damianbmw1

New Holland T5 . 100 EC

Polecane posty

damianbmw1    0

Witam mam problem z ciągnikiem new Holland t5, przy zmianie biegu z 9 na 10 słychać dziwny dźwięk jakieś puknięcia czy jęki dodatkowo czuć szarpnięcia, na pozostałych biegach jest ok nie czuć praktycznie zmiany i żadnych dziwnych dźwięków , skrzynia była już kalibrowana przez serwis i nie nie dało, później sam kalibrowałem też bez zmian , serwisanci mi mówią że za wysokimi biegami pracuje i dlatego tak jest ( według mnie to gadanie głupot i niewiedza ), pojawił się kiedyś błąd z trybem 2583 i nieraz po postoju na drugi dzień przy odpaleniu nie ma ciśnienia w skrzyni i świeci się stop serwisanci mówią że tak ma być że to normalne , kolejnym jakimś problemem są klikania przy zaworach hydraulicznych też nie wiem czy to powinno być a oni mówią że zdarza się to i po pewnym czasie przechodzi. Ciągnik nowy kupiony latem przepracowane 100h . Proszę o podpowiedzi co z tym robić .

 

Nagrany filmik od 30 sek najlepiej słychać. 

 

Edytowano przez damianbmw1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
NewVario    39

Kolego przygotuj się na to, że jest to normalka, za niedługo siadzie Ci też czujnik od adblue. Mam ciągnik od roku ponad 1000 godzin, stukania w skrzyni, jęki, zacinanie podczas pracy oraz chwilowe przyduszanie przez miękką os to chleb powszedni. Serwis pisał do fabryki i podobno tak ma być i koniec. Chciałem wymiany na inny model. Od maja mają sprawę gdzieś. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
NewVario    39

G*****o zrobią, mnie New Holland Polska olewa. Do końca gwarancji nie olewali, a po gwarancji mają mnie gdzieś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianbmw1    0

Serwisanci mówią że 9 i 10 to za szybkie biegi do talerzowania, kazał po robić na 8 i obroty 2tys , widać że nie mają o niczym pojęcia 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RafaKdziela    443

@damianbmw1 Damian kto Tobie taką ciemnotę wciska .Ja latam z talerzówką 15 na godzinę ,jak smerf uciągnie .W moim przypadku jest to 10 i 11 bieg na skrzyni EC.


I love salsa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianbmw1    0
1 godzinę temu, RafaKdziela napisał:

@damianbmw1 Damian kto Tobie taką ciemnotę wciska .Ja latam z talerzówką 15 na godzinę ,jak smerf uciągnie .W moim przypadku jest to 10 i 11 bieg na skrzyni EC.

No ja tak samo robię taki kit mi serwisant wciskał 😃

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    397

a jedziesz i tak strzela/stuka to nie czuć zwalniania ? Może po prostu masz załączony ten 10 bieg ale coś nie łączy i ciśnienie spada wtedy zbija na 9 ale dlatego że ciśnienie spadło bo zawór się zamknął/otworzył (zależnie od budowy) . 

Powinny być jakieś przekażniki może któryś nie łączy , a sprawdzałeś na pusto jak ten 10 bieg działa tzn bez obciążenia jazda na pusto ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianbmw1    0
Dnia 13.10.2019 o 20:26, sebe1033 napisał:

a jedziesz i tak strzela/stuka to nie czuć zwalniania ? Może po prostu masz załączony ten 10 bieg ale coś nie łączy i ciśnienie spada wtedy zbija na 9 ale dlatego że ciśnienie spadło bo zawór się zamknął/otworzył (zależnie od budowy) . 

Powinny być jakieś przekażniki może któryś nie łączy , a sprawdzałeś na pusto jak ten 10 bieg działa tzn bez obciążenia jazda na pusto ?

Ogólnie dobrze przełącza z 9 na 10 i na pusto sam ciągnik na asfalcie też tak będzie stukał czy zgrzytał jak ruszam ze sprzęgła z 9 albo 10 też ten dźwięk słychać ... Z 10 na 11 nie ma tego dźwięku jest idealnie i nawet jak wrzucę na postoju 11 i ruszę ze sprzęgła to wszystko elegancko jest tylko na tym 9 i 10 a wiem że od nowości tak nie było po jakiś 20 godzinach tak się zaczęło ... Czekam na orki to będę do nich dzwonił niech zabierają na zimę i robią . 

