Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam Panów,

mam pytanie odnośnie zaworu trójdrożnego / trójdzielnego - nie wiem jak się fachowo to nazywa. Czy w przewodzie powrotnym (powrót niskiego ciśnienia do skrzyni) jest jakiś "dinx" który blokuje odpływ oleju z zaworu przy zgaszonym silniku? Pytam, bo z przeźroczystego przewodu od zaworu do pompek hamulcowych, po zgaszeniu silnika cofa się (grawitacyjnie) olej - zostaje tylko to co jest poniżej odpływu zaworu ( jak na zdjęciu).  Olej pozostaje na tym poziomie - czy to normalne???. Ciągnik był rozpoławiany z 12 mth temu, dokręciłem wszystkie przewody łączące się z zaworem, wymieniony i uszczelniony wężyk przeźroczysty. Po postoju zimowym zapowietrzone były hamulce - zostały odpowietrzone, sprzęgło też odpowietrzone. Delikatne ślady wilgoci są pod pompką sprzęgła.

 

trójdział 2.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez mariusz031992
      Witam serdecznie. Zakupiłem niedawno ładowacz troll i strasznie drażni mnie opcja obrotu tej maszyny. Jest bardzo niestabilna/niedokładna- wygląda to tak, iż zamykając sekcję rozdzielacza obrót trwa dalej siłą bezwładności. Prosto mówiąc siłownik nie ma stałej, twardej pozycji lecz trochę się wciąga i wyciąga pod wpływem zewnętrznego pchnięcia ramienia. Są zamontowane na przewodach tzw zawory ciśnieniowe dwukierunkowe tłumiące. Czy to przez nie hydraulika tak działa, czy też jest to oznaka ich niesprawności? Zawory działają w ten sposób, iż gdy się za długo przytrzyma przepływ oleju na jeden siłownik i dojdzie do do krańcowego położenia, to olej przepływa automatycznie na inny siłownik. Zawór wygląda tak https://sklep-rolnicze.eu/zawor-cisnienia-dwukierunkowy-tlum,3,75168,12967
    • Przez adasko248
      Witam. Jak w temacie chodzi mi o sposób w jaki moge odblokować ten zawór gdysz nie byl uzywany on od nowosci i w tej chwili nie moge go ruszyć. Probowalem odrdzewiaczy i penetrujacych i nic. Moze macie jakis sposob lub narzedzie do wyciagniecia tego?
      Pozdrawiam.

    • Przez lukbold
      Naraz przestał działać podnośnik. Na panelu diody świecą się jak należy choć dostrzegam przygasanie a ładowanie koło 13.6V. Próbowałem też wciskać elektrozawory i nie ma reakcji podnośnika. Hydraulika zewnętrzna działa. Podejrzewam zawór podnośnika bo nie działa ręczne sterowanie. Rozbierał to ktoś? coś się przycięło? Jest tam parę śrub ale nie chce od razu wszystkiego rozkręcać bo tez nie wiem czego się spodziewać. Odkręciłem elektrozawory i znalazłem tam trochę mułu ale nie przycinały się. Może ma ktoś jeszcze jakiś pomysł gdzie szukać?
    • Przez gregory81
      Witam wszystkich.
      Mam pytanie odnośnie EGR-u w Belarusach (tak zwana wersja 4) . Jak go się zaślepi to trzeba coś zmieniać w ustawieniach komputera? Może ktoś to już przerabiał.
    • Przez mateo105
      Panowie  mam problem z prasa gdyz z dnia na dzien przestala dobijac bele. Jeszcze w sezonie zrobilem uszczelnienia na silownikach klapy i napinajcym pasy w warsztacie zajmujacym sie hydraulika lecz nic to nie dalo. Nie dawno wymienilem uszczelnienia(oringi) w rozdzsielaczu lecz tylko troszke sytuacja sie poprawila i nadal slabo dobite bele wychodza. Wiec obstawiam zuzyty zawor regulacji sily zbicia. I Tu panowie mam pytanie czy ktos taki zawor wymienial juz u siebie w prasie i czy ten zawor w linku ponizej jest uniwersalny do kilku modeli?\
      https://www.olx.pl/oferta/zawor-regulacji-sily-zbicia-do-prasy-john-deere-550-545-570-590-CID757-IDfdrw3.html#f6b3474711
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v