Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano
U mnie oryginalnie są tam mosiężne nakrętki i szpilki zostały nienaruszone podczas dokręcania. Jeśli masz metalowe to zamocz dobrze wd40 i próbuj luzowac lewo prawo. Jeśli nakrętka nie odpuści to zostaje cięcie tak żeby nie naruszyć gwintu na szpilce.
  • Like 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez hubert25a2
      Witam po długiej przerwie  mam problem z  nie gasnącą kontrolką ładowania po odpaleniu silnika jest to denerwujące.
      Jak zauważyłem problem był od dłuższego czasu ponieważ kontrolka od ładowania  aż się stopiła  , więc chcę wziąść się za naprawę.
      Kupiłem  przekaźnik pośredni rozrusznika który jest w kabinie  i przekaźnik blokady włączenia rozrusznika myślałem że są spalone a jednak nie.. problem nie znika , po odpaleniu pali nadal a ładuje ponieważ odpalając na krótko czuć przybywanie prądu.Dopowiem że  alternator prądownica był sprawdzany u mechanika   400W  regulator w  kabinie pozdrawiam





    • Przez Ares1x
      Witam, mam następujący problem otóż mój NH TS135A najprościej mówiąc "gwiżdże", gwizd wydobywa się z  tłumika, jest słyszalny po przekroczeniu przez silnik +/- 1500 obrotów
      Czym jest to spowodowane? Jest jakaś prosta metoda aby temu zaradzić? 
    • Przez Keben123
      Witam , czy da coś zmiana oryginalnego  tłumika Zetora 8540 Turbo  na rurę nierdzewkę ? Bo słyszałem że doda to więcej mocy i traktor jest żywszy czy jest to prawda ? 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v