Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

witam was zawozłem ciągnik do elektromechaNIKa myślałem że będzie elektromagnes który nie wyłacza mi wałka przekaznika bo on ciągle chodził i chodzi dalej ani włacz i wyłacz nie działa i elektromechanik ożekł że może być to tarcz jak to jest koszt naprawy i koszt częsci ? albo moze byc to pompa

Edytowane przez rolnikgospodarny95
Opublikowano

 ten wałek się kręci i faktycznie jest na nim siła (podpięta maszyna działa) czy można go ręką zatrzymać? (test na własną odpowiedzialność). Albo masz zacięty elektrozawór albo po prostu nie włączasz hamulca (bądź jest niesprawny) co w niczym nie przeszkadza

Opublikowano

nie można go zatrzymAĆ nawet ręką ani nogą ani niczym był u elektromechanika i powiedział że tarcz przekaznika będzie do wymany  elektrozawór założono nowy  i ze może to być tarcz i nie wiem jaki koszt naprawy bo tarcz 120zł kosztuje 

Opublikowano

Jak hamulec nie działa to wałek będzie się kręcił i test zatrzymania nogą można se wsadzić gdzie kto chce. Jak kolega radzi podpiąć pod maszynę (obciążenie) i wtedy zobaczyć czy się kręci. Hamulec jest w tyle ciągnika , tam gdzie mocowana jest śruba centralna.

Opublikowano

A ten twój elektromechanik elektrozawór założył tam gdzie trzeba? bo coś mi się nie wierzy że tak se może kręcić, czy w ogóle go wymienił czy samą cewkę a zaworek został nadal zacięty?

  • Haha 1
Opublikowano

Panowie a już mam drugi przypadek że zacieło mi elektrozawór (zatarł się) od stopu wałka, teraz widzę że od startu też nie chce puścić czasem, możliwe że idzie na to za duży prąd? Czy macie pomysły w czym problem bo reszta elektrozawór działa ok.

Opublikowano
10 godzin temu, sznajdik napisał:

A ten twój elektromechanik elektrozawór założył tam gdzie trzeba? bo coś mi się nie wierzy że tak se może kręcić, czy w ogóle go wymienił czy samą cewkę a zaworek został nadal zacięty?

tak ten pierwyszy od góry elektrozawór został zmieniony  ale o zadnym hamulcu nie słyszałem i nie wiem gdzie się znajduję  a zaworek jaki gdzie się znajduje?

Opublikowano (edytowane)
4 godziny temu, rolnikgospodarny95 napisał:

tak ten pierwyszy od góry elektrozawór został zmieniony  ale o zadnym hamulcu nie słyszałem i nie wiem gdzie się znajduję  a zaworek jaki gdzie się znajduje?

Człowieku... ty ewidentnie nie wiesz co to cewka a co to elektrozawór. I nie pierwsza a druga jest od WOM.... cewki to se możesz zmieniać do usranej śmierci jeśli zaworek pod cewką jest zacięty co wiadomo od samego początku.... a i zmieniaj te cewki tak dalej i bez wiedzy to poślesz sterownik z dymem bo są 2 rodzaje cewek i trzeba wiedzieć które można zamienić

Edytowane przez lukbold
Opublikowano
3 godziny temu, rolnikgospodarny95 napisał:

tak ten pierwyszy od góry elektrozawór został zmieniony  ale o zadnym hamulcu nie słyszałem i nie wiem gdzie się znajduję  a zaworek jaki gdzie się znajduje?

To ty se zmieniasz cewkę na zaworze od hamulca wom a nie od wom a pewnie od wom dalej jest zacięty jakimś syfem i tyle w temacie temu elektrykowi podziękuj jak pojęcia nie ma o budowie ciągnika ps. wom ma zielony kabel a hamulec pomarańczowy żebyś za mocno się nie produkował wykręć go i sprawdź czy się rusza. Aha użyj 24 oczkowy bo już nie jeden pytał jak wykręcić

  • Like 1
Opublikowano
2 godziny temu, sznajdik napisał:

To ty se zmieniasz cewkę na zaworze od hamulca wom a nie od wom a pewnie od wom dalej jest zacięty jakimś syfem i tyle w temacie temu elektrykowi podziękuj jak pojęcia nie ma o budowie ciągnika ps. wom ma zielony kabel a hamulec pomarańczowy żebyś za mocno się nie produkował wykręć go i sprawdź czy się rusza. Aha użyj 24 oczkowy bo już nie jeden pytał jak wykręcić

to ten zaworek gdzie się znajduje możesz opisać  bo niestety nie mam instrukcji obsługi a mam go od niedawna 

  • Haha 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez xzibit0000
      Czesc. Mam problem z wałkiem wom. Podczas jazdy z rozrzutnikiem nagle wałek wom sie zatrzymał i zaczął zgrzytac. Po zdjęciu przekaźnika i wlaczeniu wom walek zaczął sie kręcić i zgrzytal i na ,,oko,, nie kręcił z ta prędkością co powinien kręcić patrząc na obroty silnika. Dzisiaj za każdym włączeniem walka zgrzytal i po wyłączeniu go tez zgrzytal dopiero po chwili przestawał.
      Za co sie zabrać? Kosz WOM czy cos innego? Dzięki za podpowiedzi
       
    • Przez darkowe1
      Pany da radę wymienić w rozdzuelaczu od ponosnika suwak na linkę? Teraz jest na panel ehr jednak sa z nim straszne problemy . Ostatnio przestał działać był jakis elektronik stwierdził ze panel jest dobry . Przerobiliśmy podnosnik na krótko nowe kable gura dół i tez się zacina ... chciałem przerobić sterowanie na linkę tylko czy da radę...
    • Przez szymon628
      Mam problem ponieważ rozebrałem przedni most w mf 3050 i zauważyłem że jedna półos jest dluzsza od drugiej czy ktoś wie z której strony powinna być 
    • Przez Sadownik3650
      Witam . Posiadam MF 3650 sadownik, co może być przyczyna takich objawów:?
      Przy pracy ze siewnikiem ciągnik wszedł w tryb migającej kontrolki oleju. Stracił moc, po kilku minutach odcina zapłon. Po ponownym odpaleniu objawy są podobne nieregularna praca. 
      Filtry paliwa są wymienione pompka działa tłoczy paliwo, filtr oleju nowy jak i olej. 
      proszę o jakaś podpowiedz...
       
       
    • Przez Mateusz1254
      Massey Ferguson 6160 skrzynia speedshift podczas pracy na polu na desce rozdzielczej zniknął napęd półbieg blokada i drążek od zmiany biegów ciężko chodzi i nie można załączyć zająca gdzie trzeba szukać przyczyny? Sterownik z prawej strony pod kabiną był sprawdzony i naprawiony Autotronic 3.przy akumulatorze u góry bezpieczniki mają prąd.Główne bezpieczniki w kabinie też sprawdzone 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v