Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich

Mam problem z podnośnikiem w moim zetorze 5211,mianowicie po podniesieniu belki bez cięższej maszyny i ustawieniu dźwigni na opuszczanie belka samoczynnie nie opada,musi ktoś na nią stanąć aby opadła.I drugi problem : po podniesieniu  jakiegoś sprzętu na maksymalną wysokość w krótkim czasie opuszcza trochę i dźwignia cofie się trochę pomimo że pracuje dosyć ciasno .Macie jakieś pomysły jaka może być przyczyna takich objawów?

Opublikowano

Miałem podobnie i regulacje czułości nic nie dały filtry czyścisz regularnie?? U mnie skończyło się na wymianie rozdzielacza bo wpadło coś do niego i tak się zacinał a wymieniłem prowadniczki regulowałem i dopiero wymiana coś pomogła możesz najpierw zajrzeć do tej regulacji znajduje się styłu obok miejsca gdzie zapinasz srobe rzymska pod takim dekielkiem z dziurką trzeba wyjąć seger ale tak jak pisałem nie wiem czy coś to da

Opublikowano

Twoja wypowiedź na temat mojej, nie za wiele wniosła, jestem zdania że powinno się zaczynać od najprostszych przyczyn a nie rozbierać pół ciągnika od razu, druga sprawa nie mam żadnych dzondyrów i nie musisz się unosić swoją inteligencją bo Ciebie się nie czepiłem w żaden sposób. Tak jak Ty to napisałeś to może wcale nie bierzmy pod uwagę filtra tylko może odrazu czy jest olej w hydraulice, albo prąd w przełączniku. Śmieszą mnie takie wypowiedzi...

Opublikowano

przecież to 5211 ,więc nie piszcie o ehr-ach !! 

Jak masz ustawioną krótką dźwignię  od regulacji P M D ?  U mnie nie chciał opadać po wymianie tłoka i pierścieni w wewnętrznym  siłowniku -były aż tak ciasne . Ale jak nic nie rozbierałeś to zacznij od tej dźwigni ...........

Opublikowano

Najprostsza przyczynę z którą ja miałem doczynienia to były zacinajace się wieszaki od dolnego zaczepu hitch, też podnośnik nie chciał opuszczać. Wiec jeżeli masz hitch to zacznij od ich odczepienia i wyczyszczenia. 

 

Opublikowano
6 godzin temu, mezik0 napisał:

Miałem podobnie i regulacje czułości nic nie dały filtry czyścisz regularnie?? U mnie skończyło się na wymianie rozdzielacza bo wpadło coś do niego i tak się zacinał a wymieniłem prowadniczki regulowałem i dopiero wymiana coś pomogła możesz najpierw zajrzeć do tej regulacji znajduje się styłu obok miejsca gdzie zapinasz srobe rzymska pod takim dekielkiem z dziurką trzeba wyjąć seger ale tak jak pisałem nie wiem czy coś to da

 

Filtry muszę sprawdzić bo przekopałem wszystkie a od hydrauliki nie .Ile tych filtrów jest?Bo na pewno jeden zewnętrzny widziałem-on ma wkład wymienny czy wystarczy oczyścić,pewnie jeszcze jeden przed pompą jest i nie wiem jeszcze jeden w korpusie jak c360?A tą śrube to masz na myśli patrąc od tyłu po prawej stronie na wprost?

1 godzinę temu, driver24 napisał:

Najprostsza przyczynę z którą ja miałem doczynienia to były zacinajace się wieszaki od dolnego zaczepu hitch, też podnośnik nie chciał opuszczać. Wiec jeżeli masz hitch to zacznij od ich odczepienia i wyczyszczenia. 

 

Mam hich odepnę i sprubuję jak będę w domu tzn gdzieś za tydzień,ale nie wyglądają jakby miały blokować bo nasmarowane są

Opublikowano

Jeden siatkowy masz obok zaczepu dolnego jest on z magnesem go się płuka chyba że rozerwany to do wymiany a 2gi po prawej strony ciągnika jak Bak paliwa tam jest wkład wymienny

Opublikowano
37 minut temu, mezik0 napisał:

Jeden siatkowy masz obok zaczepu dolnego jest on z magnesem go się płuka chyba że rozerwany to do wymiany a 2gi po prawej strony ciągnika jak Bak paliwa tam jest wkład wymienny

A trzeba spuszczać olej aby ten z magnesem wyczyścić

 

Opublikowano
8 godzin temu, DarekD napisał:

przecież to 5211 ,więc nie piszcie o ehr-ach !! 

Jak masz ustawioną krótką dźwignię  od regulacji P M D ?  U mnie nie chciał opadać po wymianie tłoka i pierścieni w wewnętrznym  siłowniku -były aż tak ciasne . Ale jak nic nie rozbierałeś to zacznij od tej dźwigni ...........

Ja nie wymieniałem nic ,kupiłem go niedawno i nic mi nie wiadomo aby poprzedni właściciel wymieniał.Jeśli chodzi o tę dźwignie to jeżeli dobrze kojarzę to taka mała wystająca w stronę pedału hamulca ,pytałem o to poprzednika ale mówił że on tego nigdy nie używał i nie wie do czego to ,nie wiem jak jest ustawiona bo litery zamazane są

Opublikowano (edytowane)

ustaw  maksymalnie do tyłu ( jeśli dobrze pamiętam to tam właśnie  jest P ) i sprawdź podnośnik

Oleju nie musisz spuszczać jak wyciągasz ten z magnesem.

Edytowane przez DarekD
Opublikowano

punkt 2. to proste prowadnica sie wyrobila[po 30 latach miala prawo] i wajcha sie slizga, sprobuj jeszcze dokrecic nakretke, lub wymien sprezyne i  podkladke, do wymiany calej prowadnicy to juz trzeba odkrecic plecak- choc moze sprytny mechanik bez tego wymieni bo w ursusie 60 sie da.

punkt 1. wymiana filtra i wyczyszczenie magnesu- na pewno nie zaszkodzi, choc w tym wypadku nic nie pomoze. albo ktos zalozyl nowe niemieckie pierscienie i musza sie dotrzec, albo niedlugo czeka cie grubszy wydatek -rozdzielacz  do wymiany.

ehr -dobre, chyba nawet lepsze niz stare uszczelniacze😱😱😱

Opublikowano
8 minut temu, jacus napisał:

punkt 2. to proste prowadnica sie wyrobila[po 30 latach miala prawo] i wajcha sie slizga, sprobuj jeszcze dokrecic nakretke, lub wymien sprezyne i  podkladke, do wymiany calej prowadnicy to juz trzeba odkrecic plecak- choc moze sprytny mechanik bez tego wymieni bo w ursusie 60 sie da.

punkt 1. wymiana filtra i wyczyszczenie magnesu- na pewno nie zaszkodzi, choc w tym wypadku nic nie pomoze. albo ktos zalozyl nowe niemieckie pierscienie i musza sie dotrzec, albo niedlugo czeka cie grubszy wydatek -rozdzielacz  do wymiany.

ehr -dobre, chyba nawet lepsze niz stare uszczelniacze😱😱😱

Zaglądnę do tej sprężyny może dorobię jakąś podkładkę z okładziny ciernej nawet trochę szerszą no ale to dosyć ciężko sunie tak że nie wiem czy pomoże.Na razie zacznę od tych najprostszych rzeczy jak nie pomoże  to się zobaczy co dalej

Opublikowano

Filtr oleju wymieniony i filtr siatkowy wyczyszczony niestety brak poprawy,dodam też że cięgna zaczepu hicz nie blokują

Dnia 9.03.2019 o 08:47, DarekD napisał:

przecież to 5211 ,więc nie piszcie o ehr-ach !! 

Jak masz ustawioną krótką dźwignię  od regulacji P M D ?  U mnie nie chciał opadać po wymianie tłoka i pierścieni w wewnętrznym  siłowniku -były aż tak ciasne . Ale jak nic nie rozbierałeś to zacznij od tej dźwigni ...........

A w jakiej pozycji ma być ustawiona ta dźwignia aby było dobrze?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez Piotr2211
      Witam mam problem w ciągu mtz 82 chodzi o siłownik podnośnika w którym Niedziala powrót(wychodzi a nie wraca) jaka moze byc przyczyna ?
    • Przez adamkucharski_128298
      witam cieknie mi olej z tylnego podnośnika w deutz fahr 4.50,zuważyłem luz na tulejach i musze je wymienić,powiedzcie proszę jak sie do tego zabrac
    • Przez Mikro
      Witam mam problem z podnośnikiem... stojąc dziś na światłach podnośnik opadł mi musiałem go jeszcze raz podnieść gdy za jechałem do domu podnośnik nie chce o paść a podnosi normalnie ktoś wie czego to przyczyna ?
    • Przez Gustawek
      Siemanko. Cyrki z moją Renią. Po wymianie olejów i uszczelnieniu kilku miejsc sylikonem podnośnik dziwnie się zachowuje. Po uruchomieniu ciągnika podnośnik idzie na maksa do góry i pompa jakby dalej ciśnie. W 4-5h na wyłączonym ramiona opadną powoli. Zaznaczę że druga dźwignia od podnośnika jest przyblokowana (ta z numeracją). Ktoś zaradzi?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v