Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Skrzynia była remontowana wymieniłem sprężynkę,kulkę,listwę blokującą,założyłem nowy wałek wodzika i nic biegów nie wyrzuca tylko ten rewers.
Opublikowano
Niestety nie orałem ostatnio trochę przestawiałem wtedy tą blokadę ale to nic nie dało i wyskakuje dalej,chyba będę musiał rozbierać skrzynię z powrotem bo już nie wiem co mu dolega.
Opublikowano
tak na oko nie ustawisz tego . najlepiej jest wyciągnąć pierwszy wodzik , kulkę i sprężynę . wtedy widzisz jak porusza się ta listwa co blokuje biegi . i dopiero teraz ustawiasz ciegielkiem tak aby przy puszczonym sprzęgle był cały otwór zasłonięty przez tą blokadę.
Opublikowano
Trzeba będzie tak spróbować ale chyba to coś z rewersem bo jak przeżuce zadaleko wajche to zgrzyta dopiero jak troche cofne to dopiero ciągnik rusza.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez KOSTEK12
      Witam,czy po zatrzymaniu ciągnika rewers mechaniczny powinien delikatnie zgrzytać ,oglądałem ostatnio Valmeta 6300 i właśnie tak się dzieje,nie jest to mocny zgrzyt ale jednak wyraźnie słychać, dodam że przerzuca się bez większych oporów
    • Przez Kamilc360pL
      Snapchat-1391671675.mp4 Witam mam problem mianowicie zatrzymałem się ciagnikiem wrzuciłem luz wyszedłem z kabiny po ponownym wejściu wbiciu biegu ciągnik nie reaguje. Wszystko inne jest sprawne. Po przelaczeniu rewers na położenie jazdy w tył nic się nie dzieje w przod też. Półbieg został w jednej pozycji i nie przełącza się. Proszę o pomoc i z góry dziękuję 
    • Przez ZetorTeamPL
      Poleca ktoś zetora proxime 95 power ? z 2011 roku?
    • Przez pikas4
      Witam , zwracam się do wszystkich posiadaczy władimirca z turem o podzielenie się swoimi patentami z poprawieniem mocowania tegoż tura. Fabryczne polskie mocowanie nie jest zbyt idealne, tanie w wykonaniu, i mimo że dolna rama ciągnika zrobiona jest z grubej ścianki , to mocno pracuje. Sam posiadam władka klasycznego z mocowaną na sztywno do ramy obudową akumulatora, natomiast maska spięta jest gumowymi zapinkami jak w c330. Jak się napełni łyżkę to widać jak maska odsuwa się od obudowy nawet o 2-3 centymetry. Najwyższy czas coś z tym zrobić bo nawet śruby mocowania poduszek do silnika potrafią się w tych warunkach luzować.

      Ja wstępnie myślę czy nie zrobić z mocowania pełnego trójkąta czyli poprowadzić pod ramą silnika profile równolegle z rurkami ramy a następnie połączyć je bezpośrednio z mocowaniem obciążników przednich tak aby złapać jedną śrubą również pręty wsporników tura. Oczywiście dodatkowo profile zostaną spięte jarzmami z oryginalną ramą (jeden od strony sprzęgła i drugi od  strony rozrządu). Jak myślicie czy to dobry pomysł czy też zbyteczne zmartwienie.

    • Przez damiex90
      Witam, ostatnio ułamała mi się taka dźwigienka przy rewersie w ciągniku same explorer. Pytanie brzmi jak to coś na zdjęciu może się nazywać albo jakiś numer katalogowy..
      1.xps
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v