Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano
2 minuty temu, the1mati1 napisał:

Który rocznik Nh? Nie ma w instrukcji? Mi się wydaje że to coś z dpf, nie może się wypalić. Najlepiej na serwis zadzwoń to się dowiesz wszystkiego

Rocznik 2017

Opublikowano

Cześć, mam te same błędy co one mogą oznaczać, tak jakby za mało paliwa podaje na obciążeniu i się zapalają na przemian. Dodam że ciągnik ma 700 mtg filtry oryginalne na bieżąco były wymienianie, tylko w baku jak wyciągnąłem smok na tym siteczku była taka maź.Oddalem do serwisu ale oni twierdzą że moga być wtryski, nie chce mi się wierzyć w to bo ja leje paliwo z sheela i to jeszcze te lepsze. 

Ktoś miał takie problemy i jak się z tym uporał? 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez kermit154
      Witam.
       
      Jestem w trakcie naprawy ciągnika fendt favorit 514c turboshift rok 95.
       
      Zaczne może od tego jak dosżło do usterki.
       
      Znajomy wybierał się po nowy rozrzutnik ale zauważył wyciek oleju od hydrauliki ze skrzyni biegów.
       
      Dolał do skrzyni 30L ponieważ nie wie jaki ma stan oleju bo mu wskaźnik nie działa na wyświetlaczu.
       
      Pojechał po rozrzutnik, przyjechał ( w drodze ciągnik zachowywał się normalnie) zaparkował.
       
      Zgasił ciągnik i poszedł na obiad po obiedzie odpala a ciągnik ani do przodu ani do tyłu.
       
      Na pupicie na przemian miga kontrolka ostrzegawcza (czerwony trójkąt) i kontrolka od kierunku jazy w przód.
       
      Zmiana kierunku jazdy po przycisku nic nie daje nadal mrugają kontroli te co opisałem wyżej.
       
      Dodatkowo na wyświetlaczu tym centralnym pokazuje się błąd:
       
       
      4.1.10 na przemian z symbolem kontrolki smarowania przekładni.
       
      oraz
       
      5,1,72 na przemian z kontrolką reduktora
       
      Znalazłem pewne objaśnienie tych błedów w instrukcji od fenda 814.
       
      Odpowiednio:
       
      4.1.10 Oznacza cytuję: Zdefektowany zawór neutralny. Przełącznik w pozycję neutralną. nie jest możliwe uruchomienie.
       
      Gdzie szukac tego zawóru? Dodam jeszcze, że ten błąd występuje po uruchomieniu silnika.
       
      5,1,72 Oznacza cytuję:Zdefektowany wodzik. Nie ma możliwości redukowania biegów ( polowe/szosowe)
       
      Błąd ten występuje i na zapłonie i na uruchomionym silniku.
       
      Nie kasowałem jeszcze błędów bo nie wiedziałem jak. W jaki sposób przeprowadzić kasację błędów?
       
      Czy wykonuję się to tak jak gdzies znalazłem w poście instrukcję ( strzałki w góre i w dół i enter i esc)?
       
      Wczoraj znalazłem uszkodzone przewody od jakiegoś czujnika po stronie prawej ciągnika (strona od "pasażera") czujnik z trzema przewodami gdzieś na wysokości sprzęgła, przewody kolorów (brąż, biały, biało-brązowy). Naprawiłem ta wtyczke ale nic to nie dało.
       
      Bardzo proszę o pomoc.
       
      Dziękuję.
    • Przez smutasek97
      Koledze pewnego razu w Fendtcie 312 (96r.) wyskoczył komunikat awarii czujnika oleju na wyświetlaczu, do tego sygnał dźwiękowy. Po naciśnięciu ok+symbolu trójkąta alarm się wyłącza lecz zostaje błąd numeryczny w liście błędów, a dokładnie numer (0.1.51) Przełożyliśmy czujnik ciśnienia oleju od drugiego fendta, tym razem tak samo wyskakuje komunikat na wyświetlaczu lecz nie ma sygnału dźwiękowego. Czujnik jest raczej dobry bo w drugim fendtcie (308c) wszystko jest ok. Mam parę pytań Czy żeby usunąć błędy z listy trzeba podpinać komputer? Czy jest jakaś kombinacja klawiszy ktura resetuje liste błędów? Czy wymieniać czujnik na nowy, czy sprbować podłączyć od swojego fendta (310 94r.) do tamtego ???
    • Przez mariusz_201334
      Mam problem z ciagnikiem FENDT 933 VARIO, blokuje hydraulikę przy pracy i nie wiem co zrobić. Wstawiam zdjęcia jakie błędy mi wyskakują. Czy ktoś potrafi mi pomoc ?
    • Przez Zbyszek123456
      Witam,
      mam problem ze skrzynią biegów w ciągniku John Deere 6920s. Po rozgrzaniu wyskakuje rewers i ciągnik staje. Po włączeniu rewersa ciągnik rusza. Szarpie również sprzęgło. Wyskakują numery błędów 306, 0,60, EPC31;     306, 0,57, EPC31;   306, 051, EPC04. Po usunięciu błędów problem ustaje jednak po wystygnięciu ciągnika problemy się powtarzają.
      Czy mieliście Panowie podobny problem lub wiecie jak go rozwiązać?
      Czekam na podpowiedz.
       
      Pozdrawiam,
      Zbyszek.
       
       
       
    • Przez Vissarq
      czy ktoś miałby jakiś pomysł
      https://www.youtube.com/watch?v=1RMzDL57PoU
       
      odpala, jeździ, ale cały czas wyświetla się to coś
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v