Dante0001

Zetor 7245 Rewers.

Polecane posty

Dante0001    0

Witam. znalazłem ostatnio na OLXie zetora 7245 z rewersem. jak to wygląda w praktyce? byl montowany fabrycznie czy to jakaś przeróbka? Może ktoś ma takiego albo widział, użytkował?

chetnie poczytam waszych opinii.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

ACoCieTo    66

One fabrycznie miały rewers, był opcją tak samo jak półbieg. Działa normalnie jak w każdym innym ciągniku, tylko chyba nie jest synchronizowany. Sprzęgło, hamulec, przełączasz i jazda w tył. Tyle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rob355    6

Zgadza się był fabrycznie rewers w ostatnich modelach po 90 roku. Rewers - wajcha jest w miejscu gdzie zmienia się obroty wom. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    372
3 godziny temu, ACoCieTo napisał:

One fabrycznie miały rewers, był opcją tak samo jak półbieg. Działa normalnie jak w każdym innym ciągniku, tylko chyba nie jest synchronizowany. Sprzęgło, hamulec, przełączasz i jazda w tył. Tyle.

Nigdy w tych ciągnikach nie było półbiegu...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zydor    9

...oj musisz trochę poczytać jeszcze, bo był; dzisiaj to trochę biały kruk ale był sterowany lewą nogą i był to półbieg/ wzmacniacz/zwalniacz - jak zwał tak zwał, typowo mechaniczny do załączania potrzebna była pracująca sprężarka.

pozdr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KrzysiekC    15

Dokładnie tak były też z wzmacniaczem momentu ciężko spotkać chodź widziałem kiedyś na olx były tak a przynajmniej tak ktoś go opisał ze ma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PRIMO    2054
2 godziny temu, zydor napisał:

...oj musisz trochę poczytać jeszcze, bo był; dzisiaj to trochę biały kruk ale był sterowany lewą nogą i był to półbieg/ wzmacniacz/zwalniacz - jak zwał tak zwał, typowo mechaniczny do załączania potrzebna była pracująca sprężarka.

pozdr

Dokładnie bo w moim 5211 jest tylko nie działa. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    372
13 godzin temu, zydor napisał:

...oj musisz trochę poczytać jeszcze, bo był; dzisiaj to trochę biały kruk ale był sterowany lewą nogą i był to półbieg/ wzmacniacz/zwalniacz - jak zwał tak zwał, typowo mechaniczny do załączania potrzebna była pracująca sprężarka.

pozdr

Nie muszę czytać, w tych ciągnikach nigdy nie było żadnego półbiegu. Był ale wzmacniacz sterowany pneumatycznie a to dwie różne rzeczy który swoją drogą był tylko bajerem bo nie można go używać pod obciążeniem...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zydor    9

....czyli wzmacniacz momentu obrotowego używany na każdym biegu bez użycia sprzęgła to nie "półbieg" wg Ciebie? Napisz proszę czym jest rzeczony półbieg w.g. Twoich definicji.

7 godzin temu, bears napisał:

 był tylko bajerem bo nie można go używać pod obciążeniem... 

...nie można to było w czasie  używania wzmacniacza hamować silnikiem - wynikało to z jego prostej konstrukcji mechanicznej - coś gdzieś słyszałeś ale już teraz wiesz jak było naprawdę.

pozdr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    372
2 godziny temu, zydor napisał:

czyli wzmacniacz momentu obrotowego używany na każdym biegu bez użycia sprzęgła to nie "półbieg" wg Ciebie?

Nie, są ciągniki z połówkami i wzmacniaczem.

2 godziny temu, zydor napisał:

nie można to było w czasie  używania wzmacniacza hamować silnikiem - wynikało to z jego prostej konstrukcji mechanicznej - coś gdzieś słyszałeś ale już teraz wiesz jak było naprawdę.

Nie można go używać pod obciążeniem w dodatku nie można na nim było jeździć dłużej jak 5 minut więc po byku ten twój półbieg.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ACoCieTo    66

1. Wzmacniacz momentu to półbieg pierwszej generacji, definicja to potwierdza bo jest to dodatkowe przełożenie które można zmieniać na każdym biegu bez użycia sprzęgła czy ci sie to podoba czy nie i lepiej sie z tym pogódź ;)

2. To ten sam półbieg co w ciężkiej serii, lub raczej bardzo podobny ;) A znam ludzi co w 914 używają tego jako normalnego półbiegu i twierdzą że wszystko działa jak należy.

Edit: A te twoje 5 minut to nie przypadkiem pomylone z czasem wysprzęglenia drugiego stopnia?

