Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam pytanie do użytkowników kombajnów John Deere 1450 /1470 lub innych którzy mieli podobny problem. 

Mam problem tego typu że, kombajn rano jest czyszczony obsługa codzienna na tip top jadę w pole kosze od 11 do ok 17/18 te 6/7 godzin i zaczyna mi się zapalać kontrolka powietrza dolotowego czyli żółta kontrolka świec żarowych, nad głową zapalają się 2 diody czerwona i żółta, gdy zejdę obrotami na 2 zakres gaśnie ujade kawałek indie znów zapala... Kody błedow to spn 1569, 1078, 1077 a fmi 31. Nie wiem w czym leży przyczyna, dodam że filtr powietrza jest nawet w ciągu dnia czyszczony tak po 5 godzinach . Proszę o pomoc lub rady 

Opublikowano

udało się rozwiązać problem ponieważ mam taki sam ? kod SPN 1078 FMI 38, zapala się pomarańczowa kontrolka coraz częściej a ostatnio silinik schodził z obrotów trochę

Opublikowano

przegrzewa się sterownik pompy, przyczyn może byc kilka, pompę trzeba sprawdzić mechanicznie a potem zając się sterownikiem. Niestety jeszcze nie wiem kto to naprawi dobrze 

Opublikowano

Ja robiłem pompę wtryskową jetem świeżo po naprawie..zobaczymy czy coś da kody jak wyżej i opis.MIchał.a jakie objawy sa u Ciebie i który rok produkcji oraz qersja kombajnu ? Z tego co sie dowiedzialem była na pompie akcja serwisowa na jakiś element co się wycierał. Mam jeczmien ozimy czy cos dala ta naprawa

Opublikowano

Po 10 sekundach zapala się żółta kontrolka od świec żarowych i wyskakują błędy takie jak w temacie są opisane dodatkowo jeszcze spn 632 fmi 5 a kombajn póki co z mocy nie schodzi ,wymieniałem już filtry, czujnik ciśnienia paliwa, pompkę paliwową i nic to nie dało, był gość z serwisu mówił ze pompa wtryskowa nie daje żadnych dźwięków a powinna tam jest taka płytka sterująca w niej która lubi się przegrywać lub upalić  i na skrzynce ECU jest małe napięcie 9V i on stawia na ECU ,ale nie mam na podmianę używanego nowy koszt z 7 tys i nie wiadomo czy to coś da. Gość mówił ze z mocy napewno nie zejdzie kombajn podczas pracy ale co będzie jak jednak zejdzie. Kombajn JD 1450CWS z 2002r 

Opublikowano

Mi pękła kiedyś w pokosie rurka paliwowa od listwy , do zbiornika trzeba wejść i odkręcić tylna pokrywę, dobrze ze nie bylo duzo ziarna, na szybkiego zalozylem rurke od paliwowa od 60 wyrzymala moze 1.5 godziny

No i zamówiłem to rurkę w serwisie, rurka jest juz zupełnie inna niz fabrycznie większy przekrój i ogolnie masywniejsza ktorys rok spokój,

Ale w tamtym roku zdarzały mi sie  spadki ciśnienia paliwa oraz mocy ale maszyna chodziła w pewnym momemcie zgasła nie chciała wogole zapalić, bo kilku godzinej walce doszliśmy ze rozwalił sie głupi gumowy przewód na powrocie i szyna nie trzymala ciśnienia... Zobacz u siebie w jakiej masz fo kondycji 

Opublikowano (edytowane)

Na infotrak po kliknięciu przycisku powrót do cięcia pojawia się kod błędu 225E, który w instrukcji jest opisany jako "obwód czujnika przechylania hedera w lewo (czujnik jest poza zakresem)" W czym może być problem. Uszkodzony czujnik?

Edytowane przez WojtekBuawski

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez czmochu97
      Witam, ten oto kawał...... robi sobie ewidentnie z nas zarty. Temperatura zewnętrzna powyżej 20 stopni i już wali go w łeb. Aczkolwiek, podczas pracy, o ile to można nazwać pracą, przejechałem jakieś 700 metrów z agregatem i gaśnie, nie odpale, bo zapowietrzony. Delikatne psikniecie plakiem i znowu chodzi i tak później może przejade z kilometr, a może już nie. Co mu może być, dodam że rok temu pod koniec prac letnich też tak zaczął robić, ale tylko jak temperatura zeszła niżej, było okej.
    • Przez endrju
      Witam. Niestety nie znalazłem podobnego tematu pod który mógłbym się podpiąć więc zakładam nowy. Mam otóż taki problem z John deerem 6610 z 1998 roku. Silnik po odpaleniu pracuje równo zarówno na niskich jak i wysokich obrotach, z komina nie wydobywa się żaden niepokojący dym. Natomiast, gdy ciągnik schodzi z wysokich obrotów (np. z około 2tys )  i puszczam gaz to gaśnie po czym można go odpalić  bez problemów i znów pracuje bez zarzutów . Filtry wymienione, zero brudu w filtrze, paliwo z baku spuszczone również nie budzi zastrzeżeń. Gdzie szukać przyczyny ?  Poniżej filmik

      2019-06-10_09_21_56.mp4
    • Przez AchimR
      Udało nam się przerobić eS-kę na wersję brazylijską.
      Nieważne czy wersja z 9l czy z 13l silnikiem. Wszystkie kombajny JD z DPF i dodatkowym kompresorem śrubowym można przerobić na wersję brazylijską, czyli z odłączonym kompresorem co dodaje mocy!!!
      Wkrótce więcej zdjęc.
      Kombajn już po testach.
       
      Tak było


      A tak jest teraz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v