego co widzę kilka osób już miało problem z filtrami i u mojego znajomego również podobny problem. Wymienił pompę wtryskową ,przedmuchał wszystkie przewody paliwowe. Na końcu wypłukał bak i od nowa przedmuchał instalację i nic. Dopiero wyjął jeden filtr paliwa ,ten od strony akumulatorów i ciągnik ruszył.

Opublikowano (edytowane)

Minęło już trochę czasu od napisania tematu, ale wczoraj rozwiązałem problem z pompą. Nie była to żadna z przyczyn, które wymienieliście. Przyczyna okazała się bardziej błaha. Z boku pompy są dwa otwory, jeden do którego podpina się przewód idący od filtrów paliwa, a drugi to jest przelew i powrót do zbiornika. W przewodzie zasilającym pompę oryginalnie była śruba z zaworem utrzymującym ciśnienie w pompie, a na powrocie normalna śruba. Byłem przekonany, że złożyłem pompę tak jak było, natomiast okazało się, że śruba utrzymująca ciśnienie w pompie była założona na zasilaniu, dlatego nie było ciśnienia i paliwo nie szło na sekcje. Pierwszy raz miałem do czynienia z pompą wtryskową, ale może się komuś przydać jak by miał ten sam problem. Dzięki za wszystkie odpowiedzi, problem rozwiązany.

Edytowane przez Arasowsky

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Wielkinikt
      Witam odkrecily mi się śruby z blokady mechanizu roznnicowego a mianowicie 2 kolki 4 podkladki i 6 srub , i nie mam pojecia jak maja byc zalozone podkladki czy maja zaslaniac kolki i nachodzic na siebie czy tylko 2 na zaslonienie kolkow , czy nie ma to znaczenia i jeden chu jak to jest załozone 
      ps przepraszam za bledy 

    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A  . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A 
    • Przez zubi1990
      Witam wszystkich będę robił teraz remont silnika w moim t25a i tu mam pytanie: jakim momentem dokręcić śruby mocujące głowicę do bloku , jaką siłą dokręcić stopy korbowodów, jaka ma być grubość panewek głównych i korbowodowych, jaka siła dokręcenia koła zamachowego, szerokość cylindra i luz w zamku pierścieni. Ciągnik z roku 1978 z dwoma drążkami do zmiany biegów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v