Edytowano przez ACoCieTo
  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    372
1 godzinę temu, ACoCieTo napisał:

1. Wzmacniacz momentu to półbieg pierwszej generacji, definicja to potwierdza bo jest to dodatkowe przełożenie które można zmieniać na każdym biegu bez użycia sprzęgła czy ci sie to podoba czy nie i lepiej sie z tym pogódź ;)

Po co komentujesz jak nie masz pojęcia jak to w tym ciągniku działa?

1 godzinę temu, ACoCieTo napisał:

2. To ten sam półbieg co w ciężkiej serii, lub raczej bardzo podobny ;) A znam ludzi co w 914 używają tego jako normalnego półbiegu i twierdzą że wszystko działa jak należy

No ten sam, tam w pełni hydrauliczny a tu mechaniczny włączany pneumatycznie. Rzeczywiście takie samo albo podobne.

1 godzinę temu, ACoCieTo napisał:

Edit: A te twoje 5 minut to nie przypadkiem pomylone z czasem wysprzęglenia drugiego stopnia?

Pomyliłeś to ty chyba tematy, zamilcz bo oczy łzawią od tych głupot jakie wypisujesz razem z tym drugim waflem. Nie można na tym waszym półbiegu jeździć dłużej jak 5 minut bo po jego włączeniu kręci wam się ciągle łożysko oporowe. Znajomość działania poniżej zera ale na forum to znafcy...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ACoCieTo    66

Masz jeszcze coś ciekawego do dodania to napisz, chętnie sie pośmieję ;) Nie chcesz sie z tym pogodzić że to półbieg to nie, mi to tam dynda, ty tu wychodzisz na debila :P 

Nawet bardzo podobne, czy ja dałem choć jedną wzmianke o sposobie załączania? Mam na myśli sam układ planetarny z koszem satelitami czy jak sie te tryby zwą itd. To chyba był mechanizm z ciężkiej serii, chociaż ręki uciąć nie dam...

Wytłumacz mi niby jak łożysko oporowe... Pierwsze słysze żeby to było rozwiązane jak w fortschritt'cie przez drugi stopień... Rozwiń temat...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    372
29 minut temu, ACoCieTo napisał:

Wytłumacz mi niby jak łożysko oporowe... Pierwsze słysze żeby to było rozwiązane jak w fortschritt'cie przez drugi stopień... Rozwiń temat...

Wiesz jak działa, jesteś znafcom ale każesz mi rozwijać temat? Już Ci pisałem, zamilcz bo nawet na oczy tego nie widziałeś i sam robisz z siebie debila bo ja miałem przyjemność/nieprzyjemność tam grzebać kilka razy. Wróć jak zmądrzejesz  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez mifalek10
      Witam.
      Mam pytanie do użytkowników wyżej wymienionego zestawu. Planuję założyć tura do swojego zetora i mam dylemat jakiego tura wybrać? Zastanawiam się nad zetor system, ale nawet z tego są produkcji polskiej i szwedzkiej, ale oczywiście inne też wchodzą w grę. Możecie podzielić się swoim doświadczeniem przy wyborze. Chodzi mi przy założeniu żeby wszystko pasowało, żeby nic nie przerabiać, aby płynnie się tym pracowało, oczywiście żeby w miarę szybko i prosto odpiąć/zapiąć i stosunek ceny do jakości?
      Z góry dziękuję za pomoc!
    • Przez dzikizbych
      Witam. Mam problem z zetorem forrtera 11441 problem polega na tym gdy  naciskam sprzęgło lub dotykam sprzęgło czuje stukanie i drganie  a gdy dodam gazu to mocniej i jak bawie się obrotami to wyczuwam wszystko. Noi jeszcze gdy  wcisne do połowy  to jagby zmnienia głoś na stukanie. jeśli ktoś wie to proszę napisać z góry dzienki.
    • Przez lajkzxc
      Witam. Czy silnik z c360 bedzie pasował do zetora 7245? Proszę nie pisać ,że gorszy silnik i bez sensu. Mam taki silnik i ciekawi mnie czy bez przeróbek wstawiłbym go do zetorka z napędem. Pozdrawiam
    • Przez opanowany13
      Witam do zetora forterry jaki jest oryginalny  odcień farby na silnik czarny mat czy czarny półmat 
    • Przez chrap17
      Witam. Akurat szykuje mi sie w dobrej cenie zetor7211 z 88roku. Mam do was taka prosbe aby powiedziec mi na co zwrocic uwage w trakcie ogledzin.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj