Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie nie wiedziałem gdzie napisać taki temat wiec napisałem go tu ;] jak tam macie przekonanie co do smarowanie silnika na wysokich pryzmach 2 metrowych ??  jak myślicie odczuje takie coś silnik ?? czy zajechał ktoś z was już silnik przy ubijaniu kopca ?? 

Opublikowano
@up nie pierdziel,jakoś ciągniki też pracują w terenach górskich i chodzą,pozatem raz do roku raczej mu nie zaszkodzi.Tylko ja bym sprawdził przed pracą poziom oleju i ewentualnie uzupełnił do maxa
Opublikowano
Z tego co pamiętam czytałem homologacje od jakiegoś silnika duetz 4cyl z turbo to tam były podane kąty pod jakimi może pracować dany silnik i były coś ok 40 stopni przód tył i chyba 35 na boki tak więc generalnie jak masz stan oleju silnik i skrzynia to nie zrobisz krzywdy, w ursusach i zetorach też było wyraźnie podane w instrukcji ile zwiększyć oleju w skrzyni na teren mocno górzysty
Opublikowano

Tak właśnie się robi olej na max ale tak ciekawości pytam bo być morze ktoś załatwił tak silnik, morze jakby stał na dużym przechyleniu przód w gorze i gazował nim to morze wtedy mogło by się coś dziać

Opublikowano

Lepiej z mądrym zgubić jak z głupim znaleźć ...

nie znalazłem podobnego tematu takiego, normalnie się człowiek pyta bo byc morze miała miejsce taka sytuacja a tu  jakiś znawca się musi odezwać,  a tobie jak przeszkadza to wcisnij start wyłącz komputer albo chociaż uśpij ... a nie będziesz tu siorbał jak kaczor gnojówkę,  czym ubijasz kiszone ??

nie wszyscy jada jednakowo na pryzmę jeden wbije biega najmniejszego i gaz do dechy a inny szybszego

Opublikowano
12 godzin temu, adamek1942 napisał:

Tak właśnie się robi olej na max ale tak ciekawości pytam bo być morze ktoś załatwił tak silnik, morze jakby stał na dużym przechyleniu przód w gorze i gazował nim to morze wtedy mogło by się coś dziać

Kolego , nagminnie walisz błąd w "morze" . Morze przez rz ma fale i wodę , tu użyj ż .

Opublikowano
16 minut temu, adamek1942 napisał:

Lepiej z mądrym zgubić jak z głupim znaleźć ...

nie znalazłem podobnego tematu takiego, normalnie się człowiek pyta bo byc morze miała miejsce taka sytuacja a tu  jakiś znawca się musi odezwać,  a tobie jak przeszkadza to wcisnij start wyłącz komputer albo chociaż uśpij ... a nie będziesz tu siorbał jak kaczor gnojówkę,  czym ubijasz kiszone ??

nie wszyscy jada jednakowo na pryzmę jeden wbije biega najmniejszego i gaz do dechy a inny szybszego

Od czternastu lat ubijam pryzmy tym samym ciągnikiem nie tylko u siebie i jakoś nic nie dzieje się złego z silnikiem. 

W orce też masz ciągnik przechylony w jedną bądź w drugą stronę i to na dłuższych dystansach. 

@zetorki12 "iórz" przestań wytykać błędy innym. ;)

Opublikowano

primo o taką odpowiedz mi chodziło właśnie masz + ja tak tylko się zastanawiałem kiedyś czy smarowanie jest w tej pozycji czy smok zasysa olej tyle w temacie hehe

zetorki 12 popełniłem błąd jak każdy inny użytkownik tez moŻe popełnić ..  trochę pospiechu i niedopatrzenia  ale co to ma do tematu to nie wiem heh

Opublikowano (edytowane)

Nic , ale lepiej wygląda . Powiem jako ciekawostkę , (może nie wiesz) że były Zetory z dzieloną przegrodami miską olejową na tereny górskie . Pryzma to nic . Pomyśl że wiele maszyn i urządzeń na co dzień pracuje w terenach górskich i dają radę . Trochę więcej oleju i do przodu .

Edytowane przez zetorki12
Opublikowano (edytowane)
6 minut temu, adamek1942 napisał:

primo o taką odpowiedz mi chodziło właśnie masz + ja tak tylko się zastanawiałem kiedyś czy smarowanie jest w tej pozycji czy smok zasysa olej tyle w temacie hehe

zetorki 12 popełniłem błąd jak każdy inny użytkownik tez moŻe popełnić ..  trochę pospiechu i niedopatrzenia  ale co to ma do tematu to nie wiem heh

Jakby smok nie zasysał oleju to zaraz lampka kontrolna od ciśnienia oleju by się zaświeciła. 

Co do reszty temu to musisz na to patrzeć z przymrużeniem oka ;)

Edytowane przez PRIMO
Opublikowano

zetorki12 yjs no o tych przegrodach to nie słyszałem, mi nie chodzi o tylko zetora tylko ogólnie o wszystkie ciągniki  i maszyny może źle się wyraziłem w temacie, pamiętam jak ojciec kupował bizona to jeden właśnie miał zatarty silnik od dużego przechylenia (teren górzysty)

priomo no właśnie jakby oleju nie zassał smok to zaraz ciśnienie spada i kontrolka się zaświeci,  ale żarty muszą być hehe

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez szop01
      Witam wszystkich forumowiczów.
      Posiadam ciągnik Renault Ares 630 125 km i ostatnio pojawił się problem.
      Po odpaleniu ciągnika z odmy olejowej i korka wlewu oleju leci coś takiego jak para wodna i jest to bezwonne.
      Jaka może być tego przyczyna?
    • Przez kamil000
      witam, potrzebuje pilnej pomocy w sprawie zetora 7211, moim problemem jest wysokie ciśnienie oleju bo wynosi ono 6,5bar na zimnym czy ciepłym silniku/przy wysokich/niskich obrotach nie ma znaczenia, ciśnienie jest cały czas w tej granicy czyli stałe. Zakładałem dwa  zegary na każdym jest to samo, zakładałem nowy zawór ten przy pompie pod misko olejową to się zmniejszyło właśnie na 6,5bar z 7bar(na starym zaworze). Wiem jednak że takie ciśnienie to na zdrowie mu nie idzie, dlatego moje pytanie co może być nie tak? dodam że takie ciśnienie w silniku mam po kapitalnym remoncie.
    • Przez Blusik
      Witam 
      Mam pytania jaka podkładka ma znajdować się pod korkiem zlewu oleju w silniku 1hc102 chodzi mi o średnice.
      Jak również o gwint jaki jest w pompie pz63a ponieważ musze odkręcić wąż.
       
      Pozdrawiam 
    • Przez Manio221
      Mam pytanie znalazłem silnik do MF 2620 od kombajnu class senator typ silnika Perkins A6. 354,4 czy będzie pasował? Proszę o pomoc. Niby takie same typy silników  😉
    • Przez Darek43
      Witam mam problem z ciśnieniem oleju po remoncie zapala się kontrolka od oleju A przed nie paliła się czy to może być wina pompy  olejowej.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v