KrowieBieszczady

Krus dla studenta

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Witam

Czy ktoś z was orientuje się jak to jest z zapłaceniem KRUS wstecz będąc studentem? Jestem zielony w tym temacie, a ciężko znaleźć sensowne informacje. Rodzice są na zusie, więc jako domownik odpada, aktualnie jeszcze ziemii nie mam na siebie, ale to nie jest problem, bo w każdej chwili można przepisać. Znalazłem również informacje, że jeśli pracowało się na gospodarstwie u kogoś i ma się "poświadczycieli" też jest to jakoś rozpatrywane. Byłbym bardzo wdzięczny gdyby ktoś rozwiał moje wątpliwości ;) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartek933    5391

Zadzwoń do KRUSu i jak trafisz na życzliwą osobę to pięknie Ci wytłumaczy


Kupie obciążniki przednie do zetora forterry 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartek933    5391

Ja do kowru to do Warszawy aż dzwoniłem ale naprawdę miły pan odebrał i wszystko tłumaczył

A i napisz co Ci powiedzieli 


Kupie obciążniki przednie do zetora forterry 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W skrócie: dla studentów dziennych nie ma możliwośći krusu wstecz, ale jeśli rzekomo pracowało się na gospodarstwie i właściciel oraz 2 osoby poświadczą o tym to nie ma problemu, czyli powinno się udać ;) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez mariuszk988
      Witam.