Skocz do zawartości
News
seba25

t25 wyskakujący rewers przy zjeździe z góry

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
seba25    3
Witam mam problem z rewersem, wyskakuje tylko podczas zjeżdzania z góry przy podjeździe nie ma takiego problemu proszę o porady.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    44

sprawdź stan sprężynek blokujących biegi, jak nie pomoże to rozbiórka skrzyni biegów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seba25    3
Skrzynia była remontowana wymieniłem sprężynkę,kulkę,listwę blokującą,założyłem nowy wałek wodzika i nic biegów nie wyrzuca tylko ten rewers.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

volvo    44

bo na rewers idzie największe obciążenie...blokada biegów dobrze wyregulowana?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seba25    3
wkręciłem tą dzwigienkę prawie do końca ale nie wiem jak to powinno być prawidłowo ustawione

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    44

tak by tylko przy wciśnietym do końca pedale sprzęgła dało sie włączyć biegi. musisz to sprawdzić ja jest w twoim rusku.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seba25    3
Tylko że jak przytrzymam dzwignie od rewersu to nie wyskoczy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    44

sprawdź działanie tej blokady biegów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seba25    3
Niestety nie orałem ostatnio trochę przestawiałem wtedy tą blokadę ale to nic nie dało i wyskakuje dalej,chyba będę musiał rozbierać skrzynię z powrotem bo już nie wiem co mu dolega.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateuszu18    4
tak na oko nie ustawisz tego . najlepiej jest wyciągnąć pierwszy wodzik , kulkę i sprężynę . wtedy widzisz jak porusza się ta listwa co blokuje biegi . i dopiero teraz ustawiasz ciegielkiem tak aby przy puszczonym sprzęgle był cały otwór zasłonięty przez tą blokadę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seba25    3
Trzeba będzie tak spróbować ale chyba to coś z rewersem bo jak przeżuce zadaleko wajche to zgrzyta dopiero jak troche cofne to dopiero ciągnik rusza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateuszu18    4
to źle ustawiony cały mechanizm rewersu . przesunięty za bardzo w prawo bądź lewo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez MotoMaszyny_pl
      Cześć,
      Już pisałem w innym wątku, że razem ze wspólnikiem tworzę serwis darmowych ogłoszeń rolniczych. W serwisie widnieją ogłoszenia z różnym ciężkim i drogim sprzętem (m.in. maszyny rolnicze, ciągniki, kombajny i inne).
      W związku z tym, że spotkaliśmy się już z próbami oszustwa chcielibyśmy zagłębić się bardziej w temat bezpieczeństwa transakcji. Chcemy stworzyć i umieścić na stronie treściwe informacje odpowiadające na pytanie: na co uważać przy kontakcie i zakupie (lub sprzedaży) maszyny rolniczej?
      I tutaj przydałaby mi się pomoc... 
      Chciałbym, żebyście napisali czy macie jakieś znane przykłady oszustw. 
      Wiemy, że trzeba uważać na zaliczkę...
      ...co jeszcze?
       
    • Przez karoleeeq
      Witam chciałbym pomalować swojego t25 maskę błotniki itp narazie tylko to bez silnika. Jakie farby polecacie i jakie odcienie i czy podkład też dawaliście. Malował będe sprężarką z góry dzięki za odpowiedzi  
    • Przez msnirk
      Witam wszystkich na tym forum pisze tu pierwszy raz wiec wybaczcie za błędy. Mam ciagnik fendt  farmer 209S 2007r mechaniczna skrzynia biegowt  mam go rok i od zakupu jest z nim  problem dymi przy zapalaniu na biało czasem bardziej szary dym. Dym  ukazuje się  przy zapalaniu  cieplego silnika. Gdy ciagnik stoi cała noc ,rano go zapale bez żadnych dymów. Podczas pracy i największych obciążeń silnik nie kopci. Filtr oleju i olej silnikowy był wymieniony.  Były  wymieniane końcówki wtryskowe gdyż laly i regulowane luzy zaworowe na dwóch prawie nie było luzow. Silnik o oznaczeniu silnika BF4L914. Dodam jeszcze że czasami tak jak by nie było czuć  mocy  w nim.  Podczas użytkowania  go przez okres roku zdarzyły  mi się z cztery sytuacje że  po zgaszeniu gdy pracował  kilkanaście godzin  nie moglem go zapalić rozrusznik kręcił ale tak jak by nie było  paliwa po odczekaniu z 15 minut da rade go już  zapalić  nie wiem czy to jest  powiązane z poprzednim problemem.
    • Przez Kombajnista44
      Witam, 
      Jak w temacie. Heder ładnie chodzi gdy motowidly są wyłączone. Jak je zalacze to próba delikatnego opuszczenia kończy się zjazdem hedra na sam dół do oporu. Muszę za każdym razem kontrować podnoszeniem w górę. O co chodzi? Sprzęt to dronningborg d7500
    • Przez nowalkopol
      Tak jak w temacie: Casa MX 110 brak jazdy do tyłu (do przodu działa ) po przełożeniu rewersu na jazdę do tyłu zapala się kontrolka na tablicy lecz nie ma żadnej reakcji ciągnika. Podnośnik oraz WOM działają. Od czego zacząć poszukiwania przyczyny problemu? Ktoś już miał taką przygodę?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.