Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
3 godziny temu, case-and-case napisał:

Pierwsze pytanie , jaki olej silnikowy  i w jakiej ilości leje się do 6270 ?

14-14,5l  a jaki olej  to zależy w jakich warunkach maszyna pracuje, jak dużo zimą to można pokusić się o 10W40, będzie miała łatwiejszy start i lepsze smarowanie na zimnym, jak pracuje tylko latem to wystarczy 15W40, co do producenta, to shell, mobil, fuchs, neste z lepszych, jak chcesz coś całkiem budżetowego to masz specol, lotos, mannol itp, ale to już będą słabsze oleje od tych pierwszych. Do diesla to ogólnie szukaj z jak najwyższym TBN, ale te oleje mają przeważnie podobne, kolejny parametr to lepkość, w 40* im jest lepkosc mniejsza tym olej lepiej smaruje na zimno, w 100*C im jest wyższa tym lepiej smaruje na rozgrzanym, to tak w skrócie. Jak Ci się nudzi to możesz przejrzeć karty charakterystyki wybranych olei i sobie porównać i coś wybrać :)

Smacznego jaja ! :D

Edytowane przez Uziu92
Opublikowano
11 godzin temu, Uziu92 napisał:

14-14,5l  a jaki olej  to zależy w jakich warunkach maszyna pracuje, jak dużo zimą to można pokusić się o 10W40, będzie miała łatwiejszy start i lepsze smarowanie na zimnym, jak pracuje tylko latem to wystarczy 15W40, co do producenta, to shell, mobil, fuchs, neste z lepszych, jak chcesz coś całkiem budżetowego to masz specol, lotos, mannol itp, ale to już będą słabsze oleje od tych pierwszych. Do diesla to ogólnie szukaj z jak najwyższym TBN, ale te oleje mają przeważnie podobne, kolejny parametr to lepkość, w 40* im jest lepkosc mniejsza tym olej lepiej smaruje na zimno, w 100*C im jest wyższa tym lepiej smaruje na rozgrzanym, to tak w skrócie. Jak Ci się nudzi to możesz przejrzeć karty charakterystyki wybranych olei i sobie porównać i coś wybrać :)

Smacznego jaja ! :D

Dzięki za odpowiedź :D Na oleju nie ma co oszczędzać , lepiej brać coś droższego , tobie również wesołych świąt ! :)

Opublikowano

6270 po zakupie z Francji

Kontrolka zapchanego filtra hydrauliki świeciła przy dużych obrotach oraz lub przy rozgrzanym oleju w związku z tym zasadnym było podjąć decyzję żeby wymienić filtry i oleje. Więc tak zrobiłem, lecz niestety po wymianie filtrów hydrauliki (cztery sztuki) i oleju sytuacja się nie poprawiła. Poza tym wydaje mi się że wszystko płynnie przechodzi biegi wszystko działa bez problemów.

czy coś możecie pomóc w tej sprawie??

gdzie szukać przyczyny???

 czy macie jakiś fachowców w rejonie Konina???

Opublikowano

on jest bodaj na 2 piny , działa na zwarcie, jak jest w momencie świecenia kontrolki na pinach na czujniku przejście to znaczy że on wzbudza kontrolkę, to już zawęzi poszukiwania. Sprawdzić go można multimetrem ustawiając go na mierzenie przejścia

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez masseyferguson255255
      Witam. Mam problem dziś podczas wyjazdu w czasie jazdy (10metrów) wyskoczył dźwignia sterowania reduktorem i wskoczył tak jakby luz, choć bieg był włączony, teraz w ogóle nie reaguje na biegi na każdym biegu jak na luzie i na biegach szosowych i na terenowych, proszę o pomoc co jest grane. z góry wielkie dzięki.
    • Przez andrewk
      Witam, do sprzedania instrukcja obsługi do traktorów Massey Ferguson 6110 - 6190 w języku polskim. Gratis dla kupującego dorzucam instrukcję napraw do powyższych modeli w formie pdf (ang).
       
      Cena 70zł + wysyłka
       
      Chęć zakupu kierujcie wysyłając mi wiadomość
       
      Pozdro
       
       


       
       
      ___________________________________________________________________________________________________________
      AgroDane.pl - portal poświęcony specyfikacjom maszyn rolniczych takich jak ciągniki rolnicze, kombajny zbożowe oraz ładowarki teleskopowe. Dane techniczne, porównania modeli oraz opinie w jednym miejscu. Użytkownik agrofoto wszystkim poleca tą stronę z całego serca 
       

    • Przez karolox
      Witam, od pewnego czasu nie działa mi ogrzewanie w ciągniku massey ferrguson 3635 2013r. Przyjechał serwisant, i powiedział że trzeba zaworek wymienić co otwiera żeby płyn mógł iść na nagrzewnicę, (u góry w dachu) . Wymontowałem go, wymieniłem, i nadal nic, jak nie grzeje tak nie grzeje. Płyn ciągle uzupełniony do maksimum, dodam, że po zdjęciu węzy przy nagrzewnicy u góry wyleci z węza może kieliszek płynu, może nawet nie, i stąd moje pytanie, co może być powodem? Może miał ktoś już taki przypadek? Czy możliwe ze pompa nie daje ciśnienia żeby płyn mógł iść do nagrzewnicy do góry w dachu? Serwis nie umie pomóc, bądz nie chce, ręce opadają, zima jest a ogrzewania brak. Dodam, gdy ciągnik jest nagrzany prawidłowo. Możliiwe że są jakieś zaworki gdzieś, co nie przepuszczają płynu na nagrzewnicę? jeśli są, i ktoś miał taki problem, proszę o podpowiedz, z góry dziękuję  
    • Przez andrewk
      Do sprzedania posiadam instrukcję do MF 6110 - 6190. Kupiona za dużo wyższą kwotę, przeczytana i odłożona. Stan jak NOWY. Cena 40zł + 15zł wysyłka. Dla agrofotowiczów równe 50zł.
      Link do aukcji : http://allegro.pl/massey-ferguson-instrukcja-obslugi-6110-6190-i7145241669.html
       
      ____________________________________________________________________________________________________________
      AgroDane.pl - portal poświęcony specyfikacjom maszyn rolniczych takich jak ciągniki rolnicze, kombajny zbożowe oraz ładowarki teleskopowe. Dane techniczne, porównania modeli oraz opinie w jednym miejscu. Użytkownik agrofoto wszystkim poleca tą stronę z całego serca
    • Przez aga19892010
      Może ktoś z was wymieniał lub wie jak to zrobić-muszę wymienić rewers w mf 8140 ?nadmienię,że nie jeździ do przodu ,tylko wstecz-kupiłem uszkodzony -proszę o podpowiedzi ale tylko osób które naprawdę coś wiedzą a nie tylko domniemają,z góry dziękuje
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v