 

A co do agregatu to 3.6 nie czuję w ogóle tylko że płaski teren...

Dnia 4.10.2019 o 11:28, NewVario napisał:

Kolego przygotuj się na to, że jest to normalka, za niedługo siadzie Ci też czujnik od adblue. Mam ciągnik od roku ponad 1000 godzin, stukania w skrzyni, jęki, zacinanie podczas pracy oraz chwilowe przyduszanie przez miękką os to chleb powszedni. Serwis pisał do fabryki i podobno tak ma być i koniec. Chciałem wymiany na inny model. Od maja mają sprawę gdzieś. 

Jakie objawy daje uszkodzony czujnik od adblue ?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianbmw1    0
1 minutę temu, NewVario napisał:

Masz np. 100% wlanego adblue, a on pokazuje niedostateczną ilość.

A to nie bo już myślałem że coś się dzieje ... U mnie teraz ostatnio jest takie coś że na wolnych obrotach sam zwiększa sobie obroty do 1100 i wywala komunikat że coś tam ze spalinami 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qba333    14

A ja podlacze sie pod tematSzukam klosza/lampy/gniazda (nie wiem jak to nazwac) do swiatla ktore niby jest montowane jako opcja w masce z przodu Swiatla te swieca jak by pod przednie kola a u mnie ich nie zamawialem i sa zaslepione dekielkiem na 3wkrety. Zastanawiam sie czy jest mozliwosc dokupienia tego osobno bo kable wszystko jest oryginalnie pociagniete tylko zarowke zalozyc i ten uchwyt do zarowki. Serwis twierdzi ze cala lampe trzeba zmienic za 1800zl

IMG_20191227_222821.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez MiniMe
      Witam
      Jest to mój pierwszy post i jeżeli napisałem w niewłaściwym miejscu proszę o przeniesienie.
       
      Problem z ciągnikiem new Holland tl 90 mojego wujka, otóż podczas zapiętego przedniego napędu i wyjazdu pod górę bez obciążenia przednie koła szarpią. Traktor rok temu był na serwisie przedniego zawieszenia/napędu jednak większość czasu stał i dopiero niedawno to zauważyliśmy. Cofając pod wzniesienie nie ma tego problemu.
      Dodaje filmik na YT na którym dobrze widać szarpanie kół.
      https://youtu.be/xhUln87HBmg?si=ZtpdkLVKfo0AIcL8
      Pozdrawiam 
      Dawid 
    • Przez _Mechanic
      Szukam schematy elektrycznego do NH TL90, pomoże kto?
    • Przez Zet7211MF6140
      Witam. Poszukuję katalogu napraw do New Holland L95. Może ktoś posiada lub seri TL. Ponieważ chcę rozebrać przystawkę wom i chciałbym się dowiedzieć jak się zabrać do tego.
    • Przez _Mechanic
      czy w TL 90 blokada tylnego mostu jest załączona na stałe, a po odpaleniu cewka, elektrozawór rozłącza blokadę czy jest odwrotnie że blokada jest rozłączona a w momencie włączenie przyciskiem elektrozawór zapina blokadę?
      Mam wrażenie że jak ruszam to są ślady od obu kół jakby był załączona blokada. 
    • Przez Karolek1988
      Witam mam ciągnik fiat agri new Holland l85 1996r. W tamtym roku spaliła się instalacja. Została wymieniona na nową. W zimę mam problemy z odpaleniem ciągnika.na wiosnę wymieniony akumulator. Wiosna i lato odpala bez problemu. Zima przyjdzie jest problem. Jak dobrze podladuje Aku to złapie. Ale jak postoi tydzień to kręci ale nie załamuje. Podpompuje pompka paliwo. Z rury wydostaje się dym.jaka może być przyczyną. Dziś kręciłem kręciłem i nie odpalił. Rozrusznik pompa wtryski?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj