Skocz do zawartości

new holland t6080 rc szarpie na 3i5 biegu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
 
 

witam koledzy kupilem new holland t6080 rc . ciagnik szarpie mi na 3 i 5 biegu ma 9500h nie byl jeszcze rozbierany tzn rozpolawiany wszedzie orginalna farba na srobach . jesli macie jakies pomysły to prosze o porade. potrzebuje tez zlacza do hh menu tzn tej wtyczki serwisowej jesli ktos by mi to zalatwil bylo by super 

pdpzoom_1015288.jpg

Opublikowano

Blokady nie wylaczysz ja ma z Eco 17x16 nawet kompem serwisowym się nie da odblokować trzeba wgrywać oprogramowanie czy nawet wymieniać sterownik już nie wnikalem odpuściłem temat. Mam kuzyna serwisanta w NH bawiliśmy się raz kompem serwisowym i nic bez większej ingerencji nie dało się zrobić. Później zasiegal informacji to nie jest takie proste. Podmienialismy średnicę kół i też nic to nie dawało. A co do błędów to jeśli są to przecież wyświetlane są na kompie. A ta wtyczka to tylko zworka tylko nie pamiętam których pinów.

Opublikowano

sprawdzales hydro akumulator u mnie w tm rc pomoglo idealnie byl poprostu pusty

11 minut temu, morganix napisał:

Posiadam ten sam problem w T7.200 rc. jak sie rozgrzeje to szarpie na 3 i 5 biegu. Kalibracja nie daje efektów

a ile godzin masz?

Opublikowano

posiadam ksiazke napraw do tego ciagnika . po prawej stronie na wysokosci tylnego kola i schodkow . bardzo czesto te akumulatory padaja i sa dwie opcje mozna sprobowac go nabic powinno byc tam 15 bar azotu badz membrana pekla i wtedy nie da sie nabic i trzeba wymienic

Opublikowano

wiec koledzy podsumowanie pomocy na agrofoto . nie ma osób które cokolwiek wiedza ale nie chcą po prostu pomoc. problem rozwiązałem sam a na forum dałem się naciągnąć jednemu panu na kasę za złącze serwisowe którego nie mam do dziś. Problemem szarpania był czujnik średniej predkosci napedowej . po zakupie zlacza odczytalem blad wymienilem czujnik rozgrzalem olej do optymalnej temperatury pelna kalibracja podwójna . i ciagnik przestal szarpac. jesli ktos potrzebuje zlacza do hh menu to polecam TRUCK-EXPERTS.PL  maja duzo sprzetu w przystepnej cenie. w serwisach bronili tej wtyczki rekami i nogami zeby tylko rolnik sam sobie nie poradzil .

  • Thanks 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
    • Przez kisiol
      Witam. Mam problem z kombajnem new holland cx5080 elevation. Kompbajn nie rusza ani do przodu ani do tyłu. Przy próbie ruszenia pokazuje kierunek do jazdy i podnosi obroty, dalszej reakcji brak. Kombajn nie ma świateł pozycyjnych z tyłu. Błędów brak ,bezpiecznik sprawdzone. Może ktoś dysponuję jakaś dokumentacja, chętnie odkupię..
    • Przez mastid
      Witam 

      Jestem posiadaczem ładowarki New Holland LM 430, dzisiaj pojawił się problem, a mianowicie ładowarka po odpaleniu słabo podnosiła teleskop do góry, nawet zwiększając obroty silnika robiła to w takim samym powolnym tempie i na dodatek na wyższych obrotach taki wydawał głos jakby pompa na pusto pracowała (bez obciążenia/bez oleju), ale prędkość wysuwu teleskopu była normalna co mnie zaskoczyło. Po czym zauważyłem że koła słabo reagują na obroty kierownicy, tzn. o bardzo mały kąt się obracają. 

      W pierwszej kolejności sprawdziłem:
      -poziom oleju hydraulicznego - okazało się że było jego brak, więc dolałem 20l i już zapełniło się okienko w "korku inspekcyjnym".
      -po dolaniu oleju zauważyłem czerwoną kontrolę z trybem na desce rozdzielczej (domyślam się że jest to kontrolka od ciśnienia oleju lub poziomu oleju) i po odpaleniu podniosła trochę szybciej teleskop ale wraz nie było to samo co powinno być normalnie (kontrola na chwilę zgasła i znowu się zapaliła)
      -następnie zauważyłem że nie działa rewers, tzn. ładowarka do przodu ani do tyłu nie zaczyna się poruszać.

      I teraz po tym moim skrócie opowieść... Proszę Was o pomoc i udzielenie odpowiedzi na następujące pytania:
      -Gdzie mogę znaleźć filtr od oleju hydrauliki?
      -Od czego zacząć sprawdzanie... ? Dodam że dzień wcześniej ładowarka normalnie pracowała. Od kiedy ją mam delikatnie tylni most się pocił/delikatnie kapie ale myślę że to gdzieś z siłownika... i mam nadzieję że to nie doprowadziło do uszkodzenia pompy...

      Pozdrawiam i liczę na Waszą pomoc, bo obecnie ładowarka stoi w jednym miejscu i nic z nią nie mogę zrobić !
    • Przez CaseBizon
      Witam co może być przyczyną tego że na komputerze pokazuje że jest otwarta klapa Ale czasami jest dobrze? Przez to zaczyna wcześniej owijac siatka. Który czujnik jest za to odpowiedzialny? Drugim moim problemem jest to że prasa nie liczy wszystkich bel, dzieje się tak jakoś rok po kupnie. Kupiliśmy ja nowa.
    • Gość
      Przez Gość
      witam, ile w przybliżeniu kosztuje wystrojenie kombajnu new Holland do koszenia kukurydzy? heder, sita itd
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v