Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
max9931

ursus 3512 nie odpala

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Ursus
max9931    0

Podczas koszenia rotacyjną ciągnik zgasł na polu i nie chce odpalić. Nie pomaga odpowietrzanie, ani na zaciąg. Ale zobaczyłem, że jest pełna misa olejowa (przybywa w niej paliwa). Co może być przyczyną. Oznajmiam, że wymieniłem membranę w pompce zasilającej, a on w ciąż nie odpala. Ale membrana nie wygląda na uszkodzoną. Proszę o pomoc !!!! :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jakub16    119

Sprawdź czy paliwo leci w ogóle. Wymień od razu filtr paliwa. Jedz po kolei po przewodach. Pompa wtryskowa podaje paliwo na wtryskiwacze ?


Już 5 lat na AF ;)
Pozdrawiam wszystkich

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

max9931    0

dobra a skąd przybywa płynu w misce oleju, bo jak wyjąłem bagnet pomiarowy to zaczęło nim tryskać jak z fontanny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris82    4

możliwe też że wtryski paliwo jest nie przepalane i dostaje się do oleju

a jak z mocą nie słab

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
max9931    0

możliwe też że wtryski paliwo jest nie przepalane i dostaje się do oleju

a jak z mocą nie słab

 

 

właśnie że nie słabł,ale wtryskami nie może iść paliwo, jak tam nie dochodzi. A może być to poprzez np.: popsuty zawór na pompce zasilającej, która nie trzyma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Agriculture    175

Miałem taki przypadek w Ursusie C-360 3P. Mi również przybywało oleju w misce, choć to teoretycznie nie możliwe. Przyczyna była prosta jak się okazało. Otóż awarii uległa pompka paliwowa zasilająca. Uszkodzona membrana nie tłoczyła paliwa do pompy wtryskowej natomiast ropa spływała po krzywce wałka rozrządu, z którego pompka zasilająca czerpie napęd wprost do silnika. Sprawdź może u Ciebie jest to samo. Pozdrawiam.


Człowiek z pasją

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daras77    1

Raczej nie zawór a membrana.Jeżeli pękła,nie pompuje ci paliwa do filtra tylko do silnika i cały czas będzie zapowietrzony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    512

Popierwsze to tematy się pomyliły to jest ursus. Pozatym po co pisać głupoty o wtryskach jak sie pojęcia nie ma. Sprawdź membrane w pompce paliwa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris82    4

jeśli wtryski będą lały to paliwo nie będzie całkowicie spalane w komorze tylko przez pierścienie pójdzie w mise

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    512

Człowieku zastanów sie co piszesz czy wiesz ile czasu trzeba kręcic rozrusznikiem aby napełnić misę tak aby miarką olej wyleciał. Pozatym w tłokach dziury musiały by być bo inaczej częśc paliwa wydmucha wydechem. Nawet na lejących wtryskach silnik bedzie pracował i dymił.

 

max9931 piszesz raz paliwo raz płyn sprawdź układ chłodzenia czy nic nie brakuje. Jeśli zmieniłeś membrane i dobrze wszystko złożone pozostaje jeszcze uszczelnienie pompy wtryskowej przy kole rozrządu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    195

Odkręć rurkę z wtrysku na pompie jak pokręcisz i nie pójdzie paliwo to ci się głowica w pompie wtryskowej ukręciła.One tak mają.

A paliwo to membrany w pompce albo pompa wtryskowa żadne wtryski.

A na początku odkręć rurkę z pompy wtryskowej co idzie z filtra do pompy i popompuj pompką .

Jak paliwo pójdzie to pompa wtryskowa siadła a jak nie pójdzie to pompka paliwowa wysiadła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
max9931    0

Odkręć rurkę z wtrysku na pompie jak pokręcisz i nie pójdzie paliwo to ci się głowica w pompie wtryskowej ukręciła.One tak mają.

A paliwo to membrany w pompce albo pompa wtryskowa żadne wtryski.

A na początku odkręć rurkę z pompy wtryskowej co idzie z filtra do pompy i popompuj pompką .

Jak paliwo pójdzie to pompa wtryskowa siadła a jak nie pójdzie to pompka paliwowa wysiadła.

 

 

Dzięki wszystkim za pomoc. Okazało się, że to pompa wtryskowa się popsuła. A mianowicie ukręcił się wałek w niej. A powodem było to, że ktoś do baku wsypał piach z opiłkami. I wałek się ukręcił. Po prostu dobrze mieć sąsiadów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Takie śmieci zawsze zbierają się w baku, także nie ma co sąsiadów obwiniać :D. Zresztą po to jest filtr żeby żadne zanieczyszczenia nie doszły do pompy. Zatarta głowica to najczęściej wina złego paliwa albo zużycia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz508    1

Zalezy jeszcze jaka ilość jest tego syfu. To w takim razie musisz zbiornik wypłukać i wyczyścić przewody paliwowe z tego syfu łącznie z pompą zasilającą i przewodami które idą do wtryskiwaczy. Nie wiem czasem czy wtryski się nie zapchaly od tego, więc je też wypadałoby sprawdzić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
max9931    0

Zalezy jeszcze jaka ilość jest tego syfu. To w takim razie musisz zbiornik wypłukać i wyczyścić przewody paliwowe z tego syfu łącznie z pompą zasilającą i przewodami które idą do wtryskiwaczy. Nie wiem czasem czy wtryski się nie zapchaly od tego, więc je też wypadałoby sprawdzić.

 

 

 

Wszystko już jest przeczyszczone i powymienianie. Więc wszystko powinno chodzić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Transporter    164

Witam,mam pilną sprawę, w moim ursusie 3512 po wymianie uszczelki,pod głowicą nie moge uruchomić silnika,zmieniłem filtry paliwa.odpowietrzyłem,ale łapie tak na 200-300 obrotów i po 2-3 sekundach-gasnie ;/ Wiecie co może być przyczyną? Jest To bardzo pilne. Ciągnik ma dopiero 70 mtg od nowości i jest to już jego 3 powazna awaria,oddał bym go na gwarancję,ale dealer z Buska Zdroju się jej wyrzeka,i rozłancza po kazdym telefonie.Niestety taki kraj...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ASOGCURSUS    20

A czy ta uszczlka miała oznaki uszkodzenia? jeśli nie to ja bym szukał innej przyczyny np w układzie paliwowym po pierwsze dokładnie odpowietrzyć


Naprawy ciągników Ursus,regeneracja pomp hydraulicznych tłoczkowych i podnośników,sprzęgieł WOM,montaż niezależnej hydrauliki zewnętrznej ,zwiększanie udźwigu podnośnika o 1000kg w ciągnikach Ursus 4514,5314 tel. 513982414

 

Kupię uszkodzone sprzęgła hydruliczne wom  Massey Ferguson

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez ibanezrg1
      Witam Serdecznie Ludzi z Forum
       
      Mam pytanie odnosnie Massey Ferguson 165 z lat 1967 w zwyz
      1. Traktor mialby mi sluzyc sporadycznie bardzie w teren lesny ,przywiezsc jakies drewno na opal lub w klocu , a takze koszenie 3 hektarow trawy rotacyjna, i do takich robot przydomowych ,czesem cos przewiesc- co myslicie o tym ciagniku czy warto inwestowac w takiego staruszka dodoam ze jestem tez przygotowany na wklad finansowy tylko czy nie ma problemu z czesciamy do nich i czy sa duzo drozesz jak do C330 czy 360
      2.Zastanwiam sie czy zamisat takgiego MF-165 nie kupic C330 czy 360 .Sam nie wiem bo ma okzaje kupic MF165 za jakies 7500zl na chodzie zaresjtrowany zniszczony wizulanie do wymiany opony wszytskie 4 sztuki skrzynia dziala 3.Czytalem tez natomiast ze w tym modelu 165 tez sa hamulce tak jak w C330 i 360 i ze to nie rewelacja ale jedzilem troszku C330 i tak tragicznie nie bylo
       
      Prosze o wyczerpujace odpowiedzi i wszelkie informacje o tym modelu MF165 mile widziane .Chyba ze ma ktos jakies inne porpozycje co do C330 czy C360 ale z tego co patrzylem po internecie to za C330 do remontu trzeba dac od 9tys zl w zwyz a to dalej taki pachpajek tyle ze zgrabny bo mniejszy chyba od 165
    • Przez dominikl95
      Zakupiłem MF 699 i chciałbym sie was zapytać do czego służą wajchy od podnosnika jedna od podnoszenia a druga?Proszę o wytłumaczenie do czego one służą.
    • Przez Barm03
      Szanowni agrofotowicze :), nabyłem ostatnio bardzo ciekawy egzemplarza masseya fergusona 152 ze skrzynią multipower. Niestety po oględzinach okazało się, że półbieg nie działa, przerzucałem wajchą góa dół i nie było żadnego efektu. Ktoś miałł z tym do czynienia ? Mógłby się coś na ten temat wypowiedziec ?
    • Przez EmoGirl33
      Witam  kupiłem ciągnik MF  274 to jest podobno takie same co Landini 6500  i chce wymienić olej i jak gdzie sa wszystkie filtry np oleju paliwa czy mógł by mi kota powiedzieć lub wysłać jakiegoś linka  jak on wygląda?
    • Przez keeway
      Witam chce obic w ciagniku podsofitke eko skora i potrzebuje czarna z czerwonym szwem zamawial ktos taka lub ma link do ogłoszenia.   Zapodaje zdjęcie.   https://zapodaj.net/47f8ce9300934.jpg.html
×