Skocz do zawartości

Polecane posty

Rolnik551    2

Da radę rozjechac ciągnik od tyłu muszę doiść do skrzyni a nie chce reduktora i wszystkiego rozbierać 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    99

mtz 82 się da to i tego pewnie też , ale w którym miejscu reduktor -skrzynia , czy skrzynia -most . W obu idzie tylko przy pierwszym przypadku lepiej bo reduktor jest na tulejkę to wałki nie złączone , tylko od wom nie pamiętam czy na tulejce czy wałek w wałek wchodzi ale da się . A przy rozjeżdzaniu przed mostem to wałek ataku od napędu tylko a wom to jakoś też wałek wychodzi mi tylko się rozłączył i nie było a to wystarczyło wajchę załączyć potem od wom pod siedzeniem zależny czy niezależny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik551    2

 

A ja myślałem że reduktor ze skrzynią jest złączony i trzeba sekwencyjnie silnik-reduktor i dopiero skrzynia warto wiedzieć będzie łatwiej dzięki 

Dobrze ze pada to żniw nie ma to porobię go bo mi prawdopodobnie łożysko poszło w walku od biegu wstecznego bo coś chrobocze na wstecznym 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

sebe1033    99

starego mtz właśnie tak rozjeżdzałem reduktor z silnikiem pojechał a została skrzynia z mostem , tylko nie pamiętam jak tam wom ale się rozjechało spokojnie tylko z pajęczyną hydrauliki trochę roboty , a jak zdejmiesz pokrywę z wajchą reduktora to będziesz wszystko widział 

Co do wstecznego mnie nie poszedł nigdy może mało używany , tylko wszystkie łożyska w skrzyni  , jakbyś zdjął na skrzyni z lewego boku pokrywę to tam gdzieś jest wałek wstecznego z kołem oraz jedynka/dwójka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik551    2

A no widzisz ja tura założyłem i po dwóch latach awaria bo się więcej używa do reduktora też będę musiał się dostać bo z zająca wyskakuje trzeba trzymać żeby działał 

Jak zaglądałem do skrzyni to większość trybów już zajechana no zobaczę co będzie pewnie tydzień roboty bo pierwszy raz tam zaglądam

Myślę że się wysunie jak mówisz mtz ta sama skrzynia musi tak być 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    206
Wyskakuje z zająca bo poszło łożysko pośrednie, będzie stukało na wstecznym i będzie ogólnie skrzynia głośniejsza. Sprawdź przy okazji nakrętkę ataku. Ściągacz tylko dźwignie hydrauliki razem z podstawą i możesz wyjechać wszystkim spod kabiny. Tylko pamiętaj że trzeba koniecznie podeprzeć z tyłu pod dolny zaczep.

KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik551    2

Aha no dobra zaraz wszystko się wyjaśni też myślałem właśnie o łożysku od razu wszystko się wymieni co trzeba 

@zbyszekbrzuze możliwe że przez łożysko blokowało biegi co jakiś czas? Kulki i sprężyny są dobre 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik551    2

Pany może powiem co się stało może komuś pomogę 

Nakrętka od strony tylnego mostu na górnym wale gdzie jest tryb atakujący odkreciła się zabezpieczenie znikło nie znalazłem nawet w oleju przy podkręcaniu się zapietała się potem i cały górny wał wypchało w stronę silnika i przez to 7 trybów na złom łożysko jedno rozsypane i jedno wypchnięte rozwaliło tryb od reduktora no kilka stów ale już jeździ skrzynia łatwa do remontu jednak zabezpieczenia blaszkowe są bardzo trudne do ściągnięcia ponieważ nie są jak w polskich z kółkami dziek8 których się podwaza lecz są ostre końce ale się się radę ☺️

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez SzymonWdoowski
      Dzień dobry / Cześć  tak jak w temacie mam mały problem z wyborem zgrabiarki. Samasz przekładnia olejowa ale ciężka do tego praktycznie żadnego egzemplarza w śąsiednich gospodarstwach. Z kolei Pronar przekładnia smarowana tawotem niższa waga w porównaniu z samaszem, sporo egzemplarzy w okolicy i chwalący je gospodarze . Te właśnie argumenty chodzą mi po głowie. Niestety nie wiem jak to jest w praktyce odnośnie samasza. Zwracam sie do was drodzy koledzy o pomoc, podpowiedz w wyborze. 
      PS. Maszyna ma pracować z Fendem 305 LSA 68KM
    • Przez Piotrek5060YouYube
      Witam, stoję przed wyborem przyczepy do przewozu bel. Może ktoś kto posiada jeden z tych dwóch modeli wymieni plusy i minusy. T026 mogę kupić za 50 tysięcy brutto z transportem, a T023 za 41 tyś brutto z transportem. Jestem trochę skierowany w stronę T026 bo jednak ma większe koła i grubszą blachę niż T023, która jak dla mnie ma strasznie małe koła jak na swoje gabaryty.
    • Przez Jakub766
      Witam Szukam osoby, która zna się na instalacji EHR i mogła by go zainstalować w moim pronarze. Chodzi mi o wykonanie całej instalacji łącznie ze sterownikiem, przewodami itd. w rozsądnej cenie. Mieszkam w Wielkopolsce. Wiecej informacji na pw. Pozdrawiam
    • Przez Jakub766
      Witam Poszukuję osoby lub firmy, która założyła by w moim pronarze kompletną instalację EHR (sterownik, przewody itp.) w rozsądnej cenie. Pozdrawiam
    • Przez Papina
      Czy te przyczepy dobrze zdają wam egzamin ? Jak sprawa wygląda z ramą ? siłownikami ? Nie ciekną ? Blacha czy jest dobrze zabezpieczona przed eksploatacją ? Czy ceny są dość przystępne ?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.