fireseba

Zaslepienie EGR

Polecane posty

fireseba    224

Witam

Czy wystarczy zaslepic dolot EGR czy tez trzeba zmienic wartosci programowo? 

Kto ma sama zaslepke bez zmiany programowej, jak dlugo i czy wystepuja jakies niepozadane skutki tego zabiegu?


Sprzedam wode w proszku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fireseba    224

Temat w dziale ciagnikow Fendt wiec chyba nie w maluchu. Obecnie odkrecilem cieglo od zaworu egr w 412 z 2012r i nie sypie bledami, wydaje sie ze jest ok. Pytanie dotyczy osob od dawna praktykujacych te rozwiazanie w silnikach od 2007r. Jak ma sie odlaczenie EGR a sterowanie przeplywomierzem?


Sprzedam wode w proszku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    7975

tak sie ma ze jak EGR jest zamknięty na skutek fizycznego zaślepienia go lub zapchania to silnik nie zaciąga spalin a na to konto zaciąga więcej powietrza i przepływka to widzi, i w zależnosci od systemu, albo wywala błąd, albo kontrolke silnika, tryb awaryjny, albo po prostu nic się nie dzieje, podaje wtedy dawkę paliwa odpowiadającą ilosci powietrza którą zmierzy przepływka, w drugą stronę jeżeli EGR się zatnie w pozycji otwartej to jest analogicznie tyle że na odwrót. W silnikach z przepływką podaje mniej paliwa bo zasysa mniej powietrza, ciągnie spaliny, w silnikach bez przepływki będzie kopcił, bo dawka jest "bardziej stała" i brakuje mu wtedy powietrza do dobrego spalania a co za tym idzie mocy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fireseba    224

Nic sie nie dzieje, zadnych bledow. Tylko czy nic sie nie stanie? Czy  nie wplynie to negatywnie na kompresje czy temperature silnika?


Sprzedam wode w proszku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AchimR    24
Dnia 14.10.2018 o 23:25, fireseba napisał:

Nic sie nie dzieje, zadnych bledow. Tylko czy nic sie nie stanie? Czy  nie wplynie to negatywnie na kompresje czy temperature silnika?

Nic się nie stanie


Chiptuning oraz hamownia WOM. Elektryka i elektronika w maszynach rolniczych.
Usuwanie SCR, DPF i EGR w maszynach rolniczych i samochodach ciężarowych.

Tel. 501 923 349    Dołącz do nas na www.facebook.com/TractorPowerPL

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez krzysztofz14
      Witam
      Posiadam zetora 11441 od dwóch lat.Silnik słabo reagował na pedał gazu poniżej 1500 obr/min ale znalazłem na to sposób.
      Wszystkiemu winna rurka od kolektora wydechowego do ssącego.
      Ten wynalazek powoduje turbodziurę .Przy niskich obrotach w kolektorze wydechowym jest małe ciśnienie by poruszyć turbinę
      dodatkowo obniżone przez wspomnianą rurkę. Ciągnik dymi czarnym dymem i nie wchodzi na obroty.Najlepiej byłoby zaślepić ?ą rurkę ?
    • Przez FOX2
      Witam serdecznie,
       
      Na portalu Vimeo znalazłem ciekawy filmik, stworzony przez ekipę Agromachiny z kanału TVN Turbo. Jest to ósmy odcinek, drugiego sezonu agromachiny.
      Między 6:18 a 16:35 prowadzący testują i porównują dwa ciągniki New Holland posiadające różne systemy ograniczające emisję spalin.
       
      Testy miały na celu porównać ogólne charakterystyki silników, maksymalne moce i momenty obrotowe, zużycia paliwa oraz odpalenie, przy -14 st. C, ciągnika wyposażonego w system SCR.
       
      Link do video --> www.vimeo.com/31774343
       
      Mam nadzieję, że się spodoba.
      Miłego oglądania
       
      Pozdrawiam,
      Darek
    • Przez MichalM1
      Witam. Chciałbym się pozbyć systemu EGR (bo chyba taki był montowany w moim Zetorze). Jestem laikiem jeżeli chodzi o silnik, dlatego moje pytanie. Czy przewód/ rura łącząca, wskazana na zdjęciu zamieszczonym poniżej, odpowiada za EGR? Czy ktoś już ją zaślepiał i czy nie spowodowało to wzrostu temperatury silnika? Z góry dziękuję za odpowiedzi.
       
      http://docs.google.c...dit?usp=sharing - link do zdjęcia
      http://imageshack.us...s/547/r7xl.png/
    • Przez TegoNic
      Witam, czy komuś na forum udało się w perkinsie 1104d 44ta pozbyć recyrkulacji spalin egr w tym silniku.
    • Przez MalopolskaAgrovision
      Witam, czy ktoś z użytkujących ten ciągnik również zmienial w nim juz turbo,kolektor,haki,  ma problemy z EGR, i z spadającymi belkami z tylnej ośki oraz  czy miał problem z wiskozą ?? czy to tylko ten egzemplarz taki jest, dodam że ciągnik z 2010-11 i bedzie mial juz z 5tyś godzin 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj