Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
john1    1

Witam nie moge wbić grupy A ani to tyłu ani do przodu zawór ten od gory odkrecalem i nie jest przycienty co to moze byc

 

Jeszcze zapomnialem do dac ze zgrzytów wogle nie ma

  • Haha 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    150

Bo może masz za małe ciśnienie i nie da rady przebić. Który od góry odkręcałeś?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
john1    1

Ten co jest na obudowie skrzyni biegow co jest ten bolec pod nim.Moze faktycznie za male cisnienie wlasnie sprawdzalem to na odpalonym nie pokazuje cisnienia jak skrece kolami to pokazuje 165 bara pokazuje .

Przyuwazylem teraz ze jak wajcho przesune do konca w prawo to miedzy  obudowo skrzyni a lewarkem jest luz z poł cenymetra jakby do konca nie wchodzi w to skrzynie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

lukbold    595
Napisano (edytowany)

ciężko to wyjaśnić ale miałem coś podobnego choć teraz nie wiem z którym zakresem. Suma sumarum wyszło że przy montażu dekla minimalnie mi opadł na śrubach i przez to cały mechanizm przerzucania nie działał poprawnie. Wydaje mi się że to jest swego rodzaju zabezpieczenie aby przed zazębieniem A lub B nie dało rady wrzucić rewersu przód lub tył. Ja to dopiero zauważyłem jak speedshift miałem wyjęty

W każdym razie u mnie gdy przesuwam wajche na A to w pierwszej fazie ten bolec też nie wchodzi do końca dekla... dopiero jak siłownik przesunie trybo to bolec (wchodzi głębiej i wtedy można se wybrać przód lub tył

Edytowano przez lukbold

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
john1    1

Moze ktos napisac jak wymienic oring na tym silowniku co przelancza ab czytalem ze ten glowny oring mozna wymienic przez to srube regulacyjno w jaki sposob

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
john1    1

Witam i znow problem wymienilem te dwa oringi na tym tloczku  grupa ab teraz wchodzi normalnie ale na grupie b jak ten tloczek sie schowa to olej cieknie z tej nakretki gwintem od regulacji co to moze byc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    595

tłoczek porysowany?? a oring to przynajmniej oryginalny abo se tam coś dopasowałeś

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
john1    1

Oringi orginalne zamawialem ale u mnie leci tym gwintem co wkreca do nakretke

IMG_20180908_112449.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez PronarekP5
      Witam od kilku dni boryka się z problemem słabo działającej bądź wogóle nie działającej hydrauliki i podnośnika, pieniącego się oleju i jeczenia w hydraulice - opuszczając podnośnik! Dodam że problem tkwi po stronie mechanicznej nie w elektronice. A zaczęło się od uszkodzonego czujnika pozycji podnośnika - po dźwignięciu doszedł podnośnik do końca i po chwili jęczenia (spowodowanym przeciskania oleju po dźwignięciu w max pozycje i nie rozłaczeniu ciśnienia) przestało ale i sam podnośnik nie chciał nawet opuścić mimo przełączania na mechaniczne sterowani(czytaj dźwignię hydrauliki) a teraz czasem idzie czasem nie i pieni się olej w zbiorniku. Dodam również że zdarza się powietrze w przewodach. Pozdrawiam i myślę że ktoś poradzi coś na co zwrócić uwagę i co sprawdzić... 
    • Przez Rychu332
      Jaka może być przyczyna nierównomiernego zużywania się talerzy w talerzówce? stojąc z tyłu prawa strona ma talerze w o wiele gorszym stanie niż lewa, jedna strona również idzie lepiej w ziemie niż druga mimo takiej samej długości łączników ciągnika. Z góry dzięki




    • Przez jozef_111
      Witam,
      Jestem posiadaczem ciągnika LTZ 55A. Mój problem polega na tym, że nie mogę wrzucić żadnego biegu na obrotach powyżej 1000. Na mniejszych obrotach biegi dają się włączyć, ale zgrzytają. Na zgaszonym silniku skrzynia pracuje bez zarzutów.
      Jeśli ktoś miał podobny problem to proszę o radę. Z góry dziękuję.
      Pozdrawiam
    • Przez Jaar
      Dzień dobry,
      Renault Temis 610 - po uszczelnianiu skrzyni biegów zniknął wsteczny bieg. Po wrzuceniu wstecznego, bieg mechanicznie wchodzi, ale nie rusza do tylu. Ciągnik zachowuje się, jakby coś go blokowało, Podejrzewaliśmy, ze przesunął się trzpień zabezpieczający, ale po przesunięciu nic się nie zmieniło. 
      Chyba nie zostaje nam nic innego, jak rozpołowić ciągnik, chociaż wolałbym tego uniknąć. 
      Ktoś spotkał się z podobnym problemem? 
      Pozdrawiam 
    • Przez WiktorGorzaa
      Witam posiadam renault 110.54 na rewersie elkt hydr podczas zmiany  ciagnik czasami szarpie ,oraz zmiana nie odbywa sie zawsze  płynnie czuć jak skrzynia zmienia kierunek jazdy jest takie jak by metaliczne pukniecie , czym moze byc to spowodowane ? czy w tej skrzyni trzeba sie zatrzymywac do 0 aby zmienic kierunek jazdy ?? pozdrawiam:)
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.