Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.mam problem z zalaczeniem mlocarni w jd 2058 hillmaster.zalacza wtedy tylko kiedy np.trzyma sie podnoszenie hederu i zalacza zawor przelewowy.cisnienia na pompach ok pomierzone.cisnienie na zaworze redukcyjnym tez ok.jaka moze byc przyczyna? Ktos cos.z gory dzieki

 

Opublikowano

sprwadź czujnik ciśnienia przy rozdzielaczu , to chyba on "dobija" ciśnienie w akumulatorze od załączania młocarni i wysypu ziarna , pewności nie mam , ale to on chyba , zamyka elektrozawór przelewowy (ten po przeciwnej stronie mocowania filtra)

Opublikowano

Pomiędzy dwoma pinami powinno być przejście (zwarcie) , tylko dwa piny są potrzebne . Po wzroście ciśnienia brak przejścia . 215 i 299 to oznaczenia przewodów idących do czujnika .

Opublikowano

Jak spadło ciśnienie poniżej 50 bar to czujnik powinien załączyć cewkę Y1 do czasu dobicia ciśnienia do 60 bar . A cewki Y22 i Y23 powinny być włączone cały czas jak jest włączona młocarnia.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez traktorzystaJakub7211
      Witam, wycieka mi gdzieś płyn hamulcowy, cylinderki przejrzane i suche , żadnego wycieku zewnętrznego , przewody suche. Jedyne co mi zostało przejrzeć to ten układ co idzie na przyczepy. Robił to już ktoś ? wie jak to działa i jak się do tego zabrać ? bądź wie gdzie jeszcze ten płyn może uciekać ?
    • Przez przemyslaw89
      Witam, proszę o pomoc w analizie problemu. Ciągnik to Deutz Fahr Agroplus 100:
      1. Wałek po włączeniu dźwigni na 540 lub 1000 kręci się - ale nie ma siły żeby napędzić jakąkolwiek maszynę.
      2. Na wyświetlaczu obroty WOM wskazywane są cały czas, wydawałoby się poprawnie.
      3. Na cewkę elektrozaworu nie dochodzi napięcie - po podaniu bezpośrednio - elektrozawór cyka, z tym że WOM dalej nie ciągnie, tylko się luźno kręci.
      4. Przycisk w kabinie sprawny, kontrolka się zapala, sprawdzony elektrycznie, podmieniony - przedni napęd załącza.
      5. Przyciski na błotnikach wcale nie reagują pomimo przyciskania/przytrzymywania.
       
      Pierwsze podpięcie WOM po zakupie i okazuje się coś nie tak. Macie Panowie jakieś pomysły?
      Sprawa elektryczna? Hydrauliczna? Czy raczej mechaniczna?
      Za wszystkie pomysły i sugestie teraz z góry dziękuję😃 !!
    • Przez bialy1989
      Witam. Poszukuję kogoś kto podłączy mi antenę Star fire 3000 jako antenę wysyłającą sygnał rtk na moim budynku. Chodzi też o zrobienie wiązki zasilajacej. Temat jest pilny bo wiosna się zbliża a gość który miał to zrobić nie odbiera telefonu. Pokryje koszty dojazdu,miejscowość Kowalewo Pomorskie. Pozdrawiam
    • Przez seba836
      Rozleciało mi się orginalne radyjko w jelonku i myślę jakie kupić, co polecacie czy pierwsze lepsze. Chyba wszystkie będą pasowały czy nie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v