Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Wojtekrumun    0

Cześć!mam problem z licznikiem,nie działa ale jak walne w konsole to wskazówka wariuje wchodzi na duże obroty bez dodania gazu.pozdrawiam

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    174

A ja mam inny problem po remoncie silnika wcale mi nie wskazuje obrotów ładowanie działa normalnie po przegazówce gaśnie kontrolka i ehr chodzi przewody od altka do kostki przy kabinie mają przejście a zegar ani drgnie jutro jeszcze sprawdzę po drugiej stronie kostki(w kabinie) dla pewności czy przez nie idzie jak należy. Co może być przyczyną? przed wyjęciem silnika chodziło jak należy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arturooo    114

Sprawdź czy dobrze podłączyłeś kostki te okrągłe nad silnikiem, ich niby nie da się inaczej wpiąć ale mi kiedyś w pośpiechu przekręciły się o cześć obrotu i pamiętam że były podobne cyrki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

sznajdik    174

To w ogóle nie takie w moim są prostokątne podłączane do gniazd pod pompką sprzęgła na kabinie nie ma opcji pomylić miejscami ani stroną

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.
Uwaga: Twój wpis będzie wymagał zatwierdzenia moderatora, zanim będzie widoczny.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez Rafał11
      W moim Same nie da się wrzucić rewersu do przodu do tyłu wchodzi lekko a to przodu się nie da dokładnie jest tak tak samo z wajchą co się zmienia zakres biegów. Czym to może być spowodowane??
    • Przez Heeniek
      Witam. 
      Mam problem z ładowarką Kramer allrad 312 z jedną osią skrętną.
      Problem polega na tym że po włączeniu biegu wstecznego jest wszystko dobrze, na luzie także jedzie do tylu a do przodu nie jedzie w ogóle. 
      Na biegu do przodu nie ma w ogóle reakcji. Reduktor (rozdzielacz) jazdy jest sprawny. Stan oleju w moście prawidłowy. 
      Może mi ktoś pomóc lub podpowiedzieć co mogło się zepsuć? Dodam że ładowarka jeździła bez problemu do momentu zgaszenia, po ponownym odpaleniu jazda do przodu już nie była możliwa.
      Bardzo proszę o pomoc.
      Pozdrawiam Heniek.
    • Przez Prezesszef
      Witam.  Mam problem z tylnym mostem w Fergusonie 4270. Przy ruszaniu słychać strzał/chrupnięcie w tylnym moście, tak jakby na moment zblokowało się koło. Spotkał się ktoś z tym? 
    • Przez bny
      Witam
      Zakupiłem Koparkę budowlaną Białoruś i mam problem.
      Podczas kopania, po kilku cyklach pracy osprzętem koparkowym, wywala uszczelkę pod główną pompą, która znajduje się od strony zbiornika oleju.
      Czy ktoś się spotkał z takim problemem, bądź ma pomysł co może być powodem?
      Pozdrawiam
      Andrzej
       
    • Przez lexiflexi
      Witam mam taki problem ze wspomaganiem, że cieknie mi olej z pompy wspomagania z pod tego dekielka co jest na śruby przykręcony... Tam jest jakaś uszczelka czy oring ??? I mam taki problem jeszcze że cięzko sie na miejscu kręci prawie jest to nie mozliwe... W 5211 serwo działa jak marzenie, jak orbitrol... Natomiast z silnikiem jest taki problem że cięzko pali ( pali troszkę lepiej jak sie go przepompuje ale NIEZNACZNIE), kopci na jasno niebiesko, nie ma takiej mocy jaka powinna być w tym ciągniku, OLEJU NIE BIERZE, na zimnym silniku po odpaleniu nie da sie jechać, jak się nie trzyma na gazie bo lekko się popuści pedał sprzęgła a on zaraz gaśnie, nie idzie go tez rozpędzić z małych obrotów na polu ( w kultywatorze 2,1 m cięzko to zrobić z obrotów ok 1200 bo go muli, trzeba dodać gazu tak na 1500 minimum i wtedy jakoś jedzie na 3 biegu nie ma mowy o jakiejkolwiek robocie, bo się dusi i spada z obrotów, dodam, że mam w nim koła z tyłu 16.9R28...) W silniku słychać na którymś garze stuki, jak się rozgrzeje słychać już mniej, ma problem w transporcie z przyczepą 4,5 t załadowaną żytem ... silnik także pracuje nie równo, kopci na jasno niebiesko niezależnie od temperatury silnika ( jak jest ciepły to dymi ale troche mniej, a na zimnym totalna lokomotywa, dla porównania mam 5211 on na zimnym tak do 65 stopni kopci na niebiesko , później już bezbarwne spaliny niezależnie od obrotów i obciażenia). W pługach 3 zwykłych polskich radzi sobie gorzej od 5211 mimo ze ma przedni napęd...Za wszelką pomoc dziękuję  Dodam jeszcze że korygowałem niedawno kąt wtrysku, dałem do roboty głowice ( 2 były pęknięte, więc kupiłem nowe ), tłoki mają komorę 54 mm, zmieniłem też pompkę zasilajacą bo ciekła i nie trzymała cisnienia... stan ciągnika poprawił się ale na taki stan, jaki opisuję powyzej ( wczesniej NIC nie dało się nim robić)
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.