Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

To jest jedna sekcja rozdzielacza. Masz tylko jedna  czy wiecej? Tur bedzie na stale zalozony czy uzywany sporadycznie? Jezeli tylko czasami bedziesz uzywal to podlacz sobie przewodami pod gniazda w traktorze... 

Opublikowano

No to mozesz zastosowac rozwiazania z tego tematu co ci wcześniej link wyslalem, albo dolozyc jeszcze jedna sekcje rozdzielacza i podlaczyc do niego rozdzielacz od tura. Ewentualnie jeszcze mozesz na wyjsciu z pompy zainstalowac dzielnik strumienia, on zasili oba rozdzielacze, ale wszystko bedzie chodzilo wolniej bo wydatek pompy zostanie podzielony. Najprosciej podlaczyc pod te gniazda co juz masz, przecie podczas prasowania tura nie uzywasz i odwrotnie... 

Opublikowano

Technicznie spelni swoje zadanie, tylko pytanie czy jest przystosowany do pracy ciaglej. Jezeli nie to po dluzszym zalaczeniu moze sie cewka spalic. Trzeba by doczytac w specyfikacji technicznej, albo zapytac sprzedawcy

Opublikowano

Jest napisane P zasilanie A praca ciągła bez cewki ,czyli olej przepływa swobodnie przez zawór , B praca po cewce czyli podłączając prąd na cewkę przekierowuje olej i pracuje tylko tur ale czy to jest dobre rozwiązenie tego nie wiem .

 

Opublikowano

To dziala podobnie jak 3 sekcja w turze. Jeżeli cewka jest przystosowana do pracy ciągłej albo uzywasz tura sporadycznie to powinno sie to sprawdzic. Moze jakis uzytkownik ma juz taki zawor i sie wypowie

Opublikowano

            Ja olej do prasy podłączyłem z przewodów wychyłu ładowacza. Wychodzę za rozdzielaczem zamontowane zawory trzy drożne po prostu przestawiam na ładowacz lub prasę. bo i tak i tak jak tu kolega wspomniał ,tur równocześnie nie jest potrzebny. Wcześniej miałem dodatkowe wyjście na oddzielnych wtyczkach,lecz każdorazowo trzeba było podpinać pod wcześniej wspomniany rozdzielacz.  lecz zawsze olej ucieka lub trudność w podpięciu ze względu na ciśnienie w przewodach,czy odłączone pod ciśnieniem ,albo podniesiony podbieracz i jest ciśnienie,a tak dwa ruchy ręką i gra gitara. Jak masz możliwość ,zamontuj nie koniecznie oryginalny rozdzielacz 3 sekcyjny,i na prawdę nie zawracaj sobie d,głowy innymi pierdołami i zastępstwami a po pewnym czasie powiesz że to dobra decyzja

  • Like 1
Opublikowano
Dnia 30.06.2019 o 07:30, kizak napisał:

            Ja olej do prasy podłączyłem z przewodów wychyłu ładowacza. Wychodzę za rozdzielaczem zamontowane zawory trzy drożne po prostu przestawiam na ładowacz lub prasę. bo i tak i tak jak tu kolega wspomniał ,tur równocześnie nie jest potrzebny. Wcześniej miałem dodatkowe wyjście na oddzielnych wtyczkach,lecz każdorazowo trzeba było podpinać pod wcześniej wspomniany rozdzielacz.  lecz zawsze olej ucieka lub trudność w podpięciu ze względu na ciśnienie w przewodach,czy odłączone pod ciśnieniem ,albo podniesiony podbieracz i jest ciśnienie,a tak dwa ruchy ręką i gra gitara. Jak masz możliwość ,zamontuj nie koniecznie oryginalny rozdzielacz 3 sekcyjny,i na prawdę nie zawracaj sobie d,głowy innymi pierdołami i zastępstwami a po pewnym czasie powiesz że to dobra decyzja

a czy nie wystarczyłby jeden zawór trójdrożny. a powrót ojeju zrobić wolnym spływem np. przez korek lub śrubę spustową? Oczywiście w tej opcji musiałby być dodatkowy zawór 2 lub 3 sekcyjny z dżojstikiem. Czy to by zdało egzamin bo muszę u siebie założyć tura

Opublikowano

 O ile na podnoszeniu ładowacza Zamontujesz siłownik jednostronnego działania to tak,a jak dwu,to ciśnienie idzie tam np.na podnoszeniu,i tam na opuszczeniu. Tak że raz jeden ,raz drugi przewód z siłownika służy jako zlewowy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Mateusz0110
      Witam.mam pytanie aktualnie z tyłu w moim.john Deere 3140 mam założone opony 520/70 r38 a z przodu 16.9 r24 myślałem żeby założyć delikatnie szersze opony z przodu i doradził mi sprzedawca żebym założył 480/70 r28 czy ktoś z wam ma podobne rozwiązanie u siebie . Niestety muszę zmienić felgi bo moje są 12 calowe i nie założone na nie opony 480 bo podobno będzie się felga wcinać i dlatego muszę zmienić też felgi mogą być 14 15 albo 16 cali
    • Przez Mateusz0110
      Witam..ma ktoś opis bezpieczników w John Deere 3140.i drugie pytanie czy miał ktoś z was przypadek żeby w jednym miejscu ta płytka na bezpieczniki mocno się Grzela że widać po niej że jest przegrzana i w tym miejscu kabel co w nią wchodzi też ma kolor przegrzanego .więc coś jest nie tak że tylko w tym jednym miejscu się grzeje i  cały czas pali mi jeden bezpiecznik .
    • Przez rojewskib
      Kupiliśmy JD 2130 i nie działał przy nim przedni napęd (hydrauliczny). Przyczyną były pozrywane kable od elektromagnesu. Są tam dwa kable czarne i jeden brązowy. wszystkie trzy kable reagowały na prąd, bo było słychac otwarcie elektromagnesu. Nie było w ciągniku oryginalnego włącznika więc zamontowałem nowy. Zmostkowałem dwa czarne przewody i podłączyłem i przedni napęd działa. Nie wiem czy jest dobrze bo przedni napęd ciągnie tylko do przodu, gdy mam wyłączony bieg i włącze przedni napęd to koła przednie ciągną ciągnik. Do tyłu nie można jechac bo tylnia oś ciągnie do tyłu a przednia do przodu. Odpiszcie czy w tym modelu przedni napęd jest podłączony pod włącznik czy jakoś inaczej może jeszcze z innym elektromagnesem. Jak by ktoś mógł mi przysłac jakieś zdjęcia jak jest podłączony ten napęd. Z góry dzięki, mój adres rojewskib@poczta.onet.pl
    • Przez pawel2593
      Witam. Nie dawno zakupiłem JD 3130 i od początku pojawiły się problemy ze wspomaganiem i podnośnikiem, zdarzało się że czasami nie działało zarówno wspomaganie i podnośnik, lecz ostatnio jest już gorzej na małych obrotach nie ma szans żeby złapało. Dopiero po chwila jazdy na wyższych obrotach zaczynają działać(podnośnik często szarpie). Nie wiem w czym leży problem, nie znam dokładniej budowy mojej maszyny, ale wydaje mi się że ma za mało oleju, ale dlaczego jak nie działa wpom. to też podno. czyżby olej do tych dwóch urządzeń pochodził z jednego źródła?
    • Przez mucha7
      witam kilka dni temu kupiłem JD 2130 z 1980r. i mam problem z wałkiem bo sie nie wyłancza cały czas sie kręci facet od którego kupiłem ten ciągnik twierdzi ze sie wyłancza tą wajcha po prawej stronie u dołu jak sie siedzi tylko ze ona jest złamana próbowałem tą przy kierownicy to zero reakcji. Proszę o pomoc w tej sprawie moze ktos z was bedzie sie orjętował
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v