Skocz do zawartości

new holland t6 180 nie odpala


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mialem wode w paliwie , spuscilem ja a po wszystkim ciagnik nie odpala. Filtry wymienione, odpowietrzone.  Ciagnik kreci ale nie moze zalapac. Jaka moze byc przyczyna ?  Gdzie jest bezpiecznik od popmy wtryskowej w tym modelu bo moze to bedzie to??

Opublikowano

Witam, ciągnik odpalił po odpowietrzeniu. Jednak włączony jest tryb awaryjny i błąd 3104, chodzi do 1500 obrotów. Wczoraj tego błędu nie było jak nie mogłem odpalić. Dopiero dziś jak odpinalismy pare przewodów w tym przewód na listwie 

Opublikowano

Kolego powiedz  jak go odpowietrzyleś? U nas taka sama sytuacja serwis twierdzi ze pompa i wtryski  ale moim zdaniem brakuje im doświadczenia. Podmieniliśmy pompe z innego modelu bliźniaczego i nadal to samo? Proszę o szybką odpowiedź. Pacjent case puma 150. Czyli to sama pompa i wszystko co u ciebie.  Żadnych błędów nie wyświetla serwis twierdzi ze pompa nie daje żadnego ciśnienia, a jak zapytałem jakie było na kompie to oni nie wiedzą. Myślę że za pochopnie chcą to wymieniać z tym ze w nh t7 z którego podmienialismy pompe( nasz drugi ciagnik) tak samo pompa daje podobne cisnienie przy rozruchu i chodzi a puma juz nie.

Opublikowano

U mnie lapal coraz wiecej bledow , pompe wtryski i listww zawiozlem do serwisu bosch. Powiedzieki ze nie nadaje sje to do naprawy i musialem wymienic ns nowe. Pompa listwa i wtryski zalepione byly mazia jakas

Opublikowano

To jest nowoczesna forma ekologii. Sprzęt wrażliwy wytrzymuje 5% tego co stare konstrukcje. 

Ciekawe czy taka Skoda z 1.9 TDi i przebiegiem miliona km bardziej zatruła środowisko w ciągu 20 lat czy też wyprodukowanie i eksploatacja 5 nowych co wytrzymują 200 tys. 

Opublikowano

a tobie jak sie ursusem c 330 robi??

Jezeli moge miec nowy z prow w cenie 15 letniego to chyba jest jedno logiczne rozwiazanie w duzym gospodarstwie. Musze miec czym robic i zakup nowego ciagnika predzej zy pozniej jest koniecznoscia. nie nalezy tu dawac prztykow ze wiedzialem na co sie pisze

dyskutujemy

Opublikowano

Nie wiem po co ta ironia. Kazdy predzej czy pozniej kto zajmuje sie powaznie rolnictwem będzie musial przesiaść sie na ciagnik moze nie tyle fabrycznie nowy ale naszpikowany elektronika i innymi pierdolami.  checie czy nie ale ursusy wieczne nie beda

  • Like 1
Opublikowano

Wystarczy zamontować na wyjściu z baku takie cuś i wyłapie wodę i syf.

Wiem bo w ursusie jest i wszystko widać co w paliwie jest.

W prostocie siła i moc a nie tam czujniczek wilgoci.

 

Screenshot_20201014-091259.jpg

2 minuty temu, masa24 napisał:

Nie wiem po co ta ironia. Kazdy predzej czy pozniej kto zajmuje sie powaznie rolnictwem będzie musial przesiaść sie na ciagnik moze nie tyle fabrycznie nowy ale naszpikowany elektronika i innymi pierdolami.  checie czy nie ale ursusy wieczne nie beda

Na moje życie ursusa wystarczy💪🏻

Opublikowano
1 godzinę temu, masa24 napisał:

U mnie lapal coraz wiecej bledow , pompe wtryski i listww zawiozlem do serwisu bosch. Powiedzieki ze nie nadaje sje to do naprawy i musialem wymienic ns nowe. Pompa listwa i wtryski zalepione byly mazia jakas

Zdradzisz koszt tej nieprzyjemności ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez rabit500
      Witam niedawno kupiłem forda/new hollanda 8240 i mam pytanie jaka może być przyczyna agresywnego sprzęgła.
      Sprzęgło działa tylko że przy ruszaniu bierze odrazu na maksa niema niema i odrazu napęd załączony z dość mocnym szarpnięciem. Czy jest jakaś metoda wyregulowania tego oprócz linki pod pedałem. Sprzęgło prawdopodobnie sterowane hydraulicznie z pompy hydrauliki ciągnika. Albo gdzie szukać przyczyny szarpnięć. Półbiegi wchodzą stosunkowo gładko, z minimalnym szarpnięciem. Skrzynia 16x16.
    • Przez rabit500
      Witam.
       
      Mam pytanie czy ma ktoś może opis poszczególnych przełączników/włączników w fordzie/new hollandzie 8240. Interesuje mnie szczególnie do czego służy przełącznik przy lewarkach zmiany biegów.
       
      Jeśli zły dział proszę o przeniesienie.
    • Przez Dayhin
      Witam mam problem od pewnego czasu , mój new Holland t7.200 pc na 19 biegu nie jedzie pełną prędkością tylko np. 39,40 .
      Czasem po dłuższej trasie w czasie jazdy sam przyspieszy do 42,5 .
      Tak jakby coś się działo z blokadą górnej granicy obrotów silnika 
      Dodam tylko że czasem wariuje prędkość na wyświetlaczu 
       
    • Przez martinoss
      Witam,
       
      Mam problem od nowości w swoim New Hollandzie. Mianowicie jak w temacie skrzynia szarpie przy zmianie na podane biegi. Zgłaszając na gwarancję kalibrowali ją, ale oczywiście mówili, że ta skrzynia nie jest idealna i tak ma   Mogłem ich mocniej docisnąć z perspektywy czasu, ale to mój pierwszy ciągnik, nie miałem doświadczenia
      Pojechałem do innego serwisu i wymienili cewkę skrzyni odpowiadającą za te biegi, skalibrowali i... Bajka, wchodzą super.
      Dopóki nie wjechałem w pole. Pod obciążeniem przy przerzuceniu na 7 bieg ciągnik staje na 2 sekundy po czym jakby ktoś młotkiem wbijał ten bieg. Czyli objaw jest taki - podczas jazdy biegi wchodzą super, pod obciążeniem dramat. Ktoś ma jakiś pomysł?
    • Przez bartekpelka
      Witam wszystkich.
      jestem posiadaczem nh t4.95 lecz kupiłem go z błędem 3405.
      Wiem że jest to błąd czujnika temperatury turbiny, układ wydechowy był zdemontowany lecz jest już ogarnięty.
      podpowie ktoś który to czujnik oraz czy można jakoś samemu skasować ten błąd?
       
      dodatkowo wyskakuje czasami błąd od niskiego ciśnienia w układzie kierowniczym. Olej wraz z filtrami wymienione. Wspomaganie działa bez zarzutu. Zaczęło się tak dziać po wymianie sprzęgła gdzie ciągnik był rozebrany. Czyżby układ zapowietrzony?
       
      pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v