Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

jak nie ma rysy pomiędzy blokiem a korpusem pompy to zrób ją . Pompa jest połączona sprzęgiełkiem z podwójnym zębem ,więc nie da się inaczej włożyć jak powinna .  Demontaż zaczynasz od przewodów wtryskiwaczy i paliwowych  .  Odkręcasz trzy nakrętki m17  i jest twoja 

Opublikowano (edytowane)

A to sprzegielko z podwójnym zębem zostaje w rozrzadzie a pompa wychodzi? Bedzie nieruchome na zebach czy trzeba gdzies zaklinowac? W jaki sposób trzyma się oski pompy przez klin- może wylecieć do rozrzadu?

Edytowane przez Poznaniak
rozterki
Opublikowano

Reasumując podpowiedzi;

Odkrecam przewody. Odkrecam 3 śruby i wyjmuje , potem przy montażu tylko uwazac aby cecha się pokrywała na korpusie i bloku

To jest tam jakiś klin do tego sprzęgła co może mi wpaść do srodka ? bo ostatnio w 3p mi poleciała srubka do rozrządu gdy zakładałem pompę i jestem przewrazliwiony

Opublikowano
40 minut temu, Poznaniak napisał:

Reasumując podpowiedzi;

Odkrecam przewody. Odkrecam 3 śruby i wyjmuje , potem przy montażu tylko uwazac aby cecha się pokrywała na korpusie i bloku

To jest tam jakiś klin do tego sprzęgła co może mi wpaść do srodka ? bo ostatnio w 3p mi poleciała srubka do rozrządu gdy zakładałem pompę i jestem przewrazliwiony

montujesz do 3p a zetora nie ogarniasz?

Zetorki to nie żart tylko śmiech do łez

  • Like 1
Opublikowano

Kolego , NIc nie wypadnie -zejdzie tylko  sprzęgiełko  (obejma z frezem) łączące    wałek pompy z wałkiem rozrządu . Żaden klin  nie wypadnie bo nie łączy tych elementów 

Kolego , NIc nie wypadnie -zejdzie tylko  sprzęgiełko  (obejma z frezem) łączące    wałek pompy z wałkiem rozrządu . Żaden klin  nie wypadnie bo nie łączy tych elementów 

OBEJMA.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez KrowieBieszczady
      Witam 
      Mam problem z pompa hydrauliczna w ciągniku. Pompa jest w pełni sprawna, lecz jest spory przeciek na jednym z wałków przystawki. „Tradycyjni” pompiarze nie chcą podjąć się roboty gdyż wina leży w przystawce, a nie samej pompie.
      Posiada ktoś namiar na firmę/osobę, która podjęłaby się uszczelnienia/naprawy?
    • Przez ppiotr
      Może ktoś polecić dobry zakład naprawy pomp wtryskowych w powiecie Kaliskim lub w okolicy.
    • Przez zaxson
      Witam! Jak ustawic pompe commonrail perkins 1104d wiadomo rozrzad na znaki a pompe zablokowac w pkt zero ale skąd wiadomo czy aby nie jeszcze jeden pelny obrót wału korbowego🤔 bo 4 suw do pelnego cyklu pracy jednego tloka  potrzebuje 2 pelne obroty wału sa dwa czujniki  jeden na pompie drugi na wale 



    • Przez zwc18
      Witam 

      Panowie jest sprawa a mianowicie po odkręceniu dekla pod schodkami w Jumzie rolniczym moim oczom ukazał się tryb do napędu przystawki pomp jak w wersji budowlanej 
      Proszę powiedzcie mi czy da się go wyjąć bez rozpoławiania ? 
      Co się umordowałem i za chiny ludowe wyjść nie chce w prawą stronę  i tak myślę czy nie użyć piły szablastej do wycięcia sworznia 

      Help 
    • Przez stogi
      witam 
      mam problem z mf 699 a dokładnie z podnośnikiem szarpie przy podnoszeniu i bardzo wolno podnosi nawet gdy dodaje gazu praktycznie nie ma wielkiej różnicy 
      podobno da sie mu zwiększyć ciśnienie w układzie tylko jak?? próbował ktoś ?
      przy podpięciu do przyczepy wywraca bez problemu 10t na małych obrotach 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v