-
Podobna zawartość
-
Przez krzysztofz14
Witam
Posiadam zetora 11441 od dwóch lat.Silnik słabo reagował na pedał gazu poniżej 1500 obr/min ale znalazłem na to sposób.
Wszystkiemu winna rurka od kolektora wydechowego do ssącego.
Ten wynalazek powoduje turbodziurę .Przy niskich obrotach w kolektorze wydechowym jest małe ciśnienie by poruszyć turbinę
dodatkowo obniżone przez wspomnianą rurkę. Ciągnik dymi czarnym dymem i nie wchodzi na obroty.Najlepiej byłoby zaślepić ?ą rurkę ?
-
Przez FOX2
Witam serdecznie,
Na portalu Vimeo znalazłem ciekawy filmik, stworzony przez ekipę Agromachiny z kanału TVN Turbo. Jest to ósmy odcinek, drugiego sezonu agromachiny.
Między 6:18 a 16:35 prowadzący testują i porównują dwa ciągniki New Holland posiadające różne systemy ograniczające emisję spalin.
Testy miały na celu porównać ogólne charakterystyki silników, maksymalne moce i momenty obrotowe, zużycia paliwa oraz odpalenie, przy -14 st. C, ciągnika wyposażonego w system SCR.
Link do video --> www.vimeo.com/31774343
Mam nadzieję, że się spodoba.
Miłego oglądania
Pozdrawiam,
Darek
-
Przez MichalM1
Witam. Chciałbym się pozbyć systemu EGR (bo chyba taki był montowany w moim Zetorze). Jestem laikiem jeżeli chodzi o silnik, dlatego moje pytanie. Czy przewód/ rura łącząca, wskazana na zdjęciu zamieszczonym poniżej, odpowiada za EGR? Czy ktoś już ją zaślepiał i czy nie spowodowało to wzrostu temperatury silnika? Z góry dziękuję za odpowiedzi.
http://docs.google.c...dit?usp=sharing - link do zdjęcia
http://imageshack.us...s/547/r7xl.png/
-
Przez TegoNic
Witam, czy komuś na forum udało się w perkinsie 1104d 44ta pozbyć recyrkulacji spalin egr w tym silniku.
-
Przez MalopolskaAgrovision
Witam, czy ktoś z użytkujących ten ciągnik również zmienial w nim juz turbo,kolektor,haki, ma problemy z EGR, i z spadającymi belkami z tylnej ośki oraz czy miał problem z wiskozą ?? czy to tylko ten egzemplarz taki jest, dodam że ciągnik z 2010-11 i bedzie mial juz z 5tyś godzin
-