Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie.

 

(nie wiem czy odpowiedni dział)

 

Mam pytanie, jak powinna być prawidłowo wykonana instalacja hydrauliczna w widlaku?

Z pompy mam podłączone zasilanie trójnikiem do rozdzielacza i orbitrola, przed orbitrolem mam założony dławik przepływu.( bez dławika jak podłączyłem też ciężko się kręciło, no chyba że podnosiłem np maszt, to wtedy szło kręcić jednym palcem) No i nie działa to tak jak powinno. Tzn ciężko się kręci. 

Kiedyś było tak podłączone, że powrót z rozdzielacza był podłączony jako zasilanie orbitrola, ale wtedy jak kręciłem kierownicą to pompa zaduszała silnik. 

Jak powinno być podłączone to prawidłowo?

Opublikowano

tak jak masz podłączone obecnie to potrzebujesz nie trójnik tylko dzielnik strumienia wstawić i powinno chodzić tylko rozdzielacz będzie chodził o połowę wolniej wtedy. bo ilość oleju z pompy będzie dzielona równo na dwa połączenia. Obecnie olej idzie gdzie ma lżej. jak używasz orbitrola to ucieka przez przelew w rozdzielaczu bo ma łatwiej. Natomiast żeby połączyć je szeregowo (jeden za drugim- tak jak było wtedy co silnik przygasał) to pierwszy rozdzielacz musi mieć 3 przewody: zasilanie z pompy, kontynuację zasilania na drugi rozdzielacz (u ciebie na orbitrol)(często oznaczone na rodzielaczu literą N) i powrót. W tym rozwiązaniu instalacja działała by o wiele szybciej, ale musisz to dobrze podłączyć. bo może coś rozerwać jak ciśnienie nie będzie miało gdzie ujść. 

  • Like 1
Opublikowano

olkosio - rozjaśniłeś mi temat. Rozdzielacz ma kontynuacje zasilania. Pytanie tylko czy dawać tam za tym ten dławik? Mam też zawór przelewowy, może jego też tam dać? Pytanie czy sam orbitrol nie ma jakiegoś zaworu? 

Opublikowano (edytowane)

orbitrol ma swój przelew. może będzie trzeba dać dławik, ale najpierw podłącz bez. Jeśli kierownica będzie reagować za szybko to dasz dławik wtedy. Każdy z rozdzielaczy (orbitrol też jest pewnego rodzaju rozdzielaczem) musi mieć osobny przelew. Poczytaj jak coś o szeregowym podłączaniu rozdzielaczy. 

Edytowane przez olkosio

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez jacekkowalski1994
      Witam przybieram się do podłączenia ładowacza z zetorze 10145 (ursus 1014) i moje pytanie brzmi. Jak podłączyć hydraulikę tak aby nie trzeba było zajmować z tyłu wyjść hydraulicznych? i dodatkowo oczywiście jak by była taka możliwość to jak podłączyć się pod pompę tak aby nie trzeba było manewrować wajchą od wywrotu?? z góry dzięki i pozdrawiam  
    • Przez dawid1862
      Witam.Mam prośbę do użytkowników ładowaczy mailleux.Zakupiłem adaptacje  do mojego 310lsa 89 rok wszystko pasuje z wyjątkiem mocowania od spodu do korpusu turbomatu gdyż adaptacja jest z 308lsa a tam są inaczej otwory od spodu.Czy ktoś może podpowiedzieć jak wygląda mocowanie w 309/310lsa,(najlepiej fotka).Druga sprawa jak się wpiąć bezpośrednio w hydraulikę,rozdzielacz joystick na 4 sekcje bez LS na 3 węże.Będę bardzo wdzięczny za podpowiedz,najlepiej fotki.
    • Przez Rolnik551
      Witam cieknie mi gdzieś koło orbitrola pod kabiną gdy się olej rozgrzeje jak się dostać do orbitrola bo od spodu to rozdzielacz zasłania
    • Przez noid
      Witam.
      Założyłem nowe radio i powstał problem z nagrzewnicą reflektorami roboczymi i wycieraczkami. Po włożeniu kluczyka do stacyjki wentylatory dmuchawy nie działają. Wycieraczki również nie działają jak i reflektory robocze.
      Ciągnik to Zetor 7245. Znalazłem jakiś schemat elektryki na necie lecz nie mogę go zrozumieć jeden po czechosłowacku( kolorowy) a inne czarnobiałe których i tak nie rozumiem.
      Zaczynając od pierwszego przekaźnika(o ile tak to się zwie) patrząc od góry z lewej, kable idą w następujący sposób.
      *Czerwony->czerwony, szary, 2x żółty
      *Czarny->2x szary, 2x czerwony+1 czerwony, 1 żółty
      *Czerwony-> 2x czerwony, 2x szary, żółty
      *Biały-> 2x szary, czerwony i niebieski.
      Bezpieczniki te brakujące to w tym miejscu coś jest nie tak ponieważ zaczyna palić albo bezpiecznik albo kable instalacji.
      Co oznaczają poszczególne kable i gdzie je powpinać? 
      Kolory kabli które tam są to
      Różowo-czerwony
      Czerwony
      Żółty
      Szary
      Biały
      Czarny
      Niebieski
      Co dalej to nie wiem. 









    • Przez DanielKocima
      witam, potrzebuje pomocy w wyborze orbitrola, poprzedni który miałem w moim c 330 padł był to orbitrol 80 od sieczkarni fortschritt, postanowiłem to przerobić bo teraz cisnienie idzie od pompy hydraulicznej podnośnika i jak się dzwiga podnośnik to blokuje koła co jest niebezpieczne, daje tam osobną pompe tylko zastanawiam się czy może byc orbitrol 100 czy musze kupywac te 80 a jest ona wiele wiele droższa z góry dzięki za pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v