Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Pamiętałem tylko nie miałem czasu.

 

DSC03775.JPG

DSC03776.JPG

DSC03777.JPG

DSC03778.JPG

Jeszcze klika zdjęć. To jest w zasadzie wszystko co znalazłem na temat diagnostyki rewersu. Wrzucam foto z opisaną diagnostyką czujnika prędkości wom. Z tego co kojarzę jest taki sam jak ten od prędkości obrotowej w skrzyni przy pompie Którego błąd to 6-2. Sprawdź sobie w katalogu czy na pewno to samo.

DSC03779.JPG

DSC03780.JPG

DSC03781.JPG

Edytowane przez hubertuss
Opublikowano
Dnia 24.10.2018 o 07:12, hubertuss napisał:

Pamiętałem tylko nie miałem czasu.

 

DSC03775.JPG

DSC03776.JPG

DSC03777.JPG

DSC03778.JPG

Jeszcze klika zdjęć. To jest w zasadzie wszystko co znalazłem na temat diagnostyki rewersu. Wrzucam foto z opisaną diagnostyką czujnika prędkości wom. Z tego co kojarzę jest taki sam jak ten od prędkości obrotowej w skrzyni przy pompie Którego błąd to 6-2. Sprawdź sobie w katalogu czy na pewno to samo.

DSC03779.JPG

DSC03780.JPG

DSC03781.JPG

Wiem ze po dlugim czasie ale tak to juz jest. Wiec zrobilem pomiary wedlug ko strukcji i wyszlo mi ze cisnienie przy 2000 obr jest 21bar. Po za tym ze cisnienie na kazdym pomiarze wyszlo 21bar to testy wyszly pozytywnie, nie zrobilem tylko testu cisnienia oleju chlodzenia bo nie wiem ktory to czujnik i nie mam za bardzo jak odkrecic czujnika od wom, a ten przy prawym tylnym kole to jak sie sprawdza wystarczy sama rezystancja czy jakos inaczej? 

Opublikowano

Witam ponownie po długim czasie dopiero teraz zabrałem się za dalszy ciąg zabawy z moim ciągnikiem. Ściągałem górną pokrywę i ukazala mi się przekładnia nawrotna jest jakis sposób sprawdzenia czy to rzeczywiście ona jest zepsuta?

Patrząc na zdjęcie tarcze po lewej stronie (od strony silnika) mozna przesuwać natomiast w prawym "koszu" tarcze są sztywne czy tak powinno być?

Z góry dziękuję za wszystkie sugestie

IMG_20190515_124902.jpg

IMG_20190515_124900.jpg

IMG_20190515_124756.jpg

IMG_20190515_124806.jpg

IMG_20190515_124812.jpg

IMG_20190515_124831.jpg

IMG_20190515_124839.jpg

Opublikowano

Witam znów. Pewnie mnie ktoś zaraz skarci za pisanie postu pod postem no ale  ciągnik poskładany, biegi już wchodzą w miare normalnie ale na luzie delikatnie jedzie do tyłu i moje pytanie czy te tarczki się same wyrobią czy trzeba nim rozjechać i popuścić koszyki z tarczkami ( zakręciłem je ręką i na kleju tak aby miały lekki luz.  Oraz zauwałyłem że po całej tej wymianie teraz szarpie jak głupi gdy przerzuca się rewers nie używając sprzęgła. Zjawisko wyglada mi tak, że od razu otwiera elektrozawór w całości a moim zdaniem (predzej tak bylo-przynajmniej takie było moje odczucie) ze otwierało go wolniej ale za to plynnej. Da się to jakoś skalibrować? ( kręcenie potencjometrem pod dzwignią rewersu niewiele daje, a w zasadzie nic) . Chyba, że prędzej była jakaś nieszczelność i przez to ciśnienie wytwarzało się wolniej ale za to plynnej, a po wymianie uszczelnień ( które wymieniłem razem z tarczkami) wycieki ustały i teraz działa tak jak powinno, czyli że od razu te 22bary trafiają na "tłoczysko" tych koszykow? 

Opublikowano (edytowane)

Żadko wchodzę na to forum. nie wiem dlaczego szarpie. Jedyne co ci mogę pomóc to zdjęcia z serwisówki odnośnie rewersu. Musisz posłużyć się tłumaczem google jeśli nie znasz angielskiego. A i to tłumaczenie może nie być dokładne. Tarczki były powyginane ponieważ uszczelnienia nie trzymały ciśnienia i następował poślizg. Przegrzały się i zdeformowały.

Gdyby udało ci się ustalić dlaczego szarpie napisz. Może komuś się przyda.

