Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie moge znaleźć tego filtra można by było prosic o np zdjęcie tego elementu  lub jakiś szczegółowy opis,  bo obok tych dwóch  korków do spuszczania oleju nic nie zauważyłem .

Opublikowano
21 godzin temu, zacx18 napisał:

Nie moge znaleźć tego filtra można by było prosic o np zdjęcie tego elementu  lub jakiś szczegółowy opis,  bo obok tych dwóch  korków do spuszczania oleju nic nie zauważyłem 

Na początku września dopiero będę, praca. Pierwsze zdjęcie to gdzie on się znajduje. A tutaj masz jak ten filtr wygląda https://sklep.agro-plus.com.pl/filtr-oleju-hydraulicznego-244194840.html

0_0_productGfx_e8d3bc7dd707c7b62da6c60f91643364.jpg

Opublikowano
Dnia 17.08.2018 o 12:30, zacx18 napisał:

Nie moge znaleźć tego filtra można by było prosic o np zdjęcie tego elementu  lub jakiś szczegółowy opis,  bo obok tych dwóch  korków do spuszczania oleju nic nie zauważyłem .

 

20180822_120458.jpg

Opublikowano

Dzięki za wskazówki dotyczącego tego filtra  ale akurat u mnie taki nie występuje ja mam taki https://sklep.agro-plus.com.pl/filtr-oleju-hydraulicznego-244196900.html

Niestety po wymianie wszystkich filtrów w skrzyni i wymianie oleju problem nie ustąpił .Nadal rozłącza na niskich obrotach zastanawia mnie tylko czemu nie rozłącza gdy traktor jest dobrze rozgrzany  . Może jest winna pompa wspomagania lub coś z elektryką czujnikami . Jeszcze byłbym w stanie zmierzyć ciśnienie w tym inwersorze tylko nie wiem   gdzie się wpiąć wydaje mi się że w miejsce tego czujnika ? 

Opublikowano

Nowy olej fusch utto mp 10w30.  Nie zauważyłem żeby sie przegrzewała  wszystko jest ok tylko to rozlaczanie na zimnym oleju  wyglada na to ze na zimnym oleju jest zbyt niskie cisnienie oleju przez to wyrzuca blad i rozlacza ale zeby bylo wiadomo ze to jest ta przyczyna trzeba by bylo zmierzyc cisnienie .

Opublikowano

Ciśnienie najlepiej mierzyć przy pompie tylko ona jest pomiędzy zbiornikiem paliwa a skrzynią. Trochę dziwne bo przy słabej pompie to na zimnym powinno być ok A nie na odwrót. Do mnie serwis ma przyjechać więc ewentualnie mogę zapytać. 

Opublikowano

No wlasnie dziwne ze na rozgrzanym nie rozlacza . Moze serwis mial taki przypadek .Wydaje mi sie ze ten blad i rozlaczanie musi generowac jakis czujnik cisnienia oleju z tego co zauważyłem to sa dwa czujniki jeden w tym bloku z elektrozaworami proporcjonalnymi od sterowania rewersem a drugi przy silniku z prawej strony  

Opublikowano
pisałeś wcześniej że wyrzuca błędy z czujnika obrotów a czujnik obrotów jest elementem pojemnościowym i jak jest uszkodzony może być podatny na temperaturę i często bywało tak że jak się rozgrzewał to nie pokazywał obrotów i na odwrót ale i jego dokładność może spadać
Opublikowano (edytowane)

Rzeczywiscie,  moze to głupio zabrzmi  ale podgrzalem suszarka ten czujnik który jest przy kole zamochowym  i jest idealnie . Oczywiscie wtedy gdy czujnik jest podgrzewany tak wiec jest to wina tego czujnika tak apropo to jest czujnik od predkosci obrotowej ktory dostarcza informacje do sterownika skrzyni ? 

Edytowane przez zacx18
Opublikowano

Chodzi mi  tylko ze ten czujnik jest wkrecany  nie ma ustalonej odleglosci na jaka glebokosc go wkrecic  Pewnie jak sie wkreci go za gleboko moze tracac o te kolo ?

Opublikowano

Witam po  krótkiej przerwie znów miałem problem z rewersem wyrzucało błędy 56,62 co uniemożliwiało dalszą jazdę. Wymieniłem czujnik ciśnienia oleju który mieści się w bloku z elektrozaworami od pracy rewersu . Póki co jest ok.

Opublikowano

Może i tak w końcu ma 8k najechane ,ale po wymianie tego czujnika  zrobiłem już z 10 godzin i nie wyrzucił żadnego błędu na starym czujniku kawałka się nie dało ujechać .Co najważniejsze skrzynia przełącza płynnie i bez żadnych niepokojących dźwięków.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez KOSTEK12
      Witam,czy po zatrzymaniu ciągnika rewers mechaniczny powinien delikatnie zgrzytać ,oglądałem ostatnio Valmeta 6300 i właśnie tak się dzieje,nie jest to mocny zgrzyt ale jednak wyraźnie słychać, dodam że przerzuca się bez większych oporów
    • Przez Mariusz123456
      Jak w temacie. Odbiór osobisty płatne gotówką. Termin to jesień 2019. Tylko z Pomorza
    • Przez kar0711
      Witam.
      Posiadam RENAULT 155.54  w wymiana oleju w silniku powinno się wykonywać co 100 mtg. Tylko, że to nie jest 100 mtg lecz 100 godzin zegarowych.
      W ursusie 1224 są mtg i wymiana co 200 mtg a w sezonie robię ok 160 mtg, a Renata jeszcze dobrze nie ruszyła a nabiło 20 godz ?? (mtg) ???
      Więc o co tu chodzi ????????
       
    • Przez Kamilc360pL
      Snapchat-1391671675.mp4 Witam mam problem mianowicie zatrzymałem się ciagnikiem wrzuciłem luz wyszedłem z kabiny po ponownym wejściu wbiciu biegu ciągnik nie reaguje. Wszystko inne jest sprawne. Po przelaczeniu rewers na położenie jazdy w tył nic się nie dzieje w przod też. Półbieg został w jednej pozycji i nie przełącza się. Proszę o pomoc i z góry dziękuję 
    • Przez ZetorTeamPL
      Poleca ktoś zetora proxime 95 power ? z 2011 roku?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v