Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Root Admin
Opublikowano

Hej,

dzis ojciec pojechał ratować tira i niestety zaparkował ciągnik na polu i później za chiny ludowe nie mógł przejść na luz aby wbić jakikolwiek bieg.

Lewarka nie dało się przesunąć w lewo ani w prawo, tak aby go zwolnić.

Dopiero powoli jakoś śrubokrętem odsunął lewarek.

Biegi później chodziły normalnie.

Nie próbowaliśmy później wbijać biegu P.

Macie jakiś pomysł co może być tego przyczyną i gdzie szukać rozwiązania?

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Prawdopodobnie linka gdzies blokuje. Dzwon do serwisu JD i Ci zrobią nie dużym kosztem

  • Root Admin
Opublikowano

napisane jak wół w temacie ze skrzynia jest PowerQuad - co tu jeszcze można dopisywac?

kto się tylko troszkę zna na JD to wie co to za skrzynia

Opublikowano

Ja nie miałem styczności z taką skrzynią ale wydaje mi się że nie jest to wina linki tylko raczej wyrobionego elemntu od (nie wiem jak to nazwać )wybierania* linki od strony drążka zmiany biegów lub od strony skrzyni. prawdopodobnie zbyt gwałtownie został wbity postój (Parking to sie chyba nazywa nie??)i coś przeskoczyło . Najlepiej będzie jak byś się dostał do tych elementów sterowania oblukał jak co i gdzie i pewnie troszke coś niecoś zregenerował . Pozdro ( ale uważam że jest wszystko dobrze tylko poprostu niezbyt mocno i na siłe trzeba zmieniać biegi to powinno grać )

Gość Profil usunięty
Opublikowano

napisane jak wół w temacie ze skrzynia jest PowerQuad - co tu jeszcze można dopisywac?

kto się tylko troszkę zna na JD to wie co to za skrzynia

Nie wiem czy wiesz ale połbiegi np. w JD 5720 są na lince

Opublikowano

napisane jak wół w temacie ze skrzynia jest PowerQuad - co tu jeszcze można dopisywac?

kto się tylko troszkę zna na JD to wie co to za skrzynia

 

 

Szanowny Panie Yacenty.

 

Odezwałem się w tym temacie, ponieważ chciałbym pomóc w problemie. Jednak po Twojej wypowiedzi zastanawiam się po co miałbym to robić.

Po raz kolejny mnie atakujesz i obrażasz.

 

Pozwoliłem sobie napisać abyś sprecyzował z jaką skrzynią mamy do czynienia bo odniosłem wrażenie, że jeśli ktoś nie potrafi poprawnie nazwać skrzyni w swoim ciągniku "PowrQuad", to albo nie przywiązuje wagi do szczegułów ( a tu są istotne- np: gdyby była PowrQuad Plus to byłaby to inna bajka), albo jest zupełnym dyletantem o co szanownego kolegi nie posądzam.

A Ty zarzucasz mi brak wiedzy i doświadczenia z czym głęboko się nie zgadzam.

Mam taki ciągnik od kilku lat więc już conieco wiem.

 

 

W twoim ciągniku problem polega na tym że poluzowała się nakrętka na śrubie mocujęcej tą dźwignię i dźwignia dostaje luzu co powoduje że wyskakuje z tych widełek prowadzących.

Odkręć srubki mocujęce pulpit, unieś ten plastyk do góry.

Dokręć tą nakrętkę przytrzmując drugim kluczem śrubę (bo nakrętka powinna być samohamowna) bodajże potrzebne będą dwa płaskie klucze 17.

 

Pozdrawiam Jankris

Życzę bezawaryjnej pracy.

  • Root Admin
Opublikowano

Szanowny Pani Jankris,

dziękuję za wytłumaczenie. nie wiem nie znam się jak się dokładnie nazywa skrzynia biegów w ciagnikach JD serii 6010 - czy jest to PowerQuad czy PowrQuad - wpisując obie frazy w wyszukiwarki internetowe dostaniemy bardzo duzo linków pod obu wyrażeniami wiec śmiem twierdzić ze albo są stosowane zamiennie albo jest to nazwa potoczna.

Czy napisałem gdzieś ze Pan nie ma wiedzy?

 

jeśli dobrze widzę to napisałem ze w tytule tematu jak wół stoi ze jest to skrzynia PowerQuad (moze PowrQuad) chyba nie bijemy się tutaj o znamienne O ale tobie bardziej chodziło o plusa.

Nie w moim ciągniku jest skrzynia Pow(e)rQuad, zwykła bez (pół)biegów zmienianych elektrycznie, bez sprzęgła w przycisku.

 

Dziękuję ze jednak napisałeś swoje przemyślenia, spróbuję je zastosować - dzięki za wskazówkę.

 

Nigdy nikogo nie atakuje - popatrz czy ja Tobie napisałem ze się nie znasz? ze nie masz doświadczenia?

Stwierdziłem ze kto się zna na ciągnikach JD to wie co to jest za skrzynia - z tego co piszesz wynika ze sie znasz i dołożyłeś coś konstruktywnego do tematu.

Po co się więc spinać?

  • Root Admin
Opublikowano

sypie się? hmm ok skoro jednorazowa akcja zwiazana z zablokowaiem się lewarka od biegów to sypanie się - to tak sypie się, trzeba sobie było kupić nowy to by ci się nie sypał

ja jestem zadowolony z tego co mam i za to co za niego musiałem zapłacić

  • Root Admin
Opublikowano

problem został opanowany.

Okazało się, że poluzowała się śruba, która trzyma wodzik od pozycji postojowej.

Dokręcone i działa bardzo dobrze.

 

Panie Jankris - nie wiem czy dokładnie o tą śrubę/nakrętkę Ci chodziło ale wskazówka była cenna

Pozdrawiam

YacentY

Opublikowano

Witam. Mam takie pytanie. Kupiłem John Deera 6910 w skrzyni Auto Power. Po wymianie oleju w skrzyni i hydraulice zaczał sie mały problem. O tóż po godzinie orki wyskoczył mi błąd HAMULEC POSTOJOWY NIE JEST WYŁĄCZONY. Ciagnik ma problemy z płynnym ruszeniem. Gdzy wrzucę rewers do przodu i wcisnę gaz do oporu to ciągnik ruszy ale dość ostro. Przy delikatnym gazie ciągnik n ie rusza tylko wyskakuje mi błąd w/w. Skrzynie i hydraulike bo razem jest zalałem olejem FUCHS AGRIFARM STOU MC 10W40. Mam nadzieje ze dobry olej wybrałem i przez niego nic się nie dzieję.

Czekam na odpowiedź.

Dziękuje i pozdrawiam

Opublikowano

a o co chodzi z ta kalibracją?? Nie miałem nigdy doczynienia z tymi ciągnikami bo tylko miałem Fortschritta, a John Deere to jednak dużo wyższa półka jest :)

Może ma ktoś instrukcję obsługi do John Deera 6910??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Walczaklu
      Może ma ktoś instrukcję procedury kalibracji podnośnika tylnego w traktorze z tematu...?
      Będę zobowiązany...
    • Przez maniek6414
      Witam.
      To mój pierwszy post bo nie mogę nic znaleźć w necie konkretnego. Mam poważny problem z JD 6910 2000 r. skrzynia  AutoQuad II, gdyż nagle przestał jeździć. Po wybraniu biegu i ustawieniu rewersu do jazdy w przód lub do jazdy w tył ciągnik nawet nie drgnie, brzęczek piszczy i miga "N" na rewersie jakby był załączony postój. Bezpieczniki sprawdzone, znajomy elektryk nie wie co to może być. Sytuacja powstała nagle po tygodniowym postoju ciągnika. Pomocy bo czas ruszać w pole a tu nie ma jak.
    • Przez aprochota
      witam mam problem z 6910. a mianowicie. ciągle słychać jak zakańcza się pompa hydrauliczna w czasie jazdy. na postoju tego niema i w trakcie jazdy jak naciśnie się hamulec to też ustaje wydaje mi się że przy dłuższej pracy olej się bardzo nagrzewa bo jak sie podnosi pług to bardzo powoli podnosi a jak się kręci kierownicą to już w ogóle nie podnosi. dodam jeszcze jak go kupiłem 3 lata temu to już ta pompa się załączała ale sporadycznie. teraz praktycznie non stop się zakańcza. ktoś coś podpowie?
    • Przez thebestacc
      Cześć. Problem zaczął się podczas wożenia siana z 1 pokosu. Po postoju gdy odpaliłem ciągnik zapaliła się kontrolka stop i ciśnienia oleju. Zgasiłem ciągnik, następnie odpaliłem i było wszystko w porządku. Podczas żniw na nowo zapaliła się z 2 razy, a podczas wożenia obornika kontrolka nieustannie zaczęła migać, a pozniej jak się okazało ukręciła się flansza napędu pompy. Po jej wymianie problem na chwile ustąpił, ale pojawił się na nowo. Postanowiłem zmienić olej wraz z wszystkimi filtrami, jak się okazało stare filtry były naprawdę brudne. Wszystko było w porządku przez około 10 godzin pracy. Dodam że wszystko działa jak należy, a gdy wjadę na rowne podłoże kontrolka momentalnie przestaje świecić. Poziom oleju na tej miarce jest tak jak powinien być, a oleje i filtry oryginalne John Deere. Ciśnienie na pompie to ponad 200 bar, więc bardzo dobre. W czym może tkwić problem? Bardzo proszę o pomoc.
    • Przez michal822
      Witam kupiłem 6210 i wziąłem sie za serwis olejowy  i pytanie do posiadaczy czy w tym modelu jest sitko filtrujące  przekładni tak jak w wersji 6910. Czy w modelach 4cyl juz go nie bylo 


×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v