Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam, tak jak w temacie. Na co zwrócić uwagę przy zakupie tego modelu. Znalazłem jeden egzemplarz, który ma nie duży przebieg,od pierwszego właściciela. Prasa posiada rzadki rotor bez noży. U mnie prasowała by tylko słomę. Słyszałem wiele opinii o rzadkim rotorze w słomie. Jedni chwalą i mówią że jest super, inni mówią, że jak będzie dobrze sucha i sieczkowata słoma to słoma będzie zapychać się przy rotorze. Posiada może ktoś takowy model z takim właśnie rotorem i wypowie się na ten temat ?  Czy ciągnik o mocy 90 KM poradzi sobie z tą prasą ?

Opublikowano

Ja mam variant 365RC, kupiona nowa w 2013r. Po czterech miesiącach od zakupu padł czujnik od zamykania klapy 800zł z dowozem i założeniem. W tym roku znowu padł czujnik od zamykania klapy 783zł brutto. Od tamtego roku panel podczas prasowania wyłącza się, najprawdopodobniej okablowanie to od panelu do wtyczki na zaczepie prasy. To okablowanie jest w stanie idealnym, nigdy nie zdeptane, uderzone etc to okablowanie to 1800zł netto jeszcze nie kupilem, diagnoza/praca serwisanta 738zł brutto dojazd 86km 264zł brutto. Prasa użytkowana w sposób idealny, wszystkie koszta wynikają z badziewnej jakości CLAASA. Musisz mieć świadomość ewentualnych kosztów i pseudo jakości.

Opublikowano

Koledzy użytkownicy Varianta 360 i 380 co sądzicie o tych prasach, czy podczas prasowania słomy 95-cio konny ciągnik poradzi sobie z taka prasą? Jak sprawuje się obwiązywacz siatką i ogólnie jak wam się spisują te prasy??

Opublikowano (edytowane)

Kręcę 120tki 360tką i pierwszego roku prasowałem  ciągnikiem 75km, trochę wolnej ale dawał radę. Nie zbijam mocno. Teraz śmigam Mf em 95 koni.

Jeśli chodzi o siatkę to u mnie trochę wybredna jest, hellasnet jej nie pasuje, ale na oryginalnej siatce claasa śmiga aż miło.

Edytowane przez Nowak5425

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez andrz17xd
      Witam wszystkich tutaj na forum. Piszę tutaj bo chciałbym się was poradzić w pewnej sprawie, a szczególnie chodzi mi o użytkowników którzy posiadają kombajn claas dominator 85. Chciałbym się dowiedzieć od czego służy lampka zaznaczona w kółeczko na zdjęciu. Domyślam się, że służy ona do retromatu, ale chciałbym się dowiedzieć co dokładnie ona sygnalizuje?


    • Przez dominikl95
      Na co zwrócić uwagę przy zakupie używanej kosiarki dyskowej ,bo nie miałem z takimi kosiarkami do czynienia.
    • Przez Seba7341
      Witam serdecznie 
      Mam jedno pytanie.
      Posiadam prasę rolujaca class variant 180 i dzieje mi się następującą sytuacja. 
      Podczas podawania siatki siatka nie leci na dol do komory beli tylko zaczyna się kotlowac tuż pod wałkiem gumowym co napędza siatke i gdy zrobi się wiecie tej siatki ta Zaczyna nawijac się na ten gumowy lub metalowy wałek.
       
       
      Mial ktoś może taki przypadek lub wie co może być winne??, 
      Z góry dzięki 
    • Przez tomek9514
      Witam ponownie, 
      Jeden problem zniknął pojawił się następny
      Otóż, balot się bardzo szybko zwija, nie pojawia się sygnał że już jest gotowy gdy wskazówka od średnicy balota zejdzie się z drugą wskazówka, gdy się trochę naiwnie więcej to zaczynają stawać pasy. Gdy uda się owinąć go siatka to wychodzi wgl nie zbity. Wskazówka od ciśnienia na zegarze spada na zera a początkowo ma około 12 bar. 
      Natomiast, gdy otwieram klapę, blokuje jej zamknięcie i luznie pasy to na Nanometrze pojawia się ciśnienie około 200 bar, a gdy naciągane je śpowrotem spada na 0.
      Mial ktoś podobny problem? Dla mnie to magia. Może być winny sterownik który znajduje się po prawej stronie prasy pod półka na dodatkową siatkę? 
      Dziękuję z góry za pomoc
    • Przez bernijol
      Witam. Jak w temacie. Jsk zlikwidować luzy w kolumnie kierownicy c360? Wiem że temat wałkowany ale mam kilka pytań. Mianowicie. Ogólnie wiem że luz się w tym ciągniku likwiduje się poprzez odkręcenie w przekładni kierowniczej pod kolumną nakrętki zaślepki (taka duża chyba ponad 30mm)a następnie poprzez wykręcanie śróby (u mnie na ampul)likwidujemy luz. Przynajmniej u mnie w tej kolejności to idzie. Tak. Co jeśli śruba już jest wykręcona na max? A luz jeszcze troche jest? Gdzieś wyczytałem że trzeba ją wykręcić całkiem i coś tam podłożyć. To prawda? Problem taki że tej śruby na ampul co to ją się wykręca i luz ginie u mnie całkowicie wykręcić nie mogę. To tak ma być? Dojdzie do pewnego momętu i stop. Proszę o porade jak co gdzie podłożyć żeby ten luz ustąpił. Z góry dzięki za porady. Pozdrawiam. 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v