-
Podobna zawartość
-
Przez MayeskiJD
Dzień dobry.Mam problem z moim john Deere 6610.Kupiłem go we Francji i było z nim wszystko ok.W polsce zaczołem nim jezdzic kilka dni i nagle przestałł jezdzic.Kiedy przełączam przełącznik przód tył po lewej stronie kierownicy,nazywa sie to rewers czy cos w tym stylu,to zaczyna pikać coś i traktor nie jedzie.Czasem traktor jeździ i w pewnej chwili sie zatrzymuje.Prosze o pomoc w rozwiązaniu problemu ,jezeli nie zrozumieliscie to dopisze jak cos.
jeszcze jak byście mi podać jakiś servis JD z woj.Łódzkiego,jezeli oczywiscie znacie.
-
Przez ziutek92
witam przymiezam sie do kupna john deera i chcialem was spytac o opinie johna 6910 i czy to duzo jak na niego 11tys mth i na co zwracac uwage przy danym modelu pozdrawiam
-
Przez Gość
Witam, czy ktoś ma jakiś pomysł co zrobić by przerzucić kukurydzę na przyczepę z ciągnikiem która jedzie z tyłu do przecinki? Teraz musimy odczepiać przyczepę i ciągnąć sieczkarnią bo nie dorzuca jak jedzie za nią ciągnik
-
Przez Lukas85
Koledzy mam problem z przyciskami od EHR na błotnikach ciagnika JD 6910. Problem polega na tym że pod błotnikami sa jedynie uciete kable a przycisk dostałem oddzielnie wraz z kawałkiem wiazki. Po lewej stronie jest 8 kabli, natomiast wtyczka w przycisku ma tylko 6. Po prawej stronie jest 6 kabli ktorych kolory odpowiadaja kolorom w uciętej wtyczce ktora dostałem. Podłaczyłem przycisk z prawej strony dopasowujac kolory ale nic nie działa. Zmierzyłem napiecia na przewodach i po przekreceniu kluczyna na 4 z nich jest napiecie. Troche to według mnie nie logiczne bo wydaje mi sie ze napiecie powinno byc tylko na dwoch przewodach. Sam przycisk sprawdziłem i jest na 100% sprawny. Wewnąttrz są dwa mikrostyki z 3 przewodami każdy. Jak dany przycisk nie jest wcisniety styk zwiera dwa przewody. Po nacisnieciu rozwiera jeden z nich i dolacza drugi. Wyglada mi to na kontrole obecnosci lub sprawnosci przycisku na błotniku.
Czy ktos moglbym sprawdzic ile ma przewodów i jakie sa kolory we wiazce z lewej strony?
Czy w tym ciagniku da sie w jakis sposób sprawdzic błędy podnosnika bez podłaczania komputera?
-
Przez Hadzik
Witam. Mam problem z usunięciem wycieku przy wsporniki wału napędowego (zdjęcie 1). Podejrzewam że puścił uszczelniacz w obudowie stad tez olej znalazł się w wsporniku obudowy wału. Zdemonowalem wal rurowy, flansze na imbusy , pierścień segera i tyle. Nie mam pojęcia co dalej. Wal z wspornika nie wychodzi lekko. Wiem że jest tam łożysko. Nie wiem o dalej jak rozbierać. Pomocy
-

Rekomendowane odpowiedzi
Czy w JD 6210 jest Sitko filtrujące przekładni w rurce tak jak w 6910
John Deere 6210 & 6910
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się