Skocz do zawartości

Massey Ferguson 5455 Dyna4 -Złe wskazania biegów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Proszę o pomoc w ustaleniu usterki na którą zachorował mój massey 5455 2009 rok Po rozgrzaniu ciągnika  (godzina pracy ) na panelu od zmiany biegów zaczyna mrugać jedynka (pracuje np.na 3 a cały czas mruga 1 ,po kilkudziesieciu minutach ciagnik nie reaguje na próbę zmiany biegów i skrzynia przestaje ciągnąć Jak troche przestygnie to sam wchodzi na 4 i nie mozna zmienić biegu na mniejszy tylko połowki wchodzą Dodam jeszcze że po przekręceniu kluczyka  na prawym wyświetlaczu(od predkości jazdy ) pojawia sie na chwile cyfra 87

 

 

Edytowane przez marijusz
  • Haha 1
Opublikowano

spierdzieliły się czujniki od położenia biegu, zadzwoń do serwisu to wytłumaczą Ci które dokładnie, umiejscowione są przy skrzyni po prawej stronie na wysokości drzwi 4 czujniki obok siebie, przygrzały się albo wypracowały swoje czujnik-150zł tylko musisz trafić który a i przy wymianie musisz się uwijać bo zanurzone są w oleju

  • Thanks 1
Opublikowano

niby ze to czujnik od pedału sprzęgła sie przegrzewa Tylko nikt nie wie dlaczego te 87 pojawia sie na chwilę i co to znaczy A kod błędu to mrugnięcia tej żółtej jedynki i w tym przypadku to 2 4

Opublikowano
Dnia 29.08.2019 o 21:42, marijusz napisał:

niby ze to czujnik od pedału sprzęgła sie przegrzewa Tylko nikt nie wie dlaczego te 87 pojawia sie na chwilę i co to znaczy A kod błędu to mrugnięcia tej żółtej jedynki i w tym przypadku to 2 4

Ja mam masseya 6190  i też po przekreceniu stacyjki, na wyświetlaczu pojawia się liczba 87. Też próbowałem ustalić co to oznacza ale nic nie wymyśliłem. Czytałem też że u niektórych wyświetla się np 85

Opublikowano
Dnia 28.08.2019 o 23:22, ZELKOW napisał:

spierdzieliły się czujniki od położenia biegu, zadzwoń do serwisu to wytłumaczą Ci które dokładnie, umiejscowione są przy skrzyni po prawej stronie na wysokości drzwi 4 czujniki obok siebie, przygrzały się albo wypracowały swoje czujnik-150zł tylko musisz trafić który a i przy wymianie musisz się uwijać bo zanurzone są w oleju

brawo trafiona diagnoza Tylko ze u mnie dwa czujniki siedzą na dole skrzyni (w oleju ) a dwa na górze skrzyni (suche ,padł jeden z nich)Ale awarie usunął serwis i skasował tysiaka (dojazd cześci i robocizna ) Mimo wszystko dziękuję 

Opublikowano

a możliwe że dwa są suche już nie pamietałem, sam byś to spokojnie zrobił, tylko trochę było by pierdzielenia bo nie wiadomo który to był, kup sobie na zapas jeden czujnik bo nawet w polu może to się stać, ja kiedyś miałem taką sytuacje że ulgnąłem i chcialem zmienić bieg i zawiesił się i musiałem 2godz czekać aż ostygł bo wtedy dopiero zaczyna działać

Opublikowano
2 godziny temu, marijusz napisał:

brawo trafiona diagnoza Tylko ze u mnie dwa czujniki siedzą na dole skrzyni (w oleju ) a dwa na górze skrzyni (suche ,padł jeden z nich)Ale awarie usunął serwis i skasował tysiaka (dojazd cześci i robocizna ) Mimo wszystko dziękuję 

Tysiąc to jeszcze nie jest jakoś zawrotnie dużo biorąc pod uwagę stawki serwisowe...

Opublikowano

wiesz dużo nie duzo  Ale za tajemna wiedze trzeba placić Ja ten ciagnik mam 3 mieś to jeszcze malo zorientowany jestem ,a wiem ze grzebanie poomacku czasem dużo wiecej kosztuje Chciałbym aby serwisy ustalały cenę płodów rolnych !!!

Opublikowano
9 minut temu, marijusz napisał:

wiesz dużo nie duzo  Ale za tajemna wiedze trzeba placić Ja ten ciagnik mam 3 mieś to jeszcze malo zorientowany jestem ,a wiem ze grzebanie poomacku czasem dużo wiecej kosztuje Chciałbym aby serwisy ustalały cenę płodów rolnych !!!

Powiem tak, ciesz się że zaplaciles i dobrze naprawili. Najgorzej jak zaplaciles a nie chodzi...

Opublikowano
23 godziny temu, ZELKOW napisał:

a możliwe że dwa są suche już nie pamietałem, sam byś to spokojnie zrobił, tylko trochę było by pierdzielenia bo nie wiadomo który to był, kup sobie na zapas jeden czujnik bo nawet w polu może to się stać, ja kiedyś miałem taką sytuacje że ulgnąłem i chcialem zmienić bieg i zawiesił się i musiałem 2godz czekać aż ostygł bo wtedy dopiero zaczyna działać

 to jest ten czujnik czy tylko podobny?https://www.google.com/search?q=czujnik+położenia+biegu+mf+5455&sxsrf=ACYBGNS_mAEv0Qn6HuwqKnANeqRZCk_suQ:1567746258898&tbm=isch&source=iu&ictx=1&fir=HOzZpayity_fxM%3A%2CHFbuSj6-5usrSM%2C_&vet=1&usg=AI4_-kSZliP8cxXY-U_UyPIzmEkxWcM_6A&sa=X&ved=2ahUKEwiM6e_2tbvkAhVMxosKHVF5DqYQ9QEwAnoECAkQCQ#imgrc=HOzZpayity_fxM:

Opublikowano (edytowane)

Pozycja 16 - 3796579M1 - czujnik skrzyni biegów, przychodzą 4 jednakowe czujniki w tym miejscu cena katalogowa 280 zł netto za oryginał.

W sprawie części proszę o kontakt w wiadomości prywatnej.

image.png

Edytowane przez waldek0093

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez qkohe155
      Tak jak w tytule - od zakupu(4 lata) mam problem z odpaleniem gdy jest zimno. Jak jest ciepło to bez żadnego problemu, dlatego w sezonie się tym nie przejmuję, chyba że jakaś zimowa orka się przeciąga. Jesienią jakoś wspomagam się prostownikiem. Jednak jak już te parę razy w roku trzeba go odpalić zimą to robi się wielki problem.
      Niby akumulatory przychodzą na 1 myśl, ale latem nie ma żadnych problemów, w dodatku czasem poczyszczenie niektórych kabli daje mniejszy, lub większy efekt. Tylko, że napięcie zimą potrafi spaść przy kręceniu do okolić 7V. Czy mierząc multimetrem bezpośrednio na biegunach akumulatorów jestem w stanie tym sposobem wykluczyć kable? I teraz nie wiem czy wymieniać od razu dla pewności i akumulatory i wszystkie kable idące do rozrusznika? A dlatego taki wywód na ten temat, ponieważ tam jest takie spaghetti jak na zdjęciu(2 kable na 1 planie to akurat od prostownika).

      2 akumulatory, w dodatku zwróćcie uwagę, że mają odwrotnie bieguny niż wszystkie co mieli w sklepach, 3 osobne plusy i bezpieczniki po drodze. Masa idzie na hebel i rozdziela się na 2, ale dla pewności hebel zdążyłem ominąć.
      Może ktoś mający tą serię wysłać zdjęcie jak to wygląda u niego?
      Najchętniej to bym wpakował 1 duży akumulator tak jak kiedyś zrobiłem w 6180 i by było po problemie, ale w tą skrzynkę się wystarczający raczej nie zmieści.

    • Przez Rolnik8888
      Witam mam problem z podnośnikiem mianowicie świeca się dwie diody jak na zdjęciu podnośnik nie reaguje ani na podnoszenie ani na opuszczanie od czego zacząć ciągnik MF 5455

    • Przez Clark
      Witam. Mam problem ze światłami awaryjnymi w MF255 i kontrolkami. Wymienione włącznik, przerywacz, cała instalacja. Wszystkie styki i masy wyczyszczone, kontrolki i bezpieczniki nowe. Najbardziej irytuje mnie fakt, że przez chwile już wszystko grało. Przykręciłem osłony i znowu jest problem. Kilka razy już wszystko rozbierałem i czyściłem i nadal nie mam rozwiązania.
    • Przez Clark
      Szukam patentu na przełożenie przewodów w błotnikach w MF255. Układam nowa instalację i mam problem z przełożeniem przewodów w tunelach błotników. Ma ktoś jakiś patent? Przepchnięcie raczej w grę nie w chodzi bo skutecznie uniemożliwi to łuk na błotniku i brud w samym tunelu. Myślałem żeby włożyć przewody w peszel i przymocować do błotnika od wewnętrznej strony. Plus tego rozwiązania byłby taki, że będzie łatwy dostęp i brak brudu ale nie wiem sam czy warto odchodzić od oryginału. 
    • Przez Clark
      Witam. Mam problem ze zdjęciem ramion z wielowypustu przekładni. Ściągacz się rozgina, uderzyć się tego nie da, WD, podgrzewanie itp nie działa. Macie jakieś patenty jak to ściągnąć? 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v