Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hey mam renówkę 103.54 i ostatnio wpatrzyłem się że na wskaźniku obrotów silnika w miejscu gdzie zmienia się liczba motogodzin to na ostatnim miejscu (licząc od lewej) zmienia się na trójkącik lub kwadracik co to oznacza?

IMG_20180821_165245.jpg

IMG_20180821_165324.jpg

Opublikowano

ja na początku obstawiałem że zmienia się w momencie zbyt dużego obciążenia silnika i podpowiada żeby zredukować bieg lub ze silnik jest na optymalnych obrotach ale wycofałem się z tej teorii. To zmienia się w miarę szybko w ciągu minuty ze dwa razy, rożnie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez crickmaverick
      Witam, mam problem nie moge sciagnac ramion od podnosnika w renautl 103,54 tych gornych co sa na wałku z wielofrezem ma moze ktos jakis pomysł bo sciagaczka ani drgnie, czy mozna w to pukac młotem czy w ogole idzie to sciagnac bez zdejmowania plecaka z skrzyni, dodam ze uzywałem płynów penetrujacych, myslałem tez zeby podgrzac te ramiona palnikiem acetylenowym jesli ktos sciagał te ramiona niech powie jak.
    • Przez kamiljaro
      Witam, case 5150 1996r. skrzynia powershitf polbiegi zmieniane w dźwigni zmiany biegów licznik ten najbardziej cyfrowy.
      Licznik wskazuje mi na  wolnych obrotach 280 a przy maksymalnych obrotach około 600. Orientuje sie ktoś jak mogę to przestawić lub co może to powodować 
    • Przez Krzysw5
      Witam wszystkich,
      Ciągnik Renault 103.54, od jakiegoś czasu przy załączonym przednim napędzie oraz przy skręcie słychać jakby trzaski wydobywające się z napędu. Widać nawet po  przednich  kołach, tak jakby trochę stopniowały. . Rozebrałem przedni most, wszystko wygląda ok, nie ma śladów żeby coś przeskakiwało na trybach. Zwolnice planetarne w porządku, koło talerzowe z wałkiem atakującym również, zęby jak nowe. Na satelitach w mechaniźmie różnicowym również nic nie widać - tryby jakby nowe. Dziś zdjąłem przystawkę, sądząc że tam coś znajdę, ale tryby też w dobrym stanie, jedynie wzdłużny luz na ośce. 
      W przednim moście zauważyłem też poluzowane śruby koła talerzowego, tzn odkręciłem je ręką, ale nie były na tyle luźne, żeby koło latało i jeździło po zębach, ruszało się jedynie 2 mm tam i z powrotem  ze względu na to, że otwory są większe od śrub.
      Czy ktoś może miał już taki problem. Renówka służy mi już kilka lat i jeżeli chodzi o napęd to nigdy nie było nic słychać.
      W tej chwili jest wszystko rozebranie i nie wiem czy składać, czy ewentualnie coś wymienić.
        
    • Przez jelonek6620
      John deere 2266 . Podczas koszenia  zawiesza się wyświetlacz obrotów silnika ,młocarni i wiatru.wyświetlacz nie reaguje na zaden przycisk,Po zgaszeniu silnika i ponownym włączeniu zapłonu wyświetlacz nic nie wskazuje i wszystkie parametry się kasują  . Po wprowadzeniu od nowa wszystkich parametrów i odpaleniu wszystko dziła  przez około godzine (różnie czasami dłużej) i problem powraca. Miał ktoś taki przypadek , lub ktoś wie co może być przyczyną. Proszę o pomoc bo żniwa  w trakcie 
    • Przez rabit500
      Witam Forumowiczów
      Zwracam się do was z pytaniem  odnośnie wskazań obrotów w dominatorze 88s, poprostu ich nie ma (ani silnika ani młockarni wskazówka od obrotów poprostu umarła). Na przycisk zmiany wskazań też nie reaguje. Gdzie szukać przyczyny? jak sprawdzić czy obrotomierz wogóle działa. Jakiś schemat  wiązki od obrotów czy coś podobnego. Albo jak pospinać żeby były na ten moment żeby przynajmniej pokazywał obroty młockarni.
      Jeśli był taki temat proszę o podrzucenie linku, bo osobiście ni nie znalazlem co pomogłoby rozwiązać problem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v