Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam możliwość kupna JD 1085 82 rok od znajomego, Jelonek w bardzo dobrym stanie dwa lata temu widziałem go w pracy i mówiłem mu że gdyby nie moja przygoda z 975 (pękł blok) to też bym takiego kupił. W tym 1085 przenośnik kłosowy jest do wymiany, a poza tym wszystko pięknie chodziło. Ja już mam 2 kombajny i zastanawiam się czy nie wziąć go zrobić i sprzedać. Pytałem się dlaczego nie zrobi i sam nie sprzeda to powiedział, że uszkodzonego do ludzi nie puści za grosze a szkoda by stał przez żniwa, bo kupił drugiego nowego JD. Z tego co zauważyłem na agrofoto chwalicie 1075, a co powiecie na temat 1085. Czy nie będę miał problemów ze sprzedażą? Ile za niego bym dostał po naprawie a ile za uszkodzonego.

post-8535-127359600059_thumb.jpg

Opublikowano

Znajomy miał 1085 i był bardzo zadowolony. Sprzedał swojemu bratu i kupil 1450 ale czesto wspomina tego 1085. Przy hederze 5.5m w słabszym zbozu 5-6t/ha był wydajniejszy od nowego 1450 wiec zły nie jest :lol: . Mth mial ponad 4 tys jak go sprzedawał, wymienił w nim tylko połosie napedowe i kilka pasów przez kilka lat użytkowania. Co do ceny to za w pełni sprawnego mozna jakies 50-55 tys wziąść,za to uszkodzone sa sporo tansze.Wybór nalezy do Ciebie ale jak mozesz tanio kupic to bierz.

Opublikowano

Oczywiście allegro odwiedziłem i ceny znam, choć te na allegro wydają mi sie wygórowane - nie uważasz? Tylko najbardziej zastanawiam się czy nie będzie problemu ze sprzedażą tego modelu kombajnu, nie chciałbym zamrozić gotówki. Jak by to był 1075 to wiedziałbym troche więcej, po zapoznaniu się z opiniami na forach, a o 1085 ludzie milczą. Dlatego proszę użytkowników o opinie na temat tej maszyny. Jutro jade go dokładnie obejrzeć. Może zastane kumpla w domu to mi powie co i jak, ale jakby go nie było to napiszcie na co zwrócić uwagę. Może skończy się tak że sprzedam bizona a zostawie JD.

Opublikowano

Gdybym mial taki wybór to Bizola bym pogonił a JD wyremontowac i zostawic w domu. 1075 a 1085 roznia sie glownie silnikiem,szerokoscia mlocarni i liczba wytrzasaczy co prowadzi do zwiekszonej wydajnosci i tyle. Co do cen to sa wygórowane i ludzie czasami wariują z cenami. Za taki stary kombajn realna cena jest 45-50 tys.

Opublikowano

Bizonem w tamte żniwa skosiłem ponad 100 ha praktycznie bez awarii. Silnik oryginalny, jeszcze nikt do niego łap nie pchał, leje do niego shela rimule 15W-40. Kabinke założyłem od forszaja z taką dmuchawą że czapke z głowy potrafi zwalić :lol: klima nie potrzebna :lol: i szkoda by mi go było sprzedać, zwłaszcza że mam w garażu trochę części do niego. Ale jak wezmę i naprawie JD to zobaczę może zmienię zdanie ( choć w pamięci mam 975 na którym zawiodłem się, sprzedałem go z pękniętym blokiem za 15 tys. dołożyłem 15 i kupiłem wtedy forszaja E 514 ).

Jutro go obejrzę i jak go wezmę to któryś będzie na sprzedaż.

Opublikowano

wydajność zależy od plonu. W godzinie, jeżeli już masz wprawe zrobisz spokojnie 12-14 ton na godzine, wszystko też zależy od odbioru, czy sypie się w biegu, itp. W JD serii 9xx, 10xx, 11xx itp. występowały różne pojemności zbiorników, pojemność zwiększała się przez zastosowanie nadstawek. Wiele cześci jest znormatyzowanych, z niczym nie ma problemu, aby tylko była kasa, bo niektóre części mają ceny zaporowe. Trzeba uważać przy zakupie, jeżeli kupi się trupa to kieszeń może później nie wytrzymać.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez RolnikMat
      Zainteresował mnie ten model kombajny marki JOHN DEERE. Czy moglibyście mi powiedzieć co nieco o nim. Jakieś dane techniczne chodzi mi tu o moc silnika, masę kombajnu, cena, awaryjność. Proszę nie dawać linków z przekierowaniem na 1450 cws.
    • Przez mikolaj12345678
      Witam szukam schematu elektryki kombajnu john deere 1072 1075
    • Przez poderwa
      Witam-po odpaleniu kombajnu nie działają żadne przełączniki od hydrauliki, to znaczy że nie mogę podnieść hederu ani załączyć młocarni itp. Ładowanie akumulatora gaśnie, gdzie szukać awarii ?
    • Przez damianus2222
      Witam mam pytanie do użytkowników kombajnów John Deere 1450 /1470 lub innych którzy mieli podobny problem. 
      Mam problem tego typu że, kombajn rano jest czyszczony obsługa codzienna na tip top jadę w pole kosze od 11 do ok 17/18 te 6/7 godzin i zaczyna mi się zapalać kontrolka powietrza dolotowego czyli żółta kontrolka świec żarowych, nad głową zapalają się 2 diody czerwona i żółta, gdy zejdę obrotami na 2 zakres gaśnie ujade kawałek indie znów zapala... Kody błedow to spn 1569, 1078, 1077 a fmi 31. Nie wiem w czym leży przyczyna, dodam że filtr powietrza jest nawet w ciągu dnia czyszczony tak po 5 godzinach . Proszę o pomoc lub rady 
    • Przez LulaszRol
      Witam posiadam kombajn 2254 ,miałem problem z ładowaniem po włączeniu świateł gubił ładowanie ale nie zawsze wymieniłem nawet alternator i prawie wykończyłem akumulatory, nie mówiąc wyłączającej się młocarni bo nie było odpowiedniego napięcia w instalacji. 
      Szukałem przyczyny dosyć długo jedynie na co się napotkałem grzebiąc to że po odłączeniu przewodów z D+ (wzbudzenie) było na nich napięcie 6,5V, sprawdziłem do kąd idą te przewody jeden prowadzi do kontrolki a drugi jest dla mnie zagadką  bo idzie do skrzynki pod silnikiem a tam połączony jest do przekaźnika k45 odpowiadającego za alarm biegu wstecznego, jedno z drugim nie ma nic wspólnego, przewód D+ wchodzący do przekaźnika otwiera (lub po prostu przechodzi) i wychodzi masą przez to jest spadek napięcia na wzbudzeniu po odłączeniu przekaźnika napięcie to okolice 12V. Czyli wszystko porządku 
      Na razie mam ładowanie na światłach również, zamontuje jeszcze woltomierz w kabinie.  Ciekami mnie ten dodatkowy przewód D+ czy ktoś pomylił się w fabryce ? wygląda jak te oryginalne przewody  czy może do czegoś to jest?
       
      Stąd moje pytanie do posiadaczy takich kombajnów czy też macie dwa niebieskie cienkie przewody wychodzące z D+ na śrubce m5 przy alternatorze?
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v