Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

wyciagnij chlodnice i daj do sprawdzenia czy kanaly sa drozne. tak mial sasiad ale najpierw kupil nowa pompe i wszystkie uszczelki pod glowica wymienil a na koncu okazalo sie ze kanaly w chlodnicy sa zapchane.

Opublikowano

Racja. Gdy kupiłem Ursusa 1222 to co pierwsze zrobiłem to wyczyściłem chłodnice i wymieniłem termostat ( włożyłem bo nie było) 😅 a teraz żeby ją zagrzać to muszę ją nieźle piłować.

A ponadto do 6-tek sa trzy rodzaje uszczelek: Syberia, umiarkowany i pustynia.

Opublikowano
Dnia 29.11.2018 o 20:02, MateuszBo napisał:

wyciagnij chlodnice i daj do sprawdzenia czy kanaly sa drozne. tak mial sasiad ale najpierw kupil nowa pompe i wszystkie uszczelki pod glowica wymienil a na koncu okazalo sie ze kanaly w chlodnicy sa zapchane.

Dokładnie, miałem podobnie  z moją renówką 103.54, wymieniłem termostat i włożyłem nową pompę, nic nie pomogło. Przy letnich temperaturach i cięższej pracy grzał się. Po kupieniu ciągnika (przyjechał z Francji) jak spuściłem płyn to się przeraziłem - okropny syf. Płukałem cały układ kilka razy, ocet i inne środki i jeszcze do dziś jak zaleję nowy płyn to jeszcze po jakimś czasie pracy silnika pojawia się brud. Nie wiem jak można tak zaniedbać ciągnik, ale Francuzi podobno to potrafią. Ostatecznie wyciągnąłem chłodnicę, odciąłem dno, przepchałem małym płaskowniczkiem każdy kanał, przylutowałem dno z nowej blachy i ciągnik się przestał grzać. 

Wiem, że to kombinacja, ale do mojej renówki nowa chłodnica to koszt 2100 EUR   

Opublikowano
Dnia 11.12.2018 o 21:39, Krzysw5 napisał:

Dokładnie, miałem podobnie  z moją renówką 103.54, wymieniłem termostat i włożyłem nową pompę, nic nie pomogło. Przy letnich temperaturach i cięższej pracy grzał się. Po kupieniu ciągnika (przyjechał z Francji) jak spuściłem płyn to się przeraziłem - okropny syf. Płukałem cały układ kilka razy, ocet i inne środki i jeszcze do dziś jak zaleję nowy płyn to jeszcze po jakimś czasie pracy silnika pojawia się brud. Nie wiem jak można tak zaniedbać ciągnik, ale Francuzi podobno to potrafią. Ostatecznie wyciągnąłem chłodnicę, odciąłem dno, przepchałem małym płaskowniczkiem każdy kanał, przylutowałem dno z nowej blachy i ciągnik się przestał grzać. 

Wiem, że to kombinacja, ale do mojej renówki nowa chłodnica to koszt 2100 EUR   

Nie ma co ukrywac francuzi ekspolatuja do konca maszyny.

 

Oto przyklad.

 

20181212_164727[1].jpg

20181212_165355[1].jpg

Opublikowano

Witaj Mateusz. To z Twojej renówki? Jeżeli tak to jak zamierzasz to regenerować? Ja jestem właśnie na takim samym etapie i ten przedni czop jest w podobnym stanie. Już był wcześniej kombinowany we Francji, tuleja była zabita na niego i przyspawana, ale spaw wykruszył się i tuleje obróciło. Zastanawiam się jak to ugryźć, czy po prostu nie zrobić podobnie na nowych tulejach. Z drugiej strony od silnika tuleje też do wymiany u mnie tylko że nie obróciło na czopie, a luz spory. Do tego u mnie nowe krzyżaki, łożyska na sworzniach zwrotnic, uszczelniacze i dzisiaj siłownik wspomagania zawieziony do roboty    

Opublikowano
Dnia 14.12.2018 o 17:50, jaquubek napisał:

Witaj Mateusz. To z Twojej renówki? Jeżeli tak to jak zamierzasz to regenerować? Ja jestem właśnie na takim samym etapie i ten przedni czop jest w podobnym stanie. Już był wcześniej kombinowany we Francji, tuleja była zabita na niego i przyspawana, ale spaw wykruszył się i tuleje obróciło. Zastanawiam się jak to ugryźć, czy po prostu nie zrobić podobnie na nowych tulejach. Z drugiej strony od silnika tuleje też do wymiany u mnie tylko że nie obróciło na czopie, a luz spory. Do tego u mnie nowe krzyżaki, łożyska na sworzniach zwrotnic, uszczelniacze i dzisiaj siłownik wspomagania zawieziony do roboty    

ja dalem to do stoczena by znow bylo idealne kolo. I zamiast tej orginalnej tulejki zrobimy nawa z brazu. Jutro bede na warsztacie to podesle zdjecia jak to wyglada.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Przez Piotrek106
      Witam, mam pytanie z jakiego samochodu podchodzą klocki hamulcowe do ciągnika renault 106.14?

       
    • Przez mumin0121
      KOLEDZY KTO POMOZE CO TO ZA KONTROLKA POD NUMEREM 10 ZASWIECILA SIE NA GORACYM SILNIKU I PISZCZAL SYGNAŁ
    • Przez Gustawek
      Siemanko. Cyrki z moją Renią. Po wymianie olejów i uszczelnieniu kilku miejsc sylikonem podnośnik dziwnie się zachowuje. Po uruchomieniu ciągnika podnośnik idzie na maksa do góry i pompa jakby dalej ciśnie. W 4-5h na wyłączonym ramiona opadną powoli. Zaznaczę że druga dźwignia od podnośnika jest przyblokowana (ta z numeracją). Ktoś zaradzi?
    • Przez Reno123
      Witam jestem posiadaczem Renault 103.54 mam problem z hydraulikom. Po odpaleniu rurka od pompy hydraulicznej do rozdzielacza mocno drży , przewody do hydrauliki wywrotu są ok nie wiem co powoduje drganie i jak to usunąć . Czy to może być przez rozdzielacz. Po dłuższej pracy słabnie wspomaganie. Proszę o poradę 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v