 

 

 

 

 

 

DSC04541.JPG

DSC04542.JPG

DSC04543.JPG

DSC04544.JPG

DSC04545.JPG

DSC04546.JPG

DSC04547.JPG

Edytowane przez hubertuss
Opublikowano

To będzie śmieszne ale szarpał ponieważ tarcze te metalowe które zakupiłem (niby orginalne) były grubsze o około 0,3mm każda co w sumie dało na tyle dużo że oba kosze tarły o siebie czyli chciał ciągnąć do przodu i jednocześnie do tyłu. To już wszystko naprawione i śmigało aż do wczoraj...

A wczoraj podczas koszenia kosiarka bijakowa ciągnik w pewnym momencie po prostu stanął biegi idzie wrzucać bez problemu ale  ciągnik nie ciągnie, sprawdzałem napięcia na cewkach od rewersu i nie ma żadnej reakcji dzień prędzej migała kontrolka 6-1 ale ciągnik dalej jeździł bez zarzutow. Więc spojrzałem dziś co to za błąd na kartce która wrzuciłeś i wyszło na czujnik obrotów silnika co za tym idzie przemierzyłem rezystancję na czujniku na pompie oraz na wałku i co ciekawe wyszło mi że w ogóle nie ma przejścia, a powinno byc o ile dobrze doczytałem około 350 Ohm pomiar rezystancji wykonałem dobrze - nie robiłem tego pierwszy raz i oczywiście na wszelki wypadek wykonałem pomiar czegoś innego i miernik działa. I pytanko czy wymieniac oba czujniki?

Opublikowano

Tylko ten przy pompie. Prędkości wom najwyżej nie będzie ci pokazywał. Mam faktury napraw swojego od nowości wykonywanych przez poprzedniego właściciela. I czujniki niestety leciały dość często w tym ten prędkości. Niestety chyba tanie nie są. Prędkość wom ci pokazywał? Bo jeśli nie to masz kolejny dowód, ze twój pomiar był prawidłowy.

Opublikowano

Za czujniki dałem 320zl za szt, dzisiaj je założyłem oczywiście pierw przemierzyłem z czystej ciekawości i nowe mają około 1100ohm wymiana tego od wom to czysta masakra przy moim zaczepie i siłownikach od podnośnika ale jakoś się obeszło bez demontażu wszystkiego i póki co śmiga jak "ta lala".

Teraz odbiegne trochę od tematu no ale co do prędkości WOM to powinno ja pokazywać na liczniku analogowym czy na wyświetlaczu bo jak na wyświetlaczu to mi pokazuje tylko error 8 i nic po za tym. Z tego co kiedyś wyczytałem to error 8 jest praktycznie nie do naprawy albo było to nieopłacalne. Masz może jakieś doświadczenie w tym temacie? 

Opublikowano

MI w 4255 pokazywało. Teraz mam 4270 i na wyświetlaczu chyba jest zero. Chyba bo nie pamiętam. Podejrzewam, że czujnik też się skończył. Oczywiście pokazuje na wyświetlaczu elektronicznym. 

Daj jakiś namiar gdzie kupiłeś czujniki.

Opublikowano

Sklep "lanz" Wielowieś nie wiem czy prowadzą sprzedaż wysyłkowa ale jak cos to mam do nich 30 min drogi.

Na końcu nr katalogowego masz o ile dobrze pamiętam M92 ale są to numery zamienne z M91 i M93 ja miałem stary z M91 a teraz mam M93 i śmiga aż miło- oczywiście reszta nr taka sama. Oni mi też załatwiali części do mechanizmu załączania przedniego napędu takie dwie tuleje zazębiające sie i też wszystko pasowało. Mają umowę z Krampem więc wszystkie uszczelnienia i te dziwne plastikowe pierścionki też załatwiają jak nie ma ich na internecie a jak nie ma w pl to ściągają zza granicy tylki to wtedy trwa kilka dni. Z cenami bywa różnie są rzeczy nawet tańsze jak na internecie - no te czujniki i są też droższe.

Opublikowano

Witam wszystkich ponownie, mam tylko pytanie jakie ciśnienie powinno być na wyjściu hydraulicznym w 4255 170bar? I czy da się coś zrobić z error 8 na wyświetlaczu?

Opublikowano

Wyświetlacz czy bardziej licznik do elektronika. Może być taki co liczniki cofa lub podobny. Ale nie wiem czy coś naprawi. Nowy licznik u Korbanka 3 tysiące. Cena z przed kilku lat. W moim tez padł. Ale właściciel poprzedni wymienił na nowy a mi dał stary. Być ,może padł sam wyświetlacz może odkleiła się taśma. Trzeba do fachowca sam nic nie zrobisz.

Opublikowano

A o tym ciśnieniu coś mi powiesz bo chce na przód wrzucić PTO hydrauliczne do takiej maszyny do czyszczenia drenów? I potrzebuje minimum 170bar i 60l/min info o l/min znalazłem że 4255 ma 66l/min ale o ciśnieniu nic nie znalazłem a jak zmierzę to chce dla porównania wiedzieć czy mam dobre?

Opublikowano (edytowane)

Ciśnienie coś koło tego będzie. o ile ciągnik ma sprawną hydraulikę. Wydatek osiągniesz o ile zblokujesz do pomocy pompę podnośnika tą dźwigienką przy zmianie prędkości wom.

Konedata podaje nawet 210 bar ciśnienia. Mogę popatrzeć w instrukcji co i jak ale to w niedzielę dopiero po południu jak nie zapomnę.

Edytowane przez hubertuss

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez masseyferguson255255
      Witam. Mam problem dziś podczas wyjazdu w czasie jazdy (10metrów) wyskoczył dźwignia sterowania reduktorem i wskoczył tak jakby luz, choć bieg był włączony, teraz w ogóle nie reaguje na biegi na każdym biegu jak na luzie i na biegach szosowych i na terenowych, proszę o pomoc co jest grane. z góry wielkie dzięki.
    • Przez andrewk
      Witam, do sprzedania instrukcja obsługi do traktorów Massey Ferguson 6110 - 6190 w języku polskim. Gratis dla kupującego dorzucam instrukcję napraw do powyższych modeli w formie pdf (ang).
       
      Cena 70zł + wysyłka
       
      Chęć zakupu kierujcie wysyłając mi wiadomość
       
      Pozdro
       
       


       
       
      ___________________________________________________________________________________________________________
      AgroDane.pl - portal poświęcony specyfikacjom maszyn rolniczych takich jak ciągniki rolnicze, kombajny zbożowe oraz ładowarki teleskopowe. Dane techniczne, porównania modeli oraz opinie w jednym miejscu. Użytkownik agrofoto wszystkim poleca tą stronę z całego serca 
       

    • Przez karolox
      Witam, od pewnego czasu nie działa mi ogrzewanie w ciągniku massey ferrguson 3635 2013r. Przyjechał serwisant, i powiedział że trzeba zaworek wymienić co otwiera żeby płyn mógł iść na nagrzewnicę, (u góry w dachu) . Wymontowałem go, wymieniłem, i nadal nic, jak nie grzeje tak nie grzeje. Płyn ciągle uzupełniony do maksimum, dodam, że po zdjęciu węzy przy nagrzewnicy u góry wyleci z węza może kieliszek płynu, może nawet nie, i stąd moje pytanie, co może być powodem? Może miał ktoś już taki przypadek? Czy możliwe ze pompa nie daje ciśnienia żeby płyn mógł iść do nagrzewnicy do góry w dachu? Serwis nie umie pomóc, bądz nie chce, ręce opadają, zima jest a ogrzewania brak. Dodam, gdy ciągnik jest nagrzany prawidłowo. Możliiwe że są jakieś zaworki gdzieś, co nie przepuszczają płynu na nagrzewnicę? jeśli są, i ktoś miał taki problem, proszę o podpowiedz, z góry dziękuję  
    • Przez andrewk
      Do sprzedania posiadam instrukcję do MF 6110 - 6190. Kupiona za dużo wyższą kwotę, przeczytana i odłożona. Stan jak NOWY. Cena 40zł + 15zł wysyłka. Dla agrofotowiczów równe 50zł.
      Link do aukcji : http://allegro.pl/massey-ferguson-instrukcja-obslugi-6110-6190-i7145241669.html
       
      ____________________________________________________________________________________________________________
      AgroDane.pl - portal poświęcony specyfikacjom maszyn rolniczych takich jak ciągniki rolnicze, kombajny zbożowe oraz ładowarki teleskopowe. Dane techniczne, porównania modeli oraz opinie w jednym miejscu. Użytkownik agrofoto wszystkim poleca tą stronę z całego serca
    • Przez aga19892010
      Może ktoś z was wymieniał lub wie jak to zrobić-muszę wymienić rewers w mf 8140 ?nadmienię,że nie jeździ do przodu ,tylko wstecz-kupiłem uszkodzony -proszę o podpowiedzi ale tylko osób które naprawdę coś wiedzą a nie tylko domniemają,z góry dziękuje